Kleding H&M van goede kwaliteit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gizzie1983, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

    Gizzie1983 Fanatiek lid

    11 apr 2011
    3.340
    207
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Heb laatst twee spijkerbroekjes bij de Hema gekocht. Maar de kwaliteit valt me zwaar tegen. Het ene broekje had na 3 x dragen al gaten in de knieën van het kruipen. En van het nieuwste broekje is de knoop eraf gevallen gisteren (hele huis doorzocht, maar nergens gevonden). Dus voor ons geen broekjes meer van de hema!

    Wil morgen eens gaan kijken bij de H&M. Ben er nog niet eerder geweest voor baby/kinderkleding.

    Is de kleding van de H&M van goede kwaliteit?
     
  2. XdropjeX

    XdropjeX Bekend lid

    16 nov 2011
    896
    849
    93
    Ik vind het hardstikke fijne broekjes en truitjes. Goede prijs, niet te gek. Zoontje kruipt met sprijkerbroeken maar nog niet kapot. Dus ik zeg, ja, ik vind het fijne kleertjes!
     
  3. Prins03

    Prins03 Fanatiek lid

    13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik ben ook grote fan van kleding van H&M.

    Goede kwaliteit en pasvorm.. en veel leuke kleding vind ik.. Je betaald misschien iets je meer, maar ik vind het het zeker waard!
     
  4. MMarianne

    MMarianne Niet meer actief

    Hier ook tevreden over de H&M kwaliteit en bestel er regelmatig wat :)
     
  5. Corry

    Corry Bekend lid

    14 aug 2012
    622
    0
    0
    Ik heb niet een zoontje wat al kruipt maar ik vind kleding van de hema ook tegenvallen, op sommige dingetjes na. En de rompertjes zijn na 1 keer wassen hartstikke vaal.... En nee ze gaan niet in de droger en ze worden niet heet gewassen dus daar ligt het niet aan. En als ik dan mijn rompers vergelijk van de h&m dan zijn deze echt naar veel wassen nog hartstikke mooi... Dus ik vind de kwaliteit tot nu toe (mijn ervaring is nog niet zo lang ;) ) beter van de h&m dan de hema. En de prijs vind ik ook mee vallen hoor van de h&m . En als je via internet koopt moet je eerst maar eens een kortingscode opzoeken van de h&m dat scheelt vaak best veel!
     
  6. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Prima tevreden over H&M :)
     
  7. Gizzie1983

    Gizzie1983 Fanatiek lid

    11 apr 2011
    3.340
    207
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Bedankt meiden! Dat wordt shoppen morgen :D.
     
  8. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    H&m valt wel vrij groot, dus opletten daar. Maar verder wel heel tevreden van.
     
  9. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.839
    2.707
    113
    't Gezellige Brabant
    Dan zal ik wel een uitzondering zijn, maar ik vind de kwaliteit erg matig, met name van shirtjes. Spijkerbroekjes heb ik geen ervaring mee. Maar ja, alle waar naar z'n geld. Het kost daar natuurlijk ook geen vermogen.
     
  10. Janna

    Janna Fanatiek lid

    Wat gek van die broekjes van de hema! Ik ben juist grote fan van die basis spijkerbroekjes. Ik heb er tot nu toe in elke maat wel een paar en nooit problemen. Misschien net pech?

    De kwaliteit van de H&M vind ik prima, al heb ik er nooit spijkerbroeken gekocht (want hier altijd de spijkerbroeken van de hema ;)). Wel shirtjes, korte broeken, jurkjes, vestjes, ribbroeken, enz. Prima spul, dat mooi blijft in de was. Het valt inderdaad vaak wel wat aan de grote kant, dus ik zou zeker een broek en longsleeve die nu goed passen meenemen om de maat te vergelijken.
     
  11. GaiaGaia

    GaiaGaia Bekend lid

    4 jul 2011
    650
    0
    0
    Ik vind de tshirtjes van H&M vaak snel gaan flubberen, maar verder vind ik het prima kleding! Vooral de twee voor een prijs shirtjes met lange mouwen worden hier veel gedragen.
    Er is ook altijd wel iets leuks, zelfs mijn vriend vindt het leuk om even bij H&M binnen te lopen om wat voor de meiden te halen (op zijn initiatief!).
    De spijkerbroekjes zonder knoop en rits vind ik ideaal, en er wordt ook nog eens lang mee gedaan.
     
  12. Ster27

    Ster27 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    2.904
    254
    83
    Ik vind de kwaliteit bij de H&M heel wisselend. De truien, broekjes en dergelijke vaak wel goed, maar van de longsleeves, t-shirts wat minder. Zijn vaak scheef en de mouwen niet even breed, ik moet altijd goed opletten daar.
     
  13. moielle

    moielle Fanatiek lid

    7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Vind H&m heel mooi blijven. Vooral fan van hun rompers.
    Valt wel maat groter bij ons dochtertje.
    Broekjes geen ervaring mee.
    Spijkerbroekje van de hema werd hier tijdens kruipen ook heel snel dun bij de knieen.
    Ben echt fan van spijkerbroekjes van Vingino (Bataviastad) en de andere broekjes/leggings van primark.
     
  14. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Ik ben iig geen fan van de longsleeves van h&m, wat een walchelijke dingen zonder model zeg. Had er twee voor mn meisje gekocht, maar heb er echt spijt van. Die van de Hema vind ik dan wel weer fijn ;)
     
  15. Biancamv2

    Biancamv2 Niet meer actief

    H&m is prima kwaliteit.
    Ik vind het wel gewoon op maat vallen hoor, soms zelfs klein.
    Moet van shirt voor mijn dochter al maat 110/116 hebben terwijl ze normaal in maat 104/110 zit.
     

Deel Deze Pagina