ivf september/oktober 2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door indy90, 21 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Je hebt er geen enkele invloed op dus het is helaas gewoon afwachten en hopen op het beste.

    Mijn menstruatie is vandaag doorgebroken. Het gaat beginnen en dat vind ik ineens rete spannend:oops: vanavond zet ik mijn eerste spuit deca. Morgen een echo en dan hopelijk morgen direct beginnen met stimuleren.
     
    xxLinn en samira28 vinden dit leuk.
  2. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83


    Oooooei spannend indy ga heel hard voor je duimen xx
     
  3. samira28

    samira28 Bekend lid

    10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Hoi meiden, ik schuif ook aan in dit hoekje .. zag wat bekenden van de vorige hoekje.
    Velen daar zijn al zwanger he

    Mijn update ; ik heb afgelopen vrijdag de eerste echo fm gehad en deze keer maar 3 follikelso_O
    Ik heb deze ronde Menopur 225 mee gestimuleerd, en moet er nog mee doorgaan omdat de grootste follikel 11mm is.
    Morgen heb ik de 2de fm
     
    xxLinn vindt dit leuk.
  4. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    @samira28 ik ken je nog van een ander topic! en inderdaad is bijna iedereen zwanger geraakt. Onze tijd komt ook nog hoor! Wel een beetje balen denk ik dat er maar 3 follikels zijn. Zijn er nog wat kleintjes die er eventueel bij kunnen komen?

    @anak2 thanks! ik vind het echt zooo spannend. Hele tijd was ik heeel relaxed en nu denk ik al weer overal over na.

    Hoop gewoon zo dat mijn lichaam hier wat beter op gaat reageren dan de vorige keer. Heb er ondanks de spanning wel een goed gevoel over. Ik weet nu precies wat er komen gaat en dat geeft toch wel veel meer rust dan de vorige keer. Ook hoef ik nu natuurlijk niet meer eeuwen lang te wachten voordat ik eindelijk mag beginnen. Vanavond direct de eerste spuit. Zal wel even gek zijn weer. Maar kom maar op met je ivf 2 i will kick you ass! ;)
     
    samira28 vindt dit leuk.
  5. samira28

    samira28 Bekend lid

    10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Ja ik dacht dat jij ook al zwanger was, ik zag je niet meer, aangezien al de zwangeren natuurlijk naar het zwangerenhoekje gaan..
    Ja hopelijk komt onze tijd ook.. het gaat allemaal ook zo snel he..
    Ik heb nog wat hele kleintjes, en hopelijk groeien die mee, want met Menopur mag je tot 14 dagen blijven stimuleren niet net als Gonal f.
    Ik ben benieuwd, ben altijd wel positief ingesteld maar ik zie het soms wel somber in zo weinig follikels steeds nu.
    Vorige poging had ik maar 1 follikel en heb ik gecancelt.
    Als het er 3 blijven is die keuze ook moeilijk door te gaan met de punctie al is er maar 1 gouden eitje genoeg
     
  6. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik was ook zwanger maar dit is helaas misgegaan. Daarna van mijn enig goed ontdooide cryo ook heel kort zwanger geweest. En toen had ik niks meer dus nu weer helemaal overnieuw. Ik krijg nu het korte protocol omdat ze het idee hebben dat mijn lichaam een beetje lui is geworden van die 3 weken pil en daarna nog 3 weken lucrin gespoten. Nu dus geen pil vandaag direct beginnen met deca en als morgen de echo goed is direct beginnen met stimuleren. en van 150 eh naar 225 ben heel benieuwd wat dit gaat doen. Heb jij nu weer het lange protocol? en hebben ze al eens amh geprikt? Snap dat je het even somber in ziet. Ik hoop toch dat er nog wat bij komt voor je!
     
    samira28 vindt dit leuk.
  7. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi welkom ! Jij ook al zo weinig follikels.. je bent niet alleen deze maand. Ik heb er ook maar 4.

    Morgen ook weer een fm en hoop ook op meer :)
     
    samira28 vindt dit leuk.
  8. samira28

    samira28 Bekend lid

    10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Ah zoo..wat jammer zeg..heel verdrietig hoe het soms loopt.. Bij mijn eerste poging was ik ook zwanger en daarna een vroege miskraam op 5weken.
    Ik ben ook de hele tijd maar doorgegaan, geen pauzes, en denk dat mn lichaam nu ook moe of lui is geworden.
    Hopelijk heb jij meer geluk met 225 eh, want bij mij heeft het juist averrechts gewerkt.
    In het ziekenhuis waar ik loop doen ze enkel het lange protocol.
    Amh is bij mij nooit getest, dat vroeg ik ook afgelopen vrijdag. Ik zou daar wel op mogen testen alleen niet nu ik aan de hormonen zit dit zou een valse uitslag geven zei ze.
     
  9. xxLinn

    xxLinn Actief lid

    10 mrt 2016
    400
    165
    43
    Hoi dames,

    Ik ontdekte net dit groepje. Ik klets nog mee in een IUI groep maar dat is toch echt wel heel anders. Ik heb daar veel steun aan gehad de afgelopen maanden maar ik mis nu het stukje ervaring met ICSI/IVF.
    Ik kom daarom graag hier mee kletsen.

    Wij zijn gestart met ICSI. Ik slik nu de pil en vrijdag start ik met hormoonspuiten. Ik heb mijn schema nog niet op papier, deze krijg ik donderdag. Wij weten nu alleen dat als alles volgens planning gaat wij half oktober de punctie hebben.
    Wij komen voor ICSI in aanmerking omdat de kwaliteit van het zaad van vriendlief niet goed is (0,4 miljoen). Wij hebben IUI gedaan in afwachting van alle onderzoeken en daarna hebben wij snel besloten om maar gelijk verder te gaan aangezien IUI weinig nut heeft.
    Erg spannend.

    Ik ga proberen even de pagina's terug te lezen zodat ik jullie verhalen ook ken.

    Liefs Linda
     
  10. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    In ons ziekenhuis doen ze in principe ook altijd lange protocol alleen ik werd helemaal naar van de pil. Heb dit direct aangegeven en dit plus de slechte opbrengst heeft er voor gezorgd dat we het nu helemaal anders gaan doen. Daar ben ik wel heel blij mee. Het klinkt namelijk ook best logisch dat je lichaam gewoon veel te veel geremd word door al die stil leggende hormonen. Vind het ook echt reuze spannend of dit werkt anders weet ik het denk ik ook even niet meer. Maar daar wil ik niet aan denken.

    Vond die eerste miskraam wel onwijs heftig ondanks dat het maar zo pril was. Het is toch je toekomst, Je droom. Maar goed we gaan maar met volle moed verder. Weinig keus ook ;)
     
    samira28 vindt dit leuk.
  11. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Hoi Linda, wat jammer dat iui niet het gewenste resultaat heeft gehad. Fijn dat het spuiten in zicht komt! dit ben je vast al een beetje gewend van de iui. Vind je het spannend? Hoop dat isci jullie wens kan vervullen.
     
  12. samira28

    samira28 Bekend lid

    10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Dat is zeker wel begrijpelijk, door die pil word je helemaal depri van en duurt allemaal zo lang om door te gaan..alleen heeft het wel een voordeel dat je eicelreserves wel zo blijven bewaard.
    Maar persoonlijk vind ik een natuurlijke cyclus het beste, en hopelijk zou ik dat een keer mogen proberen, als deze poging ook niks word.
    Maar laten we hopen op heel veel geluk deze keer❤️
     
  13. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Bij een cryo bedoel je? of kan je ook ivf met punctie in een natuurlijke cyclus doen? dan groeit er toch maar 1 eitje. Of bedoel je zonder deca/lucrin of menopur hoe minder hormonen hoe beter denk ik maar die zijn nou eenmaal nodig. We gaan gewoon straks samen naar een zwangerschapsclub en daar blijven we dan ook deal? :oops: Hoop het heel erg.
     
    samira28 vindt dit leuk.
  14. samira28

    samira28 Bekend lid

    10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Ja met een cryo bedoel ik..
    Deal:thumup:
     
  15. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi @xxLinn ook overgestapt van iui naar icsi/ivf forum ? Welkom !

    Ik ga ook voor jou hard duimen :)
     
  16. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoe laat moeten de dames morgen voor de follikelmeting ?

    Ik 8.30 uur
     
    samira28 vindt dit leuk.
  17. samira28

    samira28 Bekend lid

    10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Ik 11.30
     
    anak2 vindt dit leuk.
  18. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Heb ik gehad en dat is inderdaad zooo fijn!
     
  19. beebj

    beebj Niet meer actief

    Pff. Lig al de hele dag lamlendig op de bank. Begon gister al wat te "zeuren".

    http://www.mamaplaats.nl/blog/wachtweken-cryo-tp-dag-4

    Hier staat éxact omschreven hoe ik me voel en ook ik zit nu op dag 4 na een cryo terugplaatsing in een kunstmatige cyclus. En... zij was zwanger. Dus wie weet.
     
  20. xxLinn

    xxLinn Actief lid

    10 mrt 2016
    400
    165
    43
    Ja, we zaten in hetzelfde forum zag ik al.
    Dankje. Ik duim ook voor jou! Hoop echt dat dit ons allemaal meer geluk brengt.
     

Deel Deze Pagina