klachten babydump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mieperdepiep, 5 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieperdepiep

    mieperdepiep Actief lid

    26 aug 2008
    160
    0
    16
    Hoofd Financiele Administratie
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

    Ik moet echt even mijn verhaal kwijt want wat er nu is gebeurd vind ik gewoon niet kloppen.
    Mijn man en ik hebben toen ik 21 weken zwanger was een kamer uitgezocht bij de Babydump in Eindhoven. Niks aan de hand eerst totdat ze de spullen kwamen brengen. Wat bleek, van de kast waren 3 onderdelen beschadigd, dus die konden de monteurs niet in elkaar zetten. Binnen 3 weken zou dit opgelost worden, dus dat vond ik dan wel weer netjes. Na 5 weken zonder iets vernomen te hebben van Babydump ben ik toch maar eens gaan bellen ( heel lastig want je krijgt ze haast niet te pakken ) en toen kreeg ik te horen dat de onderdelen niet op voorraad waren. Afijn ik ben dus nu 35 weken zwanger en na herhaaldelijke keren gebeld te hebben en tot 4 x toe een andere bezorgdatum doorgekregen te hebben, komen ze nu pas 22 september met de onderdelen. Hallo...ik ben dan haast uitgerekend.

    Ik moet zeggen dat ik dit toch echt schandalig vind en op deze manier verpesten ze echt mijn zwangerschapsverlof. Ik had me er zo op verheugd om alles netjes in orde te brengen en nu staat er dus een stapel planken wat een kast moet voorstellen. Kan echt wel janken.

    Pfff zo het zit me echt hoog merk ik dus errug fijn dat ik hier mijn ei even kwijt kan.
    En ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die problemen hebben gehad met deze winkel.

    Groetjes,
    Mieperdepiep
     
  2. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook zwaar ontevreden over de babydump. bestel er ook nooit meer wat.

    Wij hadden via internet een box besteld. Zou een week later bezorgd worden, dat werd al 3 weken later.
    Toen bleek de lade niet in elkaar te passen,dus na heel lang proberen te bellen en mailen eindelijk contact met babydump. Ja dan zou het omgeruild worden,maar dan moest wel de hele box terug want de la kon niet los geleverd worden.
    Ik die box weer uit elkaar gesloopt, alles terug in doos. komen ze 4 weken later pas een keer de box omruilen ( la natuurlijk los meegeleverd ).. chauffeur vond het ook maar raar en ging een klacht doorgeven.

    Niet tevreden dus. houden zich niet aan levertijden, slechte service en zijn moeilijk te bereiken.
     
  3. 2009mama

    2009mama Niet meer actief

    hier ook... wandel wagen van topmark... zou binnen 3 dagen geleverd worden. hun ons bellen bla bla bla we kunnen aanstaande donderdag oke is prima dat is maar 5 dagen.... tussen 800 en 1800 uur komen we oke is goed, manlief had eindelijk dagje vrij.... hele dag voor thuis gezeten komen ze niet opdagen ! wij de volgende dag bellen..
    u staat helemaal niet in het bestand voor bezorgen mevrouw...
    u was de hele week niet te bereiken ! neeeee wie hadden we dan aan de telefoon ...? we kunnen over 6 weken de wagen wel brengen als u wil..? nou nee bedankt doe mij het geld maar terug ! ik heb dan nog tijd genoeg maar dan bestel ik het wel ergens waar wel de afspraken na gekomen worden ! zou dezelfde dag nog geld terug hebben.. moest mijn bankrekeningnummer geven. 5 dagen later nog geen geld terug....wij weer bellen... oh mevrouw wij hebben u bankrekening nummer niet als u die nu even geeft dan storten we het meteen terug... en dat was dan gelukkig wel zo !
     
  4. Mamma1984

    Mamma1984 Niet meer actief

    Wat jammer dat jullie een slechte ervaring hebben met Babydump.

    Hier iemand die wèl tevreden is (of misschien heb ik geluk gehad). Wij hebben het kamertje van babydump en alles is op tijd geleverd zonder schade. Wat ik ook zo fijn vond is dat je benzinegeld krijgt als je bij Babydump een kamer koopt en wij kregen ipv de gratis spullen (geloof babyfoon e.d.) korting.

    Sterkte Mieperdepiep, kan me voorstellen dat je zwaar gefrustreerd bent. Je wilt toch alles klaar hebben voordat de baby er is. Misschien nog een aantal keer bellen en aangeven dat je hier niet meer akkoord gaat i.v.m. je uitgerekende datum?
     
  5. music4life

    music4life Niet meer actief

    ik heb allles bij babydump besteld in roosendaal ik zeg heel goed,,de spullen zijn van zer goede kwaliteit,niks beschadigd en de mannen hebben het netjes allemaal boven gezet,,en het was allemaal op tijd geleverd
     
  6. Femmetje

    Femmetje Bekend lid

    24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Hoi, hier ook alleen goede ervaringen met babydump. Ik heb daar ook alle spullen vandaan, alles netjes op tijd geleverd enzo en vriendelijk geholpen, nooit geen klachten gehad. Alles gekocht in Roosendaal en kom daar nog steeds vrij regelmatig. Ook leuke acties bij het kamertje kreeg ik een box, bij de kinderwagen kreeg ik een autostoel en nog 50 euro benzinegeld retour.
     
  7. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik heb m'n kinderwagen en sluier bij de babydump besteld. Half oktober wordt het bezorgd. Als ik de verhalen zo lees hoop ik dat tenminste. ;)
     
  8. sjokoholic

    sjokoholic Actief lid

    17 jun 2008
    195
    0
    0
    ik vond de winkel en de service al zo tegenvallen dat ik er niks duurs durfde te kopen. De winkel in Almere is echt sfeerloos. Ik had cadeaubonnen en ik had 6,50 over. Werd heel ongeinteresseerd weggewapperd toen ik voor het afrekenen vroeg hoe het met het minbedrag zat. Ik bleef na het afrekenen staan omdat ik de manier waarop ik werd toegesproken echt niet vond kunnen, en na wat doorzeuren kreeg ik inene wel 6 zoveel terug.
    Tot groot plezier van de vrouw achter me die ook een bon had en ook een minbedrag, haha.
     
  9. polleke2210

    polleke2210 Actief lid

    3 jul 2008
    149
    0
    0
    Leeuwarden
    Mijn ervaring is echt totaal anders! Ik was opzoek naar een kinderwagen die ze niet bleken te hebben. Op de site stond hij wel, dus dat was wel wat raar! Nou, ik stond versteld van de service. Er werden boeken bijgehaald, koffie op tafel, en er werd alle tijd voor me genomen. Echt heel erg goed geholpen! Er werd helemaal niet op me ingepraat om dan maar een andere, en dus duurdere wagen te nemen.. Ik was zeer tevreden.

    Verder is het allemaal ook goed verlopen met bezorgen. Tsja, wel tussen 8 en 6, maar ze waren er om 10 uur al, dus je hoort mij niet klagen!
     
  10. Journey

    Journey Fanatiek lid

    3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Wij hebben ook het kamertje en de sluier bij babydump gekaocht 2 oktober wordt het bezorgt dus nog even afwachten............
     
  11. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    Wij zijn vandaag met een klacht over onze kinderwagen naar de babydumo geweest (eindhoven). Werden netjes geholpen en ze kunnen het niet verhelpen, dus wordt er een nieuw onderstel besteld. Tja, kan gebeuren..
    Maar toen zagen we de wagen in de winkel voor 50 minder dan wij betaald hadden (Afgelopen maandag bij het bezorgen!) Dus ik balen, maar mijn man gewoon netjes gemeld aan de kassa. Dat ie dat toch zuur vindt. Krijgen we gewoon die 50 terug! Dat is hun"wij zijn de goedkoopste" beleid. Ook al is het in hun eigen winkel! Super toch?
    Maja, nu even afwachten hoe het met de wagen verder gaat..
     
  12. casedy

    casedy Actief lid

    25 feb 2007
    256
    0
    0
    Ik krijg maandag de kinderwagen en maxicosie bezorgt.
    Werd al 3 weken later dan afgesproken.
    Maar gelukkig was het op tijd besteld.
    Alleen lastig dat je tussen 8 en 18 uur thuis moet zijn.
    Dat ze niet kunnen aan geven hoe laat ze er zijn.
    Bij de zaak waar we het kamertje hebben gekocht konden ze dat wel.
    En belde ze ook nog netjes een half uur van te voren.

    Over de kwaliteit weten we nog niks is afwachten of alles heel is maandag
     
  13. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik heb geen klachten alles is netjes in elkaar gezet en ziet er goed uit ik vond ook de 50 euro benzine en de korting ipv de box erg klantvriendelijk.

    maar tuurlijk zou ook ik boos en teleurgesteld zijn als mijn babykamer niet op tijd is geleverd

    zit nu ook in zon soort situatie namenlijk
    heb meubels besteld en mijn eigen spullen verkocht op marktplaats
    spullen zouden deze week komen dus afgelopen zaterdag is de koper van marktplaats alles komen ophalen had ik mooi de tijd om vloer en plintjes schoon te maken.
    tja en nu blijken mijn meubels dus nog niet te komen (ben blij dat ik mijn bankstel gewoon heb staan hihiihih)
     
  14. lief649

    lief649 Actief lid

    3 okt 2007
    449
    0
    0
    hoi meiden,

    hier ook een tevreden klant van babydump. Toen ik mijn box bestelde zou er een levertijd van 6 weken op zitten. Na twee weken werd ik keurig gebeld dat ie er was. Hij was netjes en niet beschadigd.
     
  15. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Toen bleek dat we een meisje zouden krijgen hebben ze zonder problemen sommige accessoires vervangen door roze accessoires. Dat ging vrij soepel. Wat ik wel jammer vond is dat me bij de verkoop van de wagen werd verteld dat het gratis autostoeltje er op paste en dat dat uiteindelijk dus niet zo was. Zat ik dus met adapters en een stoeltje wat er niet op ging. Na een mailtje werd me verteld dat ik er wel een Maxi-cosi op kon zetten. Ik mocht er een kopen met bijbetaling van het verschil. Ja, daaag! Uiteindelijk heb ik de helft van het verschil betaald ;)! Oh, ja, kreeg ik uiteindelijk de slaapzak met vertraging opgestuurd en onder rembours en dat terwijl ik hem al had betaald bij de aflevering van de wagen :rolleyes: . Moest ik dus eerst het pakket weigeren en terug laten sturen en kon ik er toen weer twee weken op wachten......... Maar ik ben wel tevreden, hoor, over de Babydump ;) !
     
  16. Denise85

    Denise85 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik heb het sowieso al niet met het woord "dump" in de naam van een winkel... vaak gaan dump en service niet goed samen is mijn ervaring, wij hebben dus ook niks bij babydump gekocht.
     
  17. muiz

    muiz Actief lid

    22 feb 2008
    287
    0
    0
    Hier ook geen klachten hoor. En qua kortingen enzo zijn ze ook heel schappelijk vond ik. Het bezorgen vond ik wel een nadeel, zo tussen 8 en 18.00 uur, maar ze waren er om 8 uur dus dat viel mee :) .
    Hier dus geen klachten en super geholpen in de winkel ;) .
     
  18. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    Ik heb ook geen klachten over babydump. Wordt daar uitstekend geholpen en de service is verder ook goed. Denk dat het ook heel persoonlijk is, want heel veel mensen zijn erg enthousiast over babypark en ik vind dat persoonlijk een vreselijke winkel met hele slechte service.
     
  19. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ondanks geen nare ervaringen vind ik ook de naam een beetje vreemd het is net of je dump artikelen koopt en dat is dus absoluut niet waar.

    maar om meteen te stellen dat dump en service niet goed samen gaan! ! !
    vind ik nogal overdreven en beetje vergezocht
     
  20. joss81

    joss81 Fanatiek lid

    18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hmm onze babykamer is keurig op tijd afgeleverd maar.... er zit een beschadiging aan het ledikant.
    Ga vandaag bellen, ben benieuwd.
     

Deel Deze Pagina