IVF of ICSI december/januari

Discussie in 'MMM clubs' gestart door svlok, 22 nov 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Wanneer ga jij weer werken? Ik ben van plan morgen weer te gaan, maar misschien houd ik t nog geen hele dag vol. Krijg veel last weer van Mn eierstokken als ik te lang zit. Maar vindt ook wel fijn voor de afleiding.
     
  2. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik ben uitgeroosterd voorlopig, werk in het onderwijs en we hebben vorig jaar al gemerkt dat dat niet te combineren is voor mij; te veel lesuitval waardoor je met je planning niet verder kan, hoop stress en onderwijskundig geen winst. Ze hebben nu een vervanger, woensdag komt m'n teamleider op bezoek om te bespreken hoe we verder gaan en hoe we t gaan oplossen als ik vaker uitval (vervanging bleek nu veel lastiger dan gedacht)
     
  3. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Ah oké, dat leek me idd ook al erg lastig. Ik werkte voorheen op een jeugdzorg groep, zou ook echt niet weten hoe ik dat had moeten combineren met een icsi behandeling. Maar vanaf een week of 2 na de punctie kan je toch gewoon weer helemaal werken of denk je van niet? Hopelijk is t niet nodig maar een nieuwe poging of cryo tp daar gaat sowieso 2 maanden overheen.
     
  4. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.867
    7.809
    113
    Amsterdam
    @Pimpelmeesje ja gek he dat er nu al dingen kunnen gebeuren en dat we dat helemaal niet merken.

    @Clueless01 ik was in het begin van het utero gebruik ook wat emotioneel. Dus dat herken ik wel!

    @svlok hoe voel jij je nu?

    Net weer in het ziekenhuis geweest moest vandaag toch komen omdat er morgen geen artsen waren met verstand van fertiliteit. Echo was conform. Moet woensdag weer terug dan bloedprikken en weer echo. Voel me nog steeds hetzelfde dus we gaan braaf rustig aan doen.
     
  5. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Fijn dat t stabiel is, hopen dat t zo blijft!

    Ik voel me vandaag weer minder dan gisteren :(. Dacht echt dat t zo goed ging maar nu toch weer meer pijn in Mn buik, misselijk etc.
     
  6. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.867
    7.809
    113
    Amsterdam
    Rustig aan doen dan, goed naar je lichaam luisteren!
     
  7. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ja t plan is om 26 maart weer te beginnen
     
  8. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Kwam deze tegen toen ik eigenlijk iets heel anders zocht.. Wel grappig :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. svlok

    svlok Fanatiek lid

    28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Clueless01 jeetje zo groot nog, dan is het niet zo gek dat je er nog last van hebt. Ik merk wanneer ik teveel doe ik last krijg van mijn buik, maar verder gaat het naast vermoeidheid en enorm gevoelige borsten eigenlijk wel goed. Dat emotionele gevoel heb ik ook heel erg, als ik mensen zie huilen of iets zieligs op tv zie zit ik al met mijn ogen vol tranen.

    Ik ga morgen ook weer werken, heb vandaag nog lekker vanuit huis gewerkt.

    @Pimpelmeesje Dat zijn aardig wat bijwerkingen, je kan ze bijna allemaal afvinken. Heel bijzonder als je er zo bij stil staat, dat betekend dat hopelijk "het" morgen bij mij innestelt. Gelukkig voel je je nu beter in vergelijking met de IUI behandelingen, hopelijk betekend dat wat positiefs ;) Wel fijn dat je de komende tijd bent uitgeroosterd hopelijk geeft dat je voldoende rust!

    Leuke tekening ;)

    @Siepie85 Je blijft lekker zo bezig, wel goed dat ze je zo goed in de gaten houden. Hopelijk blijft het zo stabiel en ga je niet weer de slechte kant op!
     
  10. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.867
    7.809
    113
    Amsterdam
    Zo te lezen heeft iedereen dus last van de progesteron;)) vond dat zo irritant die geven gewoon bijwerkingen die lijken op een zwangerschap.

    Hier komt om 10:00 zo moeders voor moeders. Vorige keer niet meegedaan want durfde op de een of andere manier niet zo goed omdat ik constant twijfelde of het wel goed zat etc.
     
    Pimpelmeesje vindt dit leuk.
  11. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Weetje wat ik t opvallendste vind; die utro eerst ging die zeg maar heel soepel erin, omdat ik nog n beetje bloedde van de punctie (lekker verhaal :p). En toen wat moeilijker. Maar nu is t zo vochtig daar beneden, echt waterig, beetje vies verhaal maar hopelijk snappen jullie t :p.
     
  12. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.867
    7.809
    113
    Amsterdam
    Ja lekker he haha, echt smerig maar goed het is voor een goed doel om het zo te zeggen! Ik heb al heel wat inlegkruisjes versleten. Met 7 weken mag ik ermee stoppen als het goed is dus nog 2 weken;)
     
  13. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.867
    7.809
    113
    Amsterdam
    Nou hier net moeders voor moeders langs geweest. Vanaf volgende week mag ik mee doen! Test knalde er vanaf een heel fijn gevoel. En ook een fijn gevoel dat in mee kan doen om zo ook weer wat terug te doen voor andere stellen.
     
    Pimpelmeesje en Ellis2014 vinden dit leuk.
  14. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Oh wat fijn! Goed dat je dit doet :)
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  15. Ellis2014

    Ellis2014 Bekend lid

    7 mei 2014
    903
    238
    43
    @Siepie85 wat goed dat je hieraan meedoet! Ik heb de vorige zwangerschap ook meegedaan en zou het zo weer doen.. Zeker nu we weten wat het kan inhouden ;)

    Ik start 30 maart weer met de deca en 11 april de eerste echo!
    Vol goede moed weer op naar de volgende poging :)
    Wie heeft er extra "hulpmiddeltjes" gebruikt... ik wil proberen om er nu echt alles aan te doen zeg maar.. alle tips zijn welkom :)
     
  16. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.867
    7.809
    113
    Amsterdam
    @Ellis2014 aan mij heb je niks want ik doe niks anders en heb niks anders gedaan hehe.
    Dus de andere kunnen je daar denk ik beter bij helpen.

    Maar hoe is het verder met je na deze heftige tijd?
    Wel weer fijn om te kunnen beginnen maar lijkt me ook allemaal heel erg dubbel voor jullie
     
  17. Ellis2014

    Ellis2014 Bekend lid

    7 mei 2014
    903
    238
    43
    Lief van je.
    Het is inderdaad heftig allemaal geweest..
    Verlies van mijn oma heeft er nogmaals keihard ingehakt.. Maar nu krijg ik een beetje hulp van "boven".. zei mijn peettante..
    Wat ik al eerder aangaf, dat ik nog maar weinig vriendinnen spreek, aangezien ze niet weten wat ze moeten zeggen... dat bleek nu ook weer.. Maar nu weet ik wel zeker wie er voor me is zeg maar.. en in de rest steek ik niet veel energie meer.. doen ze ook niet in mij..
    Ik ben vooral moe.. weinig tijd voor verdriet... Maar we hebben wel weer vertrouwen erin en durven er weer voor te gaan..
     
  18. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.867
    7.809
    113
    Amsterdam
    @Ellis2014 dat meen je niet dat vriendinnen zo doen. Ook al weet je niet wat te zeggen gewoon er zijn moet al genoeg zijn dan. Bah vreselijk als je der zo achter moet komen zeggen wie nu de echte zijn.
     
  19. svlok

    svlok Fanatiek lid

    28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Siepie85 wat goed dat je je daarvoor hebt opgegeven! Wil ik uiteindelijk ook gaan doen, mocht het zover zijn en ja ik heb er zeker last van :p Wat fijn dat je een knaltest had :D

    @Clueless01 Ze begon bij mij eerst over die bolletjes en dat je er inderdaad heel vochtig van wordt en dan maandverband moet gebruiken, je mag absoluut geen tampon in doen. Gelukkig kreeg ik achteraf te horen dat het toch niet nodig was en ik gewoon pregnyl moest spuiten. Heel dom alleen vanmorgen helemaal vergeten :oops:

    @Ellis2014 vervelend dat je vriendinnen niet goed weten hoe ze ermee om moeten gaan, dat geeft je toch het gevoel dat je er alleen voorstaat :( Hopelijk vind je wel iemand waarmee je het kan delen!
     
  20. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Super! Ga ik ook zeker doen als t lukt :D
     
    svlok en Siepie85 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina