Kinderen mee naar een luxe restaurant?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

    Minny Fanatiek lid

    26 sep 2007
    4.647
    2
    0

    Nou in totaal, anders was ik al HELEMAAL niet gegaan!
     
  2. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ken eigenlijk geen restaurants met 'kindvoorzieningen'. :(
    Behalve de Mac, maar om dat nou een 'restaurant' te noemen... ;)
     
  3. prettymum

    prettymum Niet meer actief

    Dus het was het idee van jouw broers/zussen. En die hebben dat niet met jullie overlegd maar wel gezegd dat jullie meedoen?

    Tsja, dan kun je er ook voor kiezen om niet mee te doen, een ander cadeau kopen en dan hoeven jullie niet voor jezelf te betalen.
     
  4. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    € 75,- voor 2 volwassenen en een kind, inclusief drinken, is een normale prijs. Dat is zeker geen luxe restaurant, want dan ben je dat bedrag per persoon wel kwijt. Minimaal... En dan heb je nog de lagere klasse 'luxe' restaurant...

    Maar dat terzijde... wat ook al eerder is gezegd... beetje vreemd om zo toch wel op kosten gejaagd te worden. Is nogal wat gevraagd! Je kunt dus niet kiezen wat je geeft en hoeveel je er aan uitgeeft, maar je wordt dus min of meer verplicht om dat te betalen... Dat vind ik ook nogal een punt... Niet iedereen kan dat zomaar even missen... Het duurste wat ik mijn moeder ooit heb gegeven was geloof ik een musicalbon van 50 gulden... Doe ik ook nooit meer, want die heeft ze nooit gebruikt en is em kwijtgeraakt...
     
  5. Minny

    Minny Fanatiek lid

    26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ja ik vind dat ook een hoop geld. Maar goed, mijn man heeft al Ja gezegd dus we gaan er wel heen. Maar het kindergedoe zit me nog niet lekker. Want we nemen ze dus niet mee. En ze zien de kleinkinderen al bijna nooit!
     
  6. prettymum

    prettymum Niet meer actief

    Misschien toch wel een goed idee om met ze te bespreken dat je het jammer vindt dat jullie kids hun opa en oma zo weinig zien en dat je het leuk vindt om eens iets met hen en de kinderen te ondernemen?
     
  7. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Nou hier hebben we meerdere restaurants waar ze een kinderhoekje hebben. En dat zijn toch echt volwaardige, iets luxere, restaurants.
    Heel leuk, na het eten kunnen ze daar fijn spelen.

    Maar goed, 75 euro vind ik eigenlijk heel normaal. Wij zijn meestal rond de 100 euro kwijt met z'n 4en. En dan delen de kinderen meestal hun eten.
     
  8. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Of je zegt tegen ze dat je het jammer vindt dat ze nu de kleinkinderen niet zien en of ze daarom volgend weekend bij jullie willen komen eten.
     
  9. Minny

    Minny Fanatiek lid

    26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ja dat kan, maar ik ben een beetje klaar met uitnodigen. Maar das weer een heel ander verhaal, hahaha...
     
  10. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.512
    5.616
    113
    Vrouw
    Zeg gewoon van te voren dt de kids niet meegaan en als ze
    Moeilijk doen dan zeg je ewoon dat ze dan maar moeten hadden overleggen ipv zomaar te beslissen voor jullie
     
  11. Minny

    Minny Fanatiek lid

    26 sep 2007
    4.647
    2
    0

    Ja zoiets gaan we wel even zeggen ja!
     
  12. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Mee eens!! Hier hetzlfde. Wij gaan dus nooit uiteten met de kinderen, of het moet een pannebkoekenhuis zijn ofzo. Doen we niemand een plezier mee.
     
  13. Cryptonism

    Cryptonism Fanatiek lid

    6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeg, de Mac is een heel gerenomeerd vijf-sterrenrestaurant ja :D. Helpt mij bijzonder de zwangerschap door met de McFlurry's :)
     
  14. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    F is net zo die is enorm druk en houd van alles wat rijd en duplo. Echter is het met het eten wel gewoon dat hij aan tafel moet blijven zitten tot iedereen klaar is eerder komt hij niet van tafel. Dat heeft niets met forceren te maken maar met fatsoen.

    thuis zitten we ook wel een 2 uur aan tafel je dan ook moet hij blijven zitten
     
  15. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh, dus mijn kind is onfatsoenlijk? ;)
     
  16. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    is ook een heel normale prijs. als je kijk naar 2 voor gerechten 3 hoofd gerechten en 3 toetjes.
    ben je nog geen 10 euro per persoon per gang kwijt en dan hebben ze er ook nog drinken bij in zitten dus dat valt echt reuze mee
     
  17. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Regelmatig en dat gaat prima. :) Papier, kleurpotloden en de iPad mee en dan kunnen ze zich zéker wel een paar uurtjes vermaken hoor. En qua eten zelf ook geen probleem, ze vinden van alles lekker gelukkig. :D
     
  18. Amfy

    Amfy Niet meer actief


    dat hoor je mij niet zeggen maar de normale fatsoensregels hebben toch wel dat je blijft zitten tot iedereen klaar in met eten. net als dat je wacht met eten tot dat iedereen aan tafel zit.
     
  19. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.999
    5.823
    113
    :D 1,5 uur met een kleurboekje, hihi. Wauw, wat heerlijk. Hier gaat het ongeveer zo: we zetten de kindjes in de stoel, vervolgens worden de kleurtjes op de grond gegooid en vervolgens is het alweer tijd om UIT!! de stoel te klimmen;). Dan zijn we dus koud 2 minuten binnen...Een luxer restaurant gaan wij zeker nog niet proberen.
     
  20. Stroopie

    Stroopie Fanatiek lid

    11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Dat gaan die van mij ook niet redden hoor. Die zien veel te veel leuke dingen om te doen.

    Ik zoek ook altijd iets met een speelhoek of speeltuin, anders heeft niemand er lol in.
     

Deel Deze Pagina