Kadotips bijna 16 jarige

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door DastyQueen, 21 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sleutelbloem

    sleutelbloem Bekend lid

    10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    jeetje wat heftig joh!!

    Maandag al? en bijna met niemand contact.....:cry: Ik vind zoiets om te huilen en vraag me ook af of dit wel goed kan zijn voor wie dan ook.

    Maar goed, ik heb wat dat betreft erg weinig op met psychiaters en instellingen in het algemeen en extra voor die van jeugdzorg.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  2. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Wat ook wel lekker is, een gezichtsmasker en een volwassenen kleurboek met stiften erbij! Je hebt bij de intratuin hele leuke nep kaarsen. Daar gaat het vlammetje van heen en weer!
    En indd iets van een deken of leuk dekbedovertrek? Weet natuurlijk niet wat allemaal is toegestaan.
    Vind wel heel goed van je dat je dit doet voor je nichtje!!
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  3. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Dan zou ik het echt even uitzoeken. Als je zus in dezelfde regio als jij woont dan denk ik dat ik weet waar ze gesloten gaat. Ze zijn daar streng. Dat zie je aan het gebouw al af. Ik kom er vaak. Sterkte!
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  4. born2bme

    born2bme Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Pfff wat heftig voor je nichtje! Wat lief dat jij dit voor haar wil doen. Ik heb zelf meerdere opnames gehad en dit zijn de dingen die je bij blijven. Er zal vast al van alles gezegd zijn maar zal lijstje maken van wat ik fijn vond

    -fotolijstjes met mooie foto erin of al dan njet een mooie spreuk ofzo
    -een plaid wat ik als soort sprei op mn bed kon leggen en als ik in mn dagboek aan t schrijven was op mn kamer en t koud had lekker om me heen kon slaan.
    -lampjes (zon lichtsnoer is een goed idee)
    -lekkere snoepjes

    Wat ik nooit vergeet is dat mijn tante voor elke week een kaartje had en al stond er elke week ong hetzelfde op (denk aan je zijn er voor je etc) daar kon geen cadeautje tegen op!
     
    DastyQueen en Madelie vinden dit leuk.
  5. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Begint met een K...
     
  6. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Die bedoel ik. Misschien een kleine geruststelling voor jullie: in tegenstelling tot een heleboel andere gesloten instellingen in het land, vind ik dit één vd ‘betere’ qua behandeling.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  7. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Geen toevoegingen aan de enorme lijst die er nu al is.. maar wil even zeggen dat ik het heel lief vind dat je dit doet.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  8. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    Wat heftig maar voor de lange termijn goed. Ik las in het begin de suggestie van een lichtsnoer, kans is groot dat dat niet mag, valt ik het rijtje van opladers, die ze ook niet bij zich mogen houden. Ook vraag ik mij af of ze een eigen kamer krijgt? Vaak moeten ze een kamer delen.

    Ik vind het idee van iedere week een kaartje een mooi idee. Wellicht met tegoedbonnen zoals een avondje uit eten, avondje bioscoop als ze weer thuis is, zodat ze leuke dingen heeft om naar uit te kijken. Ook mooie een mooie poster met een mooie tekst die inspirerend kan zijn lijkt mij mooi. Foto’s doen het ook altijd goed, ik stuurde ook kaartjes met foto’s op de voorkant om op te hangen, maakt het persoonlijk en wat fijner op de kamer. Mag een iPod/ iPad wel?

    Sterkte!
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  9. sleutelbloem

    sleutelbloem Bekend lid

    10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    Ben nieuwsgierig wat je nu gekocht hebt voor je nichtje. En heel veel sterkte vandaag met afscheid nemen!
     
    DastyQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina