Kinderen mee naar een luxe restaurant?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinajusase

    Rinajusase Fanatiek lid

    17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Mijn zoontje mag op school ten alle tijde naar de wc, hij is nl. geboren met een urinewegafwijking en daar 3x aan geopereerd. Op school weten ze dit uiteraard en hij mag zijn plas dus echt niet ophouden.

    Als ik met mijn kids weg ben, aan het winkelen ofzo, dan weet ik precies waar de wc's zijn:D Vind ik zelf altijd fijn om te weten, dus als ze moeten, dan weet ik precies waar ik zijn moet;)
     
  2. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Wij gaan niet regelmatig uit eten ofzo.

    Maar de keren dat we zijn geweest 6x ofzo in 1 jaar tijd is mijn zoontje gewoon mee geweest.

    Toen hij baby was sliep hij toch.

    En nu tsja ik moet hem een beetje vermaken maar hij houdt het prima vol!

    Krijg nu gelijk zin om uit eten te gaan met mijn gezinnetje dus ga even smeken bij mn man :D:D

    Owh en 75 euro met ijn 2en is echt niet duur of luxe hoor :D

    Kurhause dat is luxe en duur :D:p
     
  3. ella27

    ella27 VIP lid

    22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik zou het niet doen.
    je zit dan toch niet helemaal relaxt.
    Een oppas zou ik ook regelen en anders even in overleg met je schoonouders?? van wat de bedoeling is? En dat je dat restaurant nou niet echt ideaal vind voor kids?

    wij gingen heel vaak uit eten, ik moet zeggen dat ik de minder luxere restaurant veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezelliger vind/vond. Lekker kletsen en gewoon relaxt.
    Nu gaan we sporadisch nog uit eten. wokken doen we wel met de kleine erbij en is ook echt gezellig. Maar als we bvb naar de griek gaan oid dan regelen we ook oppas.
     
  4. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Hihi
    Hier echt ruzie thuis als ik tegen dochterlief zeg dat we zonder haar Grieks hebben gegeten.
    Dat vind ze echt haar lievelings :)
     
  5. ella27

    ella27 VIP lid

    22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha ja dat zal bij ons over 3 jaar ook wel anders zijn hoor!
    onze zoon is nog maar 18 maanden.
    Alhoewel hij lust wel graag grieks eten idd als ik het maak ;)
    maar met 4 jaar zou hij zonder problemen mee mogen naar de Griek!
    gezellig juist!
    En ik versta de griek niet onder een heeeel luxe tent.
    Onder luxe versta ik tig voorgerechtjes (van die kleinehele mooie hapjes)
    heeeeel lang wachten op de volgende gang.
    Iets wat ook echt een ervaring kan zijn trouwens hoor.
     
  6. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Nee, mijn zoontje kan thuis nog niet 2 seconde stil zitten (concentratieprobleem) en ook al neem ik een kleurboek of telefoon mee, daar is hij na 1 minuut mee uitgespeeld omdat hij gewoon niet stil kan zitten/aandacht erbij kan houden, kan hij op zijn schooltje ook niet. Is al een uitdaging om met hem naar de McDonald's te gaan of een terrasje,laat staan een fancy restaurant. Denk dat de medegasten daar ook niet blij van zullen worden, en ikzelf ook niet op m'n gemak zit. Dus wij gaan eigelijk nooit meer uit eten, we bestellen het wel in het restaurant en gaan het ophalen zodat we het thuis eten met onze druktemaker :p
     
  7. blinky

    blinky VIP lid

    11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    met kleine kindjes ga ik niet in een echt luxe restaurant zitten. dan zou ik me maar opgelaten voelen als ze zich eens niet zo netjes zouden gedragen. maar uiteten in een normaal restaurant/eetcafe moet gewoon kunnen vind ik. is ook goed voor ze om te leren hoe dat weer anders is dan thuis
     
  8. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    maar wie zegt dat een kind altijd druk is?;)
     
  9. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat zei debby82 niet...

    Ik ben het met haar eens. Ik zou het ook niet leuk vinden als er een druk kind aan het tafeltje naast me zou zitten.
     
  10. nana33

    nana33 VIP lid

    17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Nee, niet naar een echt luxe restaurant (van het sterren kaliber bedoel ik dan). Ik vind het persoonlijk ook niet kunnen en ik heb het gelukkig ook nog nooit gezien. Meestal eet je ook wat later in de wat luxere tenten en blijf je er ook wel een paar uur, wat natuurlijk sowieso niet handig is met een kleintje. Naar eetcaféetjes en zelfs "gewone" restaurants nemen we ons meisje wel gewoon mee. Dan eten we echter wel zo vroeg dat we om half 9 al klaar zijn, dus dan zitten we mensen die van een avondje uit zonder kids willen genieten waarschijnlijk ook niet of slechts minimaal in de weg :).
     
  11. tulip

    tulip Niet meer actief

    dat heb je al eens gezegd, maar je hebt er toch nog meer??
     
  12. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Inderdaad, 75 euro met 2 pers is echt geen luxe!!!
    Bij mijn buurman zijn we dat p p kwijt, zonder drinken. Kreeftenmenuutje is 72 euro zo uit mijn hoofd.
     
  13. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Sterker nog... Als ik met dochter en man uiteten ben irriteer ik me net zo hard aan kinderen die continu jengelen, met eten gooien of har droogjes rennen.
    Kwestie van opvoeding denk ik dan.
    (of van geen opvoeding dus eigenlijk.
     
  14. Sunny1977

    Sunny1977 Actief lid

    19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    De vaderdagbrunch bij Van der Valk was erg geslaagd!

    Ons mannetje had tot 2 keer toe een poepie gedaan tijdens de brunch! :) Hahaha! Dus daar ging mama weer met mannetje op de arm, luiertas mee....hahaha!
     

Deel Deze Pagina