Kapper: hoeveel kost, wassen, knippen en kleuren??

Discussie in 'De lounge' gestart door Esmaralda, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Misschien een stomme vraag, maar op de websites van kappers hier in de buurt kan ik niks vinden over prijzen. Ik ben niet zo mobiel dus kan er niet even heen om het te vragen en om erover te bellen vind ik ook zo wat.
    Ik heb dat eens eerder gedaan, maar die vrouw reageerde best vreemd dus durft het niet meer :)

    Maar goed, hoeveel ben je ongeveer kwijt? Ik heb haar tot op mijn schouderbladen, best dik. Ik wil het in laagjes laten knippen en dan rode/koper kleurige highlights erin. Ik heb donkerbruin haar, dat is toch wel leuk??

    Alvast bedankt!
     
  2. EdelHertje

    EdelHertje Niet meer actief

    Ik was voor alleen middellang haar verven (uitgroei) 46 euro kwijt.

    Maar ik vind dat er nog best een prijsverschil zit in de verschillende kapsalons en denk dus echt dat je beter gewoon even de telefoon kan pakken.
     
  3. Lillith

    Lillith Bekend lid

    29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Voor knippen en verven was ik meestal 50 euro kwijt. Maar dan moet je de er de highlights nog bij tellen...
     
  4. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Rond de 65 euro denk ik in totaal
     
  5. lin80

    lin80 Fanatiek lid

    7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik zou toch gewoon even gaan bellen. Ze zien je toch niet aan de andere kant van de lijn, dus wat kan jou het schelen. En dat ze het een rare vraag vinden zegt meer over hun dan over jouw vraag. Ik vind het wel logisch dat je van te voren informeert wat het kost. De prijzen verschillen nogal per kapper, maar zal ergens tussen de 50 en 100 euro liggen.
     
  6. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Wassen, knippen, 30 highlights, föhnen in totaal zo'n €70 hier
     
  7. Onje

    Onje Niet meer actief

    Ik ben gister geweest wassen knippen kleuren en veel highlights 94,50!
    Schrok wel ff hoor
     
  8. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Verschilt idd nogal die prijzen. Ik heb toch even gebeld, de vorige keer (was wel een ander kapsalon, deed ze nogal kattig en vond het volgens mij maar stom dat ik alleen belde over de prijs.)

    Maar knippen kost €18,95 en verven ligt eraan hoeveel verf het is. Gemiddeld was het rond de 31,95 en 41,95. Dus zit op ongeveer €60. Best netjes volgens mij!

    Ik schrok wel van jou bericht Onje, dus wilde het wel zeker weten! Wat duur zeg!

    Hoe bepaal je hoeveel highlights je in je haar wil? Of doet de kapper dat?
     
  9. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dat kan heel veel verschillen. Bij mijn kapper zou je rond de 85-90 euro kwijt zijn.
     
  10. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    verschilt per kapper.

    hier heb je een kapper en die doet wassen en knippen voor 12 euro.

    en nee dat is geen beginnende kapper, hij noemt zich zelf ook de low budget kapper.
     
  11. Mientje Sop

    Mientje Sop Bekend lid

    15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Dat kan zoveel schelen per kapper. Kun je niet even bellen naar de kapsalons uit de buurt?
     
  12. Babke

    Babke VIP lid

    24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik was laatst voor coupesoleil, wassen, fohnen 90 euro kwijt. Ik denk dat gewoon kleuren je toch wel op 65/70 uitkomt. Maar ook kappers zijn er in diverse prijsklassen. Mijn kapper is duur, maar ben gewoon erg tevreden dus ga ik toch.
     
  13. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Je kunt toch gewoon bellen wat het kost?

    Lijkt mij een hele normale vraag.
     
  14. Sterrefeetje

    Sterrefeetje Niet meer actief

    Hier wassen, knippen, kleuren en in model fohnen 40 euro.
     
  15. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Had ik al gedaan, staat op de vorige pagina.
     
  16. Mammietammie

    Mammietammie Fanatiek lid

    18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Als ze zo reageren als je belt en een hele normale vraag stelt zou ik daar sowieso al niet meer heen gaan, ongeacht de prijs.

    Prijs verschilt inderdaad heel erg per kapsalon, je hebt tegenwoordig best veel budgetkappers waar je veel goedkoper uit bent, maar ook wat duurdere kappers die wat meer op de hoogte zijn van trends en technieken, is wat maar net wat je wilt.
     
  17. sjors75

    sjors75 Niet meer actief

    Ga meestal naar de salon van een oud klasgenootje, zij heeft een salon aan huis. Was vorige week 48 euro kwijt, knippen, uitgroei verven, highlights en fohnen
     
  18. aapje79

    aapje79 Fanatiek lid

    11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    heb je geen brainwash in de buurt?? die zijn een stuk goedkoper. ik ga nu altijd daar heen en het bevalt me prima.
     
  19. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Nee alleen van die duurdere kappers eigenlijk. Woon in een klein stadje. Ik laat mijn zoontje daar altijd knippen, dus ken ze daar wel.
    Die kapsalon die ik toen belde ga ik idd niet heen. Vond het zo raar!

    Maar ik heb een afspraak gemaakt, ga morgen om 10:00 :)
    Laat het resultaat wel even zien hier dan :D
    Bedankt voor jullie antwoorden!
     
  20. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Ik heb dat 1 keer gedaan rond de 88 euro :$

    Tegenwoordig ga ik naar de kapperschool en ben super tevreden en ik betaal nog maar 15 euro :D
     

Deel Deze Pagina