Kleding slanke dame (niet al te duur)

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door aardbei1707, 21 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

    aardbei1707 Fanatiek lid

    20 aug 2012
    3.921
    558
    113
    Ik word er een beetje moedeloos van. Had een leuke tregging gekocht voor me dochter van de H&M maar dit is natuurlijk weer te breed bij der heupen. zit geen elastiek om te verstellen in dus heb er weer niets aan.

    Ik weet dat merk kleding vaak smal valt maar alles merk kleding wordt wel een duur grapje en ik koop graag kleding dus wat goedkopere dingen erbij zou fijn.

    Welke merk valt wel smal? Ze wilt geen broeken aan maar tregging of zoiets dergelijks is wel fijn in de winter en vind ze fijn zitten. Waar kan ik die een beetje goedkoop halen?

    Ze gaat nu net over naar maat 110. Dus qua leggings, broeken moet ik echt naar die maat. Maar heel vaak zit het dan te wijd.

    Ik zag nu een leuke tregging bij name it, maar hoe vallen die?
     
  2. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier een heel slanke smalle dame die in maat 122 zit maar de treggings en skinny jeans van H&M zitten prima. Dus misschien een andere proberen? (in de winkel) Ze hebben ook skinny jeans zonder knoop en rits wat dus eigenlijk een tregging is, maar staat dan wel als jeans op de site. Mijn dochter vindt deze en andere treggings echt heerlijk zitten.
     
  3. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.779
    2.677
    113
    Noord-Holland
    mijn dochter heeft eindelijk een passende spijkerbroek (mt 110 heeft ze) van tumble n dry. superskinny. ze is niet eens mager ofzo maar gewoon slanke taille. in de uitverkoop voor 25 euro :)
    ik vind name it ook altijd fijn smal vallen.
     
  4. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.779
    2.677
    113
    Noord-Holland
    en ipv goedkoop neem ik liever wat minder items die dan wel goed passen. gelukkig wil ze 99 van de 100 dagen een rokje aan, dat past meestal ook beter dan een broek merk ik.
     
  5. Deliana

    Deliana Niet meer actief

    Zowel WE fasion als H&M hebben super skinny fit broeken die mijn dochter perfect zitten.

    Name it heeft ook een skinny fit lijn met treggings, spijkerbroeken en shirts.

    Verder zit ik inderdaad ook vast aan merkkleding, omdat het anders gewoon echt allemaal veel te wijd is. Ben dus wel benieuwd of er nog nuttige tips komen!

    Voor jongens is het trouwens al niet veel beter hoor... voor mijn zoontje vanmorgen leuke shirts bij Shoeby gekocht; lengte is perfect, maar veel te wijd :mad:
     
  6. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.510
    8.362
    113
    Qua broeken: de superskinny's van de H&M en een enkele broek van de Zeeman.

    Verder heeft de H&M soms wel mooie smalle treggings. We hebben er hier een met elastiek met glitters als tailleband, maar is wel de enige (zit niet heel strak, maar zakt in ieder geval niet af als ze loopt, ze gebruikt hem wel alleen voor paardrijden :D).

    Qua leggings de winterleggings van de C&A en bij de Zeeman de leggings die hangen ipv in de bak liggen. Verder vooral veel sale (Chaos & Order, Quapi, Moodstreet, enz.).
     
  7. Juffrouwminoes

    Juffrouwminoes Fanatiek lid

    21 jan 2016
    1.265
    640
    113
    Ik koop vaker broeken voor onze dochter bij de zeeman
    Zag nu ook dat ze treggings hadden.
     
  8. Jute

    Jute Fanatiek lid

    20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Bij de Primark hebben ze skinny broeken voor €7. Zitten heel mooi. Super skinny van H&M zit ook goed. Hema heeft op het moment ook smalle broeken. Retour jeans skinny zijn errugggg smal.

    Weet niet waar je woont maar ik ken een winkel 2 vestigingen 1 in Amsterdam en 1 in Amersfoort en verder vaak pop up winkels door het hele land die regelmatig kortingsacties heeft op broeken van Retour.

    Weet iemand of ik de naam van die winkel hier neer mag zetten?
     
  9. Jute

    Jute Fanatiek lid

    20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    #9 Jute, 21 sep 2017
    Laatst bewerkt: 21 sep 2017
    Hmm realiseer me nu dat ik toch ook andere winkelnamen noem in mijn vorige bericht;)

    De naam van de winkel is Loods of Stock. De pop up.stores worden bekend gemaakt via Facebookmof een e-mailnieuwsbrief
    Ik heb al aardig wat merkkleding daar gekocht voor mijn dochter.
     
  10. rijswijkse

    rijswijkse Fanatiek lid

    26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Hier een hele smalle meid (geen kont)
    Ze draagt hier alleen jurken/tunieken met een legging.
    Jurken en tunieken koop ik merk quapi,bnosi en z8.
    Legging koop ik van hetzelfde merk en of zeeman/hema(ligt aan de kleur van tuniek of jurk)
    Goedkoop en leuk merk wat ik erbij heb is persival valt ook smal.
    Koop liever minder(moeilijk :D) dan waar de hele school mee loopt.
    Ik heb nu een koopverbod;)
     
  11. rijswijkse

    rijswijkse Fanatiek lid

    26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    van der ven heeft persival trouwens
     
  12. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.510
    8.362
    113
    Persival vind ik vaak zo snel verwassen...jij geen last van?

    Loods of Stock ben ik wel eens geweest, maar toen hadden ze geen skinny's van Retour...vond het überhaupt niet zoveel soeps...ik ging er zonder iets te kopen weer vandaan. :eek: Maar ga ik toch nog eens kijken als het weer in de buurt is. :)
     
  13. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Broeken is ook een ramp hier. Gelukkig wil ze die bijna niet aan. De super skinnylijn van h&m zit hier nog als een pyamabroek.
    Legging van zeeman en hema zitten goed hier.
    Voor broeken gaan we bij coolcat kijken.
     
  14. JJ1980

    JJ1980 Niet meer actief

    Voor leggings kun je ook eens binnen lopen bij de action. Die heeft thermo leggings (vallen erg smal en klein) dus heerlijk voor de winter.
     
  15. Jute

    Jute Fanatiek lid

    20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Moet zeggen dat ik ook beter kan slagen in de vaste winkels van Loods of Stock dan in de pop up.
    Dan vind ik ook een groot verschil tussen de winkels in Amsterdam en Amersfoort. In Amsterdam slaag ik veel sneller dan in Amersfoort.
     
  16. miepje77

    miepje77 Fanatiek lid

    25 mei 2008
    1.856
    427
    83
  17. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.483
    113
    Broeken van Coolcat, jurkjes van Chaos & Order (uitverkoop), een deel van Billy & Lilly en bij H&M gewoon treggings en broeken passen, want ik heb al vaker meegemaakt dat ik dacht eenzelfde model wat goed zat groter te kopen en dan was er toch weer iets aangepast en zat hij minder mooi.

    Net als eerder genoemd, vaak kun je beter iets meer uitgeven en een paar goed passende, mooie kledingstukken hebben dan meer wat gewoon niet mooi zit. Bovendien leveren sommige merken als je ze doorverkoopt toch een stuk meer op dan H&M enzo.
     
  18. Zohra

    Zohra Fanatiek lid

    20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Jola schijnt ook smal te vallen. Zelf nooit geprobeerd omdat wij die niet in de buurt hebben.
    Verder inderdaad H&M en Zeeman, ter Stal ook wel maar niet de broeken.
     
  19. aardbei1707

    aardbei1707 Fanatiek lid

    20 aug 2012
    3.921
    558
    113
    Bedankt voor jullie reacties! Ik ga die thermo leggings bij de action eens bekijken !
    En dan maar eens langs bij de h&m. Ik bestel alleen vaker dan dat ik langs ga.
    Jola zit hier plaats verder dus daar maar weer eens heen!
     
  20. gaiamaria

    gaiamaria Actief lid

    17 jun 2009
    154
    4
    18
    Benetton valt ook vrij smal en kan je vaak met 50% korting kopen bij bv. de Bijenkorf. Review van P&C valt vaak ook smal.
     

Deel Deze Pagina