IUI/KID vanaf februari 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Trassi, 22 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

    Tess27 Fanatiek lid

    31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wat jammer @Lalalaura :( en alsnog van harte gefeliciteerd met jullie kleine!

    Spannend @Ritoy!!!! Ik duim mee!!!

    Blijf lekker schrijven als je t zelf ook wil @Blosje89.

    Hoe is t verder dames??

    Hier alles nog rustig. 2e echo zondag was niks bijzonders, woensdag terug op dag 16.
    Eitje was zondag nog 11.7..
     
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier ook rustig :)
     
  3. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Test was natuurlijk spierwit vanmorgen maar ik had ook niet verwacht dat er al wat te zien was. Nu hopen dat het bloed weg blijft zodat ik domderdag weer een testje kan doen. Dan ben ik 12 dpo
     
  4. Tess27

    Tess27 Fanatiek lid

    31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik hoop het nog voor je!!!!!


    Vanmorgen echo gehad, dit keer 18mm , vrijdag inseminatie dus vanavond ovitrelle
     
    Trassi vindt dit leuk.
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Succes! :)
     
  6. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Nou de test was weer blanco hoor, zaterdag nog een testje wagen en dan stop ik met de utrogestan. De volgende ronde moeten we overslaan omdat we over gaan naar een ander ziekenhuis dus dat is weer een verloren maand..
     
  7. Tess27

    Tess27 Fanatiek lid

    31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wat jammer @Ritoy.... :(


    Gister inseminatie gehad.
    Had een echo met een ei van 18 woensdag en twijfelde avonds toch dus deed een ovulatie test, echt een mega knaller, ondanks dat toch geprikt om 22u de ovitrelle want kon nergens meer overleggen, s’morgens meteen ziekenhuis gebeld en iui verplaatst naar gister ipv vandaag.
    Aangezien die test al een knaller was (normaal niet met een ei van 18) dus afgaand daarop liggen er iig zwemmers klaar. Beter op tijd dan te laat. Gister kon alleen niemand mee dat was jammer maar ach ben t gewend.
    Gister ook echt buikpijn dus blij dat ik naar mijn gevoel geluisterd had.


    Wij gaan toch door tot 12 kid’s (liever niet natuurlijk) maar dat vergoed de verzekering en zowel de dokter als ik zien geen reden om het niet te proberen.
    Ik kan en mag door voor ivf maar dat kan ook einde van het jaar als die pogingen er op zitten.
    Donor kost sowieso geld en de ivf is ook pittig.
    Dus t is altijd een gok maar het is ja of nee en kan wel blijven denken maar dit voelt voor mij en ons samen het fijnste.
    Ook omdat wij even de tijd krijgen om voor ivf te sparen en het veel minder belastend voor mijn lijf is, begrijp me niet verkeerd die puncties boeit me echt niet , al 6 gehad dus dat trek ik wel maar we hopen gewoon dat het zo mag lukken. Er is totaal geen reden waarom het niet zou kunnen. Dus de gok wagen.
    Bestel dus mits deze ronde niks is 4 nieuwe rietjes en dan als ik toch ongesteld word doe ik komende ronde niet mee, als ik dat wel doe krijg ik mijn menstruatie net voor de vakantie (3e week van aug) en zit ik in een warm land 8 dagen ongesteld te zijn. Dan wil ik ook genieten.
    Dus de planning is komende ronde aan de pil en stop ik op tijd zodat die 1e week er op zit voor vakantie.
    Lang verhaal sorry
     
    Trassi vindt dit leuk.
  8. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Nou de menstruatie is gewoon door de utrogestan gebroken hoor.. wel 4 dagen later dan normaal dus dat is int iedergeval een stuk beter. De lf is nu 12 ipv 8
     
  9. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Pff... Wat een lange weg hebben jullie al afgelegd @Tess27 ! Maar wel fijn dat er nu een soort duidelijkheid over jullie plan is. En lange verhalen zijn helemaal niet erg...

    @Ritoy baaaah pfffg wat kut zeg!

    Ik heb morgen om 09:00 weer een echo. Hoop dat er geen cysten zijn, dan kan ik door!
     
  10. Angeltje30

    Angeltje30 Niet meer actief

    Hoi ,iedereen
    Even een update hier zijn we bezig met ronde twee met donor inseminatie.
    De inseminatie is gebeurt de 9de juli dus nu zit ik in de eerste wacht week aan de 4de dag. Maar positieve is wel ik denk er minder aan terwijl de vorige keer in constant ermee bezig was schrik had en negatief gevoel nu uiteindelijk is het negatief uitgedraaid ook jammer genoeg maar we hebben er ons terug doorgetrokken en blijven vechten.
    Enige verschil nu is dat ik wel utrogestan vaginale capsules moet opsteken van 200mg en dit 3maal per dag bij de vorige poging mocht ik dit niet doen.
    Nu kreeg ik gelijk een voorschrift ervoor. Ze hopen dat het dit keer wel posetieg verloopt zo niet als deze zwangerschap negatief uitpakt terug dan gaan we volgend jaar in het verlof van mijn man terug icsui doen met donor met ons laatste staal.
    Maar tot nu toe verloopt alles goed en ben ik er veel minder mee bezig en de 23ste bloedafname en dan zullen we het weten of het posetief is of niet.
    Eén dag met een keer.:thumup:
    Vorige keer stond mijn hcg maar aan 27,5 wat ik persoonlijk enorm laag vond hopelijk de 23ste beter nieuws en betere resultaten.
     
  11. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hoop op goed nieuws voor je @Angeltje30!
    Is de donor na deze staaltjes nog beschikbaar of niet?

    Wij hebben dat destijds nagevraagd omdat we het super belangrijk vonden daar in iedergeval geen “druk” door te ondervinden.
    Bij mijn vrouw zijn 11 staaltjes opgebruikt... pff...bij mij gaat t minder hard, door mijn
    moeizame cyclus en de overgeslagen ronden... Maar hoop uiteindelijk niet meer te hoeven bijkopen! (We hebben er nu nog 5...)
     
  12. Angeltje30

    Angeltje30 Niet meer actief

    Hey donor nog beschikbaar maar wij hebben nu 800€betaald voor 3 rietjes en de afspraak met de kliniek was als het twee maal niet lukt met de inseminatie dat we het laatste rietje willen gebruiken via icsi .
    De reden daarom is omdat we het persoonlijk nogal duur vinden worden als je de jaren rekend dat we al proberen.... En neen bedoel dit zeker bie egoïstisch maar gewoon zoiets van ons laatste rietje voor het zekere met de zwaardere hormonen behandeling bij mij meer slaagkansen ook.... want vorige keer geraakte ik wel zwanger maar niet verder dan twee weken. En vorig jaar met de laatste poging met staal van mijn man zelf die totaal niet optimaal was ben ik geraakt aan 2 maand en tien dagen..... vandaar dat we beiden overlegt hebben als het nu terug negatief uitdraait van de eerste keer volgend verlof van mijn man via de icsi of zoals wij het altijd noemen de xsie methode.
    En de donor blijft beschikbaar.
    X
     
  13. Angeltje30

    Angeltje30 Niet meer actief

    Ik zit nu aan dag 5 en voel nog niets vraag me af of het wel aanpakt of hoe moet ik het zeggen. Vorige keer had ik rugpijn krampachtig gevoel al nu niets...weet weer niet wat denken....het ligt allemaal altijd zo dubbel he dat wachten constant...heb zoiets van is het nu posetief of negatief dat ik nog niets voel of is het te vroeg...
     
  14. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Yes.., Eindelijk een keer brave eieren...En snelle(voor mijn doen) en veel!
    Links 2 (15 en 13 mm) Rechts 1 (11 mm) ... Die eerste twee gaan hoe dan ook meespringen straks, die van 11 maakt een kansje!

    Tot maandag doorspuiten met normale dosis, danterug... Dinsdag poging gok ik!
     
    Angeltje30, Valaina en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  15. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik duim voor je!
     
  16. Angeltje30

    Angeltje30 Niet meer actief

    Veel succes duim hier alvast mee voor je! X
     
  17. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik had goed gegokt! Morgen poging. Er is wel maar 1 eitje goed doorgegroeid..
     
    Kimberley92, Kimmetjuh90 en Angeltje30 vinden dit leuk.
  18. Angeltje30

    Angeltje30 Niet meer actief

    Hoi meiden
    Ik vroeg mij even iets af er zijn hier mensen die ook moeten werken via kid methode na de hoeveelste poging was het posetief?
    Want heb al gelezen en opgezocht en zie sommigen die meer of tien pogingen achter de rug hebben.
    Momenteel zit ik in wacht week 2 en totaal aan dag 8 en ik voel totaal nog nietso_O vorige poging wel...stel me weer allerlei vragen ....
     
  19. Angeltje30

    Angeltje30 Niet meer actief

    Super nieuws!!!! Veel succes xxx
     
  20. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik heb KID gehad, alleen inseminatie op iui manier.. 7x, geen enkele keer zwanger geraakt.
     

Deel Deze Pagina