Kleur kamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Soeur, 13 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soeur

    Soeur Bekend lid

    20 jun 2017
    546
    314
    63
    Ik zit erover te denken om de "baby"kamer mint met oud roze te verven. Wil dan een of meerdere muren mint doen en dan een kast of bedje of meerdere meubels en de deur roze te doen. Of wordt dat echt too much? Ik zie het even niet zo goed voor me. Wie heeft er leuke ideeën?
     
  2. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Kan best, maar zou het zelf te druk vinden. Wij hebben een mintgroen kamertje gehad, twee muren mint geverfd en alle accessoires waren licht roze (dekentje, aaankleedkussen, decoratie..)
     
    Soeur vindt dit leuk.
  3. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.523
    8.373
    113
    Ik zou een muur mint doen en de kast en het bedje oudroze, de rest dan wit. Volgens mij kan het dan prima. :)
     
    Soeur vindt dit leuk.
  4. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Wij hebben een mint groene muur en de meubeltjes gewoon wit.
    En de aankleding word lichtroze.
     
    Soeur vindt dit leuk.
  5. Lycos

    Lycos Fanatiek lid

    23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Ik zou het te veel vinden. 1 of 2 muren mintgroen en dan oudroze accessoires bijvoorbeeld (aankleedkussen / evt vloerkleed).. Daarnaast combineren met hout en wit <3
     
    Soeur vindt dit leuk.
  6. Lycos

    Lycos Fanatiek lid

    23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Wij hadden overigens op de babykamer van onze oudste dochter een oude commode mintgroen geschilderd, oudroze accessoires en een oude biedermeijer kast (gewoon houtkleur) Stond heel mooi, zacht. Muren waren gewoon wit, op één muur na; zacht lichtgrijs.
     
    Soeur vindt dit leuk.
  7. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier 1,5 muur early dew (mintachtig), een muur pastel oud roze/paarsig en een taupe muur. De meubels zijn ral9010 heb vintage broccante meubels. Heb een rustiek gerookte vloer, dus bij elkaar een zachte mix.
     
    Soeur vindt dit leuk.
  8. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.159
    4.390
    113
    Home
    ik zou mintgroen met wit of grijs doen
    of oudroze met wit maar niet de combi die jij geeft
    word echt to much
     
    Soeur vindt dit leuk.
  9. Soeur

    Soeur Bekend lid

    20 jun 2017
    546
    314
    63
    Bedankt meiden, ik ga dan denk uk inderdaad voor mint of oud roze....
    En dan grijs erbij lijkt me veel mooier.
     
    LolaBloem en Lycos vinden dit leuk.
  10. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.581
    974
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Wij hebben mintgroen met oud roze / pastel roze. Alleen heb het roze terug laten komen in de gordijnen en accessoires. Verder zijn twee muren mintgroen en twee wit. Als je wilt kan ik je wel een foto PB'en. Wij waren ook bang dat het too much zou zijn maar was achteraf helemaal niet zo.
     
    Soeur vindt dit leuk.
  11. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.523
    8.373
    113
    Niet helemaal even mooi qua inrichting of exact de juiste kleuren ed, maar voor het idee. Afhankelijk van de exacte kleuren vind ik het super mooi. :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Soeur vindt dit leuk.
  12. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.523
    8.373
    113
    Ik zou wel een heldere kleur uit kiezen, denk ik. Early dew ziet er bij anderen prachtig uit, maar bij ons pakte het uit als een doffe olijfgroene kleur. Als je dat dan combineert met een doffe oudroze kleur, dan lijkt me dat niet mooi. Maar als het een meer frisse kleur is, dan juist wel. Ik zou alleen dus niet te veel doen (als in: alles wat je kunt verven die kleuren geven ;)).
     
    Soeur vindt dit leuk.
  13. Soeur

    Soeur Bekend lid

    20 jun 2017
    546
    314
    63
    @nosilla oja, ik ben wel heel benieuwd. Zou het heel graag willen zien. Lief, dankjewel.

    @NiekeKris dat ziet er wel heel mooi uit zeg. Die kast tegen die mint muur vind ik wel heel leuk. Denk dat het niet voor heel lang is, want is wel heel zoetsappig. Maar ik heb er een witte vloer in en als ik dan maar 1 of 2 meubels roze doe, kan het misschien toch wel. Ach, en anders kan ik het natuurlijk ook weer oververven.

    Thnx meiden, nu begin ik toch weer te twijfelen haha
     
  14. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.523
    8.373
    113
    Ik zou willen dat ik het nog zo kon maken. <3 Maar de oudste heeft een uitgesproken mening (liefst alles in haar kamer zwart, maar dat mag niet van mij ;)) en de jongste wil geen andere kamer (heeft nu een kamer met Lief! Lifestyle, veel wit en fuchsia vooral). Daarnaast ben ik qua meubels ooit voor praktisch gegaan en het is dan weer zo zonde om dat allemaal weg te doen ed... Maar ik vind het dus wel geweldig mooi, dat mint met roze (en wit en eventueel grijs)! <3
     
    Soeur vindt dit leuk.
  15. Lycos

    Lycos Fanatiek lid

    23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Wij hebben trouwens voor onze oudste dochter nu (zijn een peuterkamer aan het maken) een oude kast gekocht die we wit/roze gaan schilderen. De kleur wit bes van flexa. Dat vind ik mooier dan echt dat harde roze en past denk ik ook beter bij mint (als je per se de meubels roze wil schilderen)
     
    Soeur vindt dit leuk.
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    wij hadden mint en grijs op de muren.
    en aankleding was ook mint en grijs.
    maar hier moest het kamertje unisex zijn. :)
     
    Soeur vindt dit leuk.
  17. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Leuk juist een beetje kleur in de kamer. Een mint groene muur met witte vloer en roze kast.
    Dan is het tenminste een echte kinderkamer, ipv een perfect gestylde VT wonen look.. :)

    Ik zou de deur wel wit laten trouwens.
     
    Belle22 en Soeur vinden dit leuk.
  18. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Oh leuk! oud roze is erg mooi! en dan met grijs idd of wit.

    Wij hebben de babykamer wit met okergeel en veel houttinten, vandaag hebben we de muren gedaan
     

    Bijgevoegde bestanden:

    BabyLovin, jk84 en Soeur vinden dit leuk.
  19. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.941
    4.153
    113
    Wij hebben 1 muur mint en ik moet zeggen dat de kleur mij nu al verveelt Ik zit er aan te denken om de muur eerst weer wit te verven en dan grijs/blauw of kaki.
     
  20. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Leuk! Ik heb ook voor oker gekozen.
    Weer eens iets anders dan mint.
     

Deel Deze Pagina