Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Zo is dat!! De tweede helft overleef je ook ;)

    Met F gaat het super!! Ze is een heel tevreden meisje.
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zwangeren
    Katsje - 35 jaar - 2e kindje - uitgerekend 22 december 2018
    Meisje93 ❤ - 24 jaar - 2e kindje - uitgerekend 4 februari 2019

    Verrassing: (1) Boy: (1)



    Afspraken
    26 september - Meisje93 - controle vk
    17 oktober - Katsje - 30 weken echo (vervolg GUO)
    23 oktober - Meisje93 - extra echo ivm groeiachterstand

    Bevallen
    MJBP - 38 jaar - 1e kindje - 12 maart '18 (37+2) van A.
    Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - 3 april '18 (40+2) van ?.
    Aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - 5 april '18 (39+4) van I.
    Sterre* - 31 jaar - 1e kindje - 9 april '18 (39+2) van ?.
    Seabert1 - 29 jaar - 1e kindje - 18 april '18 (39+6) van F.
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 3 mei '18 (37+0) van Y. Overleden 5 mei
    Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - 17 mei '18 (41+0) van L.
    Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - 24 mei '18 (39+1) van F.
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - 2 juli '18 (39+6) van J.
    Mama1504 - 29 jaar - 2e kindje - 9 sept ‘18 (40+2) van F.
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Woensdag de 20 weken echo gehad.
    Kindje is helemaal goedgekeurd. ♥
    Wel krijg ik over 5 weken een extra echo doordat kindje een week achterloopt qua groei.
    En over 10 weken nog een extra echo voor de placenta.
    Die ligt nl. maar 6mm van de uitgang af...
     
  4. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Waauw goed nieuws dus. :thumup: Fijn!!
    Die achterstand valt ook mee, wel fijn dat ze die goed in de gaten houden :) hopelijk is t kindje dan weer flink gegroeid ;) Maar fijn zeg dit is in ieder geval weer geweest en goed gekeurd! :)
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja een weekje is niks. En scheelt dat het gehele kindje een week (9 dagen) achter loopt.
     
  6. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Hopelijk krijgt hij/zij in deze 5 weken nog even krachtvoer en groeit ie goed ;)
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja wie weet! Al zeggen ze dat een kindje er niet onder lijdt als de moeder weinig eet & drinkt.
     
  8. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Nee klopt die neemt sowieso wel wat ie nodig is.. ;)
     
  9. joyce2086

    joyce2086 Fanatiek lid

    6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Zo weer even teruggelezen hoor. @Meisje93 fijn dat de echo goed was, achterstand of voorlopen qua groei blijft en moment opname he, wel fijn dat je extra echo's krijgt, zeker ivm die bmm. Dat is wel een spannende. En al over de helft! Hopelijk ga je een betere 2e helft krijgen. Maar wel goed dat je het positief bekijkt waar je het voor doet.
    @Mama1504 grappig he dat moeten omschakelen. Ging hier heel snel en blijf shoppen. Ook ideaal: alles wat je leuk vind kun je kopen, voor de oudste of de baby :roflmao:
    Klinkt als heel spannend wat je hebt meegemaakt met F. Wel fijn dat jullie vlot naar huis mochten en het verder goed gaat. Nog steeds een trotse grote broer?
    @Katsje hoe is het met jou? En ook met de rest natuurlijk?
    Hier genieten we nog tot vrijdag van vakantie in eigen land. Heerlijk maar erg druk zo met twee kleintjes. C. Is sinds anderhalve week zindelijk overdag, heerlijk maar wel intensief. En l. Is dwarser dan we haar kennen: mopperig, slechter slapen en drinken en moeite met poepen. Denken aan een sprong of tanden :eek: maar timing is niet ideaal. Plus de borstvoeding valt me best zwaar icm alles. Wil zo graag tot een half jaar door maar voel me soms zo benauwd en beperkt. Word ik ook weer erg verdrietig van. Ben sowieso nog erg hormonaal met stemmingswisselingen en kort lontje. Niet leuk :(
     
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @joyce2086 Ja daarom! Ja hoop echt dat die mooi omhoog gaat trekken. Kindje blijft ook heel laag liggen.
    I hope so! nu al 3 ochtenden niet hoeven overgeven. Maar moet er nog goed mijn best voor doen.
    Maagzuur lijkt nu wel weer erg op te gaan zetten.

    heerlijk! Fijne vakantie. Wij gaan begin oktober nog even heerlijk een weekje weg.
    Wat goed! Maar geloof zeker dat het erg intensief is. Oei dat is minder. Zeker als je lekker op vakantie bent.
    Snap dat je een doel voor ogen hebt. Maar je faalt absoluut niet als je er eerder mee stopt. Je moet er zelf niet aan onderdoor gaan heh!
    Och ja dat ontzwangeren. Verschrikkelijk.... i feel you!
     
  11. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @joyce2086 hier ging het omschakelen ook wel snel hoor. Idd kan nu alles kopen wat ik leuk vind :)

    Ja heel spannend. Vind het nu nog erg eng snachts als ze vreemde geluiden maakt zoals hik geluiden ofzo. Ze slaapt namelijk bij ons op de kamer. Maar hoop zo dat die angst snel weggaat bij mij.

    L is nog steeds trotse broer. Hij is zooooo lief voor haar. Echt super om te zien. Hij begint alleen ons nu wat uit te testen. Niet erg want heb liever dat hij ons pakt om te testen dan F.

    Verder vind ik het wel pittig met twee kids. Ondanks dat manlief nog vrij is. Zie er ook erg tegen op dat hij volgende week weer gaat werken. Mag namelijk L niet tillen en als die het in zijn hoofd krijgt om dwars te gaan doen oid, dan wordt dat erg zwaar.
    F. Had vandaag een regeldag geloof ik, want ze wilde elk half uur wel drinken :eek: en sinds 17 uur is het rustig en kwam ze ineens weer 3 uur later en zijn mijn borsten ineens bommetje vol en voorheen kon ik er makkelijk 3 uren mee :roflmao:

    Maar ondanks alles voel ik mij completer dan ooit ❤️ En neem ik de rest gewoon met een korreltje zout en geniet ik nu ook van alles van F want dit is toch de laatste baby, laatste kleine kleertjes e.d. ;)
     
  12. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 wat super fijn dat je al 3 dagen niet hebt overgegeven. Die heb je maar weer :thumup:
     
  13. joyce2086

    joyce2086 Fanatiek lid

    6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Dat uitproberen was hetzelfde. Naar l. Toe nooit lelijk gedaan gelukkig.
    En alles klinkt zo herkenbaar haha. Hier ook de laatste baby en daarom kan ik het borstvoeden niet zo maar loslaten denk ik @Meisje93 . Maar ik snap wat je bedoelt hoor, ga ik zeker proberen te voorkomen.
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 hoe gaat het nu bij je?
    Van 1 naar 2 kindjes lijkt me ook een erg grote stap.
    Nog even een ritme gaan zoeken.
    morgen moet je man weer aan het werk?
     
  15. Aardbeitjes

    Aardbeitjes Bekend lid

    24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    He meiden, ben hier al even niet geweest. Je bent al mooi over de helft @Meisje93!
    Hopelijk genieten jullie ook van de kleintjes @joyce2086 en @Mama1504!

    Hier gaat alles echt prima. Kleine meid is deze week al 6 maanden! :eek: snel he
    Ze doet het super en haar grote broer vindt het fantastisch.
    Ik vind 2 kindjes echt super leuk en voor mijn gevoel 'doen we de 2e er gewoon even bij'. Hoefde weinig te wennen, alles is al bekend. Vond nr 1 een grotere omschakeling maar dat is voor iedereen anders.
    Bijna 6 maanden borstvoeding nu :) Hoop weer het jaar te halen hoor! Ik vind het wel handig nu en heel makkelijk. Nooit slepen met flessen of poedertorens haha :roflmao: Ik hoop dat je het nog even volhoudt @joyce2086 !

    Nou, meiden geniet ervan. Voor we het weten zijn ze groot :rolleyes:
     
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    wow @Aardbeitjes alweer 6 maanden!
    Fijn dat het zo goed gaat met de borstvoeding.
     
  17. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 het gaat nu goed. Weinig last van de wond (behalve als ik te veel heb gedaan:|). Zo was er afgelopen donderdag jaarmarkt hier en dacht ik ook wel even over heen te kunnen lopen:rolleyes: maar helaas de rest van de dag kapot op de bank :| eigen schuld!

    Verder vliegen de dagen als een speer voorbij :eek: werkelijk! Voor ik het weet is er weer een week om:eek: maar ja tis nu ook wat drukker met 2 kids. ;) Maar echt voel me zooooo gelukkig met deze twee :D

    Snachts vond ik vrij zwaar tot nu. Afgelopen nacht hebben we het eens anders gedaan: afgekolfde melk in een fles geven zodat mijn man het ook kan geven en ik even door kan slapen. Beviel super! Dat kan deze week nog want hij heeft middagdienst. Dus even bijtanken deze week en dan de volgende twee weken snachts zelf weer :p
    Zat er gisteren zoooo door heen dat ik serieus heb overwogen om over te stappen op fv. Maar mijn gezonde verstand kwam weer terug en dus toch maar niet gedaan en gewoon de afgekolfde melk in een fles te geven. :p Bv is namelijk super goed op gang en overdag gaat het zoo goed dat t zonde zou zijn om te stoppen, dan had ik gegarandeerd spijt gekregen ;)

    Idd mijn man moet vandaag weer aan t werk. Vind het wel spannend hoor. Hopelijk blijft L zo lief doen zoals hij steeds doet.;)

    Hoe gaat ie bij jou?? Hoe gaat t met de therapie? Beter uit te houden?

    @Aardbeitjes oooh ik geniet zeker!! Dagen zijn te kort :roflmao:

    Woooow alweer 6 maanden!!:eek: Tijd vliegt voorbij :eek: maar wat super dat grote broer ook zoo lief is. :)
    En ook al zo lang bv! Topper!!!
    Zolang ga ik het niet volhouden. Tenminste niet om live te voeden, maar hopelijk wel een heel voorraadje op te bouwen zodat ze t nog wel heel lang kan krijgen :)
     
    Aardbeitjes vindt dit leuk.
  18. joyce2086

    joyce2086 Fanatiek lid

    6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Leuk om van je te horen @Aardbeitjes
    6 maanden al joh, niet normaal! Fijn dat het allemaal zo vlot gaat en broer zo n lief is. Hier gaat l. Ook overal in mee en het omgaan met een baby en alles erbij ging zeker soepel door de ervaring maar vindt het door de drukte toch pittiger dan van 0 naar 1.
    Inmiddels toch aan de afbouw begonnen, heeft veel traantjes gekost maar werd me echt teveel en kon er steeds minder van genieten. Zit nu nog op 3 voedingen, gaat tot nu toe goed en l. Drinkt nu flesjes met helft kv en helft bv. Morgen weer iets meer kv dan bv proberen. Wel emotioneel iets maar voel me erg opgelucht. Vrijdag gaat mn man voor vasectomie dus nog een belangrijke afsluiting. Ben benieuwd hoe het gaat, denk dat hij de ochtend zelf bloednerveus zal zijn..
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 gaat het nog steeds goed met je wond?
    en hoe gaat het verder?

    Met bekken/heupen gaat steeds beter gelukkig. Als ik maar alles beperkt doe.
    Anders gelijk weer pijn. Nu op vakantie & doe eigenlijk veel te veel. Maar wil er ook alles uithalen.
    Maar dat merk ik wel flink nu. ;)

    @joyce2086 toch een keuze gemaakt. Gelukkig voel je wel ergens een opluchting.
    Spannend! dat zal best ja. ;)
     
  20. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @joyce2086 moeilijke keus idd.. maar wel een dapper besluit. Snap je helemaal. Ik heb er ook totaal geen plezier meer in, maar als ik dan kolf en de opbrengst zie, vind ik het toch wel een hele prestatie en wil ik mijn kleine meid wel alles mee geven. Plus de gedachte dat dit de laatste keer is.;) Maar dapper van je hoor! :thumup:

    Oeehh vasectomie.ja dat is ook wel spannend. Klinkt ook definitief. Hier wil man dat ook. Dus ik wil dat ie goed nadenkt voor ik anders weer ac ga gebruiken ;)

    @Meisje93 het gaat wat op en neer. Nu manlief weer aan t werk is, merk ikwel meer pijn nu ik L er bij heb. Pittiger dan de eerste keer dat wel.

    F is vandaag alweer een maand :eek: zo snel die tijd om is :eek:
    Ze doet t super goed, vorige week donderdag controle kinderarts geweest vanwege haar incident op de tweede dag. Maar kwam niks uit de bloedkweek. Wel heeft ze nog steeds een hartruis wat normaal na 2/3 weken dicht is. En op zich is dat geen reden tot bezorgdheidwamt 9 van de 10 keer is het gewoon niks en groeit t dicht. Maarhet zekere voor het onzekere willen ze haar in dec nog eens terug zien en dan bespreken we evt verdere stappen zoals bij een echo in een umc. Maar ze doet het goed en vertoont geen vreemde symptomen dus zit er niet over in :)

    Heh wat balen van je bekken. Je wordt dan gelijk gestraft heh als je teveel hebt gedaan. Snap dat je idd alles wil uithalen metde vakantie maar ja dan heb je wel jezelf o_O maar wat heerlijk! Zijn jullie ook weg? Of lekker thuis?
    Hier nog een weekje vakantie geboekt bij cp. :) Even er op uit :)
     

Deel Deze Pagina