Je relatie in je gezin

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Suuzan, 29 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lies276

    lies276 Niet meer actief

    Ik trek het eerlijk gezegd ook heel slecht. Ik ben na het weekend altijd dringend toe aan slaap!
     
    julia80 vindt dit leuk.
  2. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Mijn vriend werkt onregelmatig en ik werk 24 uur waardoor we best veel tijd samen hebben.
    Probleem van de laatste paar weken is juist dat we ons vervelen. Nemen de kleine wel veel mee naar dingen maar kan natuurlijk niet overal mee naar toe waardoor we toch vaak thuis zitten.
     
  3. Chocoholic

    Chocoholic Fanatiek lid

    25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ik werk 28u en man 36u. In de avonden sporten we beiden 1x, hij soms 2x. Her en der wat afspreken met vrienden of familie, dus al met al 2-3 avonden in de week echt 'bankhangen'.
    De ene avond zitten we met dit weer savonds buiten nog koffie te drinken en de andere avond kookt een van ons uitgebreid en zitten we de hele avond met vanalles op tafel voor de tv. De kinderen eten dan op normale tijd en liggen al op bed.
    Als je het mij vraagt hebben we genoeg tijd voor en met elkaar. En ook met de kinderen en ons hele gezin.

    Er zijn avonden bij dat we elkaar alleen in de deurpost zien hoor. Maar ik ben van mening dat je naast ouders nog altijd partners bent en dat vergeten veel mensen. Wij gaan niet vaak weg, maar een oppas is zo geregeld. Als de kinderen gaan logeren gaan ze vaak al eerder naar opa en oma. Die vinden het erg leuk en wij maken van de gelegenheid gebruik om lekker 'uit' te lunchen.
     

Deel Deze Pagina