Wespennest

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbeltje, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik wist het wel! Steeds opnieuw een wesp die toevallig ons huis binnen vliegt.
    Wil ik net samen met isa gaan schommelen zie ik bovenop de schommel steeds weer wespen vliegen. Een poosje in de gaten gehouden en ik ben overtuigd......ergens in /op de schommel zit een wespennest :confused:

    Zit nu op telefoon van een bestrijder te wachten.

    * Sh*tbeesten*

    Kwebbel
     
  2. dib

    dib Fanatiek lid

    11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Oh nee,

    Wij hadden er ook één in het begin van de zomer. Op één of andere miraculeuse manier zijn ze ineens met de noorderzon verdwenen en zie ik geen wesp meer vliegen :(
    Gelukkig voor ons...

    Het zijn i.d.d. hele nare beesten, zeker met kleine kinderen in de buurt!

    Laat ze snel vangen door de wespenbestrijderman...(of vrouw :D )
     
  3. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Getverr!
    Enge, vieze beesten zijn het! (ook al zijn ze nuttig enzo blabla, ik vind ze vreselijk!)
    Hopen dat de wespenman snel komt, tot die tijd de schommel maar even mijden denk ik..
     
  4. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    bah bah.. als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel daaraan !
     
  5. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ging die telefoon maar ;)
     
  6. Wij hebben een hommelnest bij de voordeur.. Nu weet ik niet of je daar ook wat aan moet doen. De een zegt van niet, de ander zegt weer van wel, omdat die krengen wespen kunnen aantrekkken..

    Daar zit ik nu oo niet echt op te wachten..
     
  7. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    Daar hadden wij er ook een. Wij hebben hem weg laten halen. Ze zeggen dan wel dat die beesten niks doen(alleen als ze zich bedreigd voelen), maar daar wil ik niet op vertrouwen. Helemaal niet als ik straks met mijn kleine buiten zit.
    Niet iedereen haalt ze trouwens weg, want het is een bedreigde diersoort.
     
  8. Nou ik lees net idd op een website dat ze onschadelijk zijn en dat hommelnesten maar 1 jarig zijn..
     
  9. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    En..? Wespenest is nu weg?

    Volgens mij hebben wij ook eentje in de buurt, er vliegen de hele dag al wespen in huis :|
    Ik heb net even gekeken en ze zitten veel boven onze openslaande deuren, ze kruipen in de muur lijkt het wel :confused: Shit!
     
  10. Jacquelien

    Jacquelien Actief lid

    9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Wij hebben/hadden een wespennest in de spouwmuur, ik had ook steeds wespen in het huis toen mijn zoontje er 1 in zijn handjes had had ik er genoeg van.
    Ik heb afgelopen dinsdag iemand gebeld van de bestrijding en die heeft een soort van poeder in en om de ingang van het nest gespoten, hij vertelde dat ik er binnen 2 dagen van af was. Ik heb ze nu niet meer in huis maar nog wel buiten het huis. Ze kruipen nu niet meer in en uit de ingang van het nest, mischien dat de wespen die buiten zijn nog dood moeten gaan, ik weet het niet.
    In ieder geval hoop ik dat het mannetje snel terug beld, het is een ellende die wespen!

    Gr Jacquelien
     
  11. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    ben je lekker klaar mee :confused:
     
  12. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier komen ze er dadelijk ook een uitroeien!
     

Deel Deze Pagina