kleding op vakantie, ben ik een zeikerd?;)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tuc, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Hahaha

    Ik moet bekennen dat ik ondergoed voldoende meeneem zodat dat elke dag schoon is, maar bovenkleding wordt op de camping door mij zo in een sopje gewassen en opgehangen om vervolgens nog een keertje aan te trekken hoor!
     
  2. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Mn schoenen en handdoeken zitten daar niet in nee. Zwemkleding enz wel.
     
  3. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.979
    8.783
    113
    Sorry zit in team van je man.
    Wij nemen altijd heel weinig mee de laatste keer dat we vlogen vroegen ze of we een 2de koffer hadden, met zijn 2en nog minder dan het maximale wat je mocht hebben per persoon.

    Geen probleem om 2 dagen het zelfde te dragen. Als het vies/onfris is kan het altijd nog in de handwas.
     
  4. zonnestraal21

    zonnestraal21 Niet meer actief

    Ah kijk. Bij ons moet dat er allemaal wel bij vandaar dat het nooit gaat passen hahah
     
  5. p1982

    p1982 Niet meer actief

    neem voor een week kleding mee en ja soms 2 of 3 x iets aan. Even handwasje doen en zo weer schoon

    ook voor de kinderen neem ik niet meer mee en blijven in nederland
     
  6. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.890
    13.060
    113
    Vrouw
    Ik neem op zomervakantie altijd veel te veel mee, maar kan het niet laten. Nu met zn 4e 50 kilo ruimbagage en 40 kilo handbagage. Handbagage uiteindelijk maar 3 trolleys en 1 handtas. En dan te bedenken dat ik hier ook een wasmachine heb en wat kleding...
    Maar als ik maar een paar dagen wegga dan red ik het ook prima met 1 trolley waar dan wel nog 2 paar reserve schoenen in zitten. Kwestie van handig combineren en laagjes gebruiken.
    Maar als jij geen zin hebt om vaak te wassen en je hebt de ruimte, waarom dan moeilijk doen?
     
  7. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Precies dat laatste dacht ik dus ook. Heb mijn man voorgesteld dat hij dan de kleding gaat wassen en ruimte zoekt om op te hangen, daar had tie geen zin in;)
    Dus weer ruim voldoende gepakt voor 2 weken:)
     
    Cin85 vindt dit leuk.
  8. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.890
    13.060
    113
    Vrouw
    Gelijk heb je, jij hebt tenslotte ook vakantie! :thumup:
    Fijne vakantie alvast!
     
    tuc vindt dit leuk.
  9. Victoria30

    Victoria30 Fanatiek lid

    1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Tegenwoordig wel. Soms 2 of 3 shirtjes op een dag. Snotneus hier, vieze handjes daar. Ik kan zelf ook prima klunzen. Op vakantie gaat het helemaal snel. Ik vind het niet erg om meerdere keren op vakantie dezelfde kleding aan te hebben, maar ik heb wel graag dat het schoon is.
     
    fafa vindt dit leuk.
  10. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    O thuis draag ik idd elke dag schone kleding. Een broek wil soms 2 dagen meegaan, maar met het werk hier zijn mijn kleren echt wel vies na een dag.
     
  11. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Ja oké, daar had ik nog niet aan gedacht... ik heb hier geen kleine kinderen lopen, dus dan is het net hoe vies je jezelf maakt natuurlijk ;)
     
  12. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik ben voor team Tuc!!!

    Het is vakantie! Ik wil ook niet wassen, ophangen en opvouwen in mijn vakantie..
    Daarnaast heb ik 5 korte broeken, 5 zomerse jurken en 3 maxidresses, shirts, 5 rokken, 6 singlets en 5 bikinies en ik ga 3 weken, tja ik zal ook moeten wassen, maar dat zal voornamelijk ondergoed zijn en beddengoed (1x)
    Als mijn man graag wil wassen, dan gaat hij zijn goddelijk gang maar. Ik heb graag genoeg mee....
     
    Madeliefke en tuc vinden dit leuk.
  13. MMarianne

    MMarianne Niet meer actief

    Je zal dus een korte broek, zomerse jurk, maxidress, rok twee dagen moeten dragen en dat doet Tuc niet :p
     
  14. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    hahahah ik zie wat je bedoelt, maar ik draag ze misschien 2 uurtje en dan gaat de bikini aan, ik weet niet hoe zij dat doet... Maar ik begrijp haar standpunt!
     
    MMarianne vindt dit leuk.
  15. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Nou zo erg is het niet. Het is niet dat ik niks 2x draag, maar niet 7 afgemeten setjes mee die ik allemaal 2x aan moet.
     
  16. MMarianne

    MMarianne Niet meer actief

    Oooh dan hoor ik toch ook tot jou team :D

    Sommige dingen draag ik ook maar een halve dag bijvoorbeeld maar heb keus zat, koffer gaat vol :rolleyes: ...maar uiteindelijk heb ik stiekem toch vaak hetzelfde aan die twee weken maar ik was niet :roflmao:
     
  17. jojo85

    jojo85 Fanatiek lid

    14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    I
    Heb er geen probleem mee hoor, alleen geen zin in. Dat zijn twee verschillende dingen ;). Ik doe t ook weleens hoor, maar dat is dan omdat bijv de oudste vaak in zijn broek heeft geplast ofzo, dan vind ik t gewoon frisser om niet allemaal volgeplaste kleding mee terug te nemen. Maar ik ga er niet minder voor inpakken.
     
  18. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik was ook veeeel liever op vakantie dan dat ik na de vakantie de was van 3 weken heb. Paar keer 15 minuutjes werk en bij thuiskomst geen enorme berg vakantiewas :thumup:
     
  19. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.496
    24.372
    113
    Ik moet er dus echt niet aan denken om met 2 wkn aan vuile was (van 6 pers.) thuis te komen... Dan hoef ik op vakantie niet te wassen, maar kan ik dus wel losgaan als ik thuis ben :confused: nee hoor, dan draai ik net zo lief op vakantie een wasje. Voelt voor mij juist als minder werk.

    Ik snap alleen dat hele setjes gebeuren niet zo... Ik pak gewoon wat ik denk nodig te hebben en dan rekening houdend met verschillend weer. Dus wat mouwloze topjes/blouses, tshirts, trui en/of vest, een paar lange en korte (spijker)broeken, en dan wat zomerjurkjes. Zitten geen vaste setjes bij. Lijkt me ook heel ingewikkeld :p
     
    fafa vindt dit leuk.
  20. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Met veel spijkerspul is dat ook niet zo lastig, maar ik heb dat amper (lees= 2 spijkerbroeken). En niet op elke rok past elk shirt. Dus ik moet wel een beetje kijken wat ik pak.
     

Deel Deze Pagina