Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Gefeliciteeeeeerd meis X
     
    Tjemmie vindt dit leuk.
  2. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Wat fijn om van je te horen @droomwens79 en wat goed dat jullie er over kunnen praten. Het is niet niks waar jullie doorheen gaan. Hopelijk is jullie cryo straks the little embryo that could voor jullie. Hou vol!
     
  3. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    @droomwens79 fijn om weer iets van je te horen! Jullie maken een heftige periode door en het is fijn dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden. Ik hoop zo dat jullie cryo een mooie plakbaby gaat worden! Dat is jullie echt gegund. Dikke knuffel!
     
  4. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    @droomwens79 Wat fijn om iets van je te horen, lieverd. Het is niet niks wat je allemaal doormaakt, dus al je gevoelens mogen er zijn, en al je frustratie is volkomen logisch. Je hebt je het afgelopen jaar zó lang groot gehouden, bent zó lang alleen maar positief gestemd geweest. Je mag soms echt wel verdriet hebben. Het is ook zo oneerlijk allemaal. Ik stuur je een dikke knuffel vanuit Utrecht ♡.

    @Chanbee Poeh, wat komt er ineens veel op jullie af! Goed dat jullie het even laten bezinken, dan kunnen jullie daarna een weloverwogen beslissing nemen. Als je op mijn advies zit te wachten: ik zou zeker overstappen op iui. Het kost wat inspanning, maar je weet daarna tenminste wel zeker dat het zaad op de juiste plek zit. Ikzelf vond het ook heel fijn om elke maand een update te krijgen over de zaadkwaliteit van mijn vriend. Zo hebben we dankzij het iui-traject ontdekt dat deze heel erg schommelt, en dat hij baat heeft bij lange onthoudingsperiodes. Dit waren we niet te weten gekomen als we gewoon door waren gegaan met zelf proberen. In dat geval hadden we dus technisch gezien te vaak seks gehad. Nu we dit weten, kunnen we gerichter gemeenschap hebben rond mijn eisprong, en in combinatie met al die dingen die ze in Düsseldorf willen gaan doen, geeft me dat erg veel hoop! Dus ik wil alleen maar zeggen dat iui best nog wel wat voordelen kan bieden, met name als jullie samenlevingstest twijfelachtig was. Dan hoef je je in elk geval niet meer druk te maken of het zaad wel binnenkomt. Wie weet is iui wel dé behandeling voor jullie! Heel veel wijsheid gewenst op jullie pad, en ook voor jou een dikke knuffel!

    Dank jullie wel voor de lieve reacties en jullie steun, meiden. Ik moet zeggen dat ik het behoorlijk teleurstellend vind dat de zwangeren in dit topic nooit meer iets van zich laten horen, met uitzondering van @Littlegirl1989 . Ik beloof jullie bij dezen plechtig dat ik jullie nóóit in de steek zal laten, en mocht bij mij ooit dat gewenste tweede streepje op een test verschijnen, dan zal ik jullie hier na die tijd keer op keer weer een hart onder de riem komen steken. Een heel grote virtuele kusjesfontein voor alle wachtende meisjes. We komen er wel, lieverds. Samen staan we sterk.
     
    Chanbee vindt dit leuk.
  5. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Tuurlijk komen jullie er lieve @nizzie86 en alle andere meiden. The fight ain't over till it's over. Die lijst wordt een keer helemaal roze, dat moet gewoon.
    Wie had dat destijds gedacht toen deze NODlijst begon? Ondertussen bijna een jaar verder.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  6. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Over de lijst gesproken, zullen we die een beetje opschonen? Ik heb namelijk geen idee of die zwangeren nog actief zijn op dit forum. (Zo wel vind ik het des te schandaliger.)
     
    Littlegirl1989 vindt dit leuk.
  7. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    Liefde voor iedereen hier! Ook al heb ik er 'niets te zoeken': kusjes voor alle mede-wachtenden en ook voor de zwangere meisjes! KUSJES VOOR IEDEREEN!
     
  8. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hey net terug van me vakantie(s).

    @nizzie86 wat fijn dat je je gehoord voelt in Düsseldorf. Hopelijk dat het in die 3 maanden raak is.

    @droomwens79 heel veel sterkte. Wat de andere ook al zeiden, je hield jezelf altijd zo groot, en in een jaar tijd heb je al zoveel meegemaakt, hopelijk is de volgende een plakker. Ik blijf voor je duimen.

    @Chanbee goed van je dat je even tijd neemt om de beslissing te nemen. Sterkte ermee.
     
  9. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    >>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<

    ------------------------------------------------------------------------------------
    :)Zwangeren

    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6
    Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13 (1e cryoterugplaatsing ivf)
    Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (november 2017 mk ⭐️)

    ------------------------------------------------------------------------------------
    :thumup:NOD-lijst


    19 maart
    nizzie86 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 18 MM (maar even pauze)
    20 maart
    Droomwens79 - 38 jaar - 2de kindje - ronde 20 MMM rustmaand
    23 maart
    Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18
    29 maart
    Minivosje - 26 jaar - 1e kindje

    -----------------------------------------------------------------------------
    :DAfsprakenlijst


    13 maart
    Minivosje - tweede gesprek gyn.
    15 maart
    Droomwens79 - gesprek met arts over cryo tp
     
  10. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Hi lieve @miniVosje, heb je een leuke vakantie gehad? Waar gaat je gesprek met de gynaecoloog dinsdag ook alweer over?
     
  11. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    2 vakanties gehad. Eerste in Sicilië. Schoonfamilie bezocht. Vind ik altijd best heftig, aangezien ze veel praten en ik veel moeite moet doen om het te verstaan.
    Tweede naar Oostenrijk met me vader om te snowboarden. Hij raakte de 2de dag geblesseerd, dus hele week alleen op pad geweest. Ondanks dat wel fijn er even tussen uit te zijn geweest.

    Dinsdag gesprek met de gynaecoloog over de onderzoeken van de afgelopen maand. Cyclus analyse van mij en het sperma onderzoek van me vriend.
    Uitslagen heb ik al. (Bij mij alles goed, me vriend slecht zaad) dus nu kijken of hij ons iui aanraad.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  12. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Dank jullie wel lieve meiden! Jammer idd dat de zwangere meiden verder niets meer laten horen. Twee van hen zijn ook al bevallen zag ik.

    @nizzie86 ik begin er ook steeds meer van overtuigd te raken dat we het iui traject in moeten gaan. Vriendlief vind het alleen een enorme stap. Ik vind wel dat we er samen achter moeten staan dus we gaan het er nog even over hebben :).
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  13. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    @miniVosje Wat heerlijk die vakanties, ondanks de kleine tegenslagen. Is je vriend van Italiaanse komaf? Spannende dag, dinsdag! Ik ga aan je denken!

    @Chanbee Kusjes voor jou. Jullie moeten er inderdaad allebei volledig achter staan, en het is niet niks om die duik in de medische molen te nemen, dus neem de tijd! En in de tussentijd kun je onder andere hier je verhaal kwijt :).
     
    Chanbee vindt dit leuk.
  14. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    ♡ Wij gaan door tot iedereen op roze staat! ♡

    nizzie86 - 32 jaar - 1e kindje

    Status: maart/april onderzoeken in Düsseldorf, vanaf de zomer eventueel ivf
    NOD: 19 maart

    droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje

    Status: ivf, deze maand rustmaand
    NOD: 20 maart

    Chanbee - 26 jaar - 1e kindje

    Status: onderzoeken ziekenhuis gehad, eventueel start iui
    NOD: 23 maart

    miniVosje - 25 jaar - 1e kindje

    Status: onderzoeken ziekenhuis gehad, eventueel start iui
    NOD: 29 maart

    Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje

    Status: zwanger!
    Uitgerekende datum: 14 oktober

    Afsprakenlijst
    13 maart

    miniVosje - tweede gesprek gynaecoloog
    15 maart
    Droomwens79 - gesprek met fertiliteitsarts over cryo-tp
     
    droomwens79 en Chanbee vinden dit leuk.
  15. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Moppies, ik heb de lijst even aangepast. Ikzelf vind het heel moeilijk om telkens geconfronteerd te worden met het aantal rondes dat ik al bezig ben, en wat mij betreft is dat ook niet meer nodig. We weten allemaal van elkaar dat we al eindeloos lang wachten. Willen jullie even kijken of alle gegevens kloppen en of ik alles juist geformuleerd heb? Pas het gerust aan! En als jullie deze verkorte lijst helemaal ruk vinden, laat het dan vooral weten.

    Zullen we de titel van dit topic ook laten aanpassen? Hebben jullie ideeën?
     
    Chanbee vindt dit leuk.
  16. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik vind hem mooi @nizzie86 !
    Nieuwe titel vind ik prima, maar ik weet niet zo goed wat. "Keiharde strijders gaan voor roze?"

    @Chanbee logisch dat jullie twijfelen, kan me voorstellen dat het even moet bezinken. Hopelijk kunnen jullie er samen goed over praten en uiteindelijk een keuze maken die voor beide goed voelt.
     
    droomwens79, Chanbee en nizzie86 vinden dit leuk.
  17. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Mooie lijst zo @nizzie86! En de naam van @Littlegirl1989 vind ik zeker passend!

    We gaan het er idd rustig over hebben. Er zit geen beslisdatum vast aan deze beslissing dus er is geen druk, dat scheelt al een hoop
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  18. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @nizzie86 mooie lijst. Misschien nog extra ideetje om de afspraken bij de naam te zetten?

    Inderdaad rondes vind ik ook confronterend en ben de tel kwijt. Blij dat die weg zijn.

    En inmiddels al weer 5 maanden 26 jaar;)

    Ja me vriend is van Italiaanse (Siciliaanse) afkomst. We hebben elkaar leren kennen op een cruiseschip waar we beide werkte.

    @Chanbee succes met de beslissing, neem er de tijd voor.

    @Littlegirl1989 goede naam, straalt veel kracht uit. Dat ieder van ons heeft(soms nodig heeft)
     
    nizzie86, droomwens79 en Chanbee vinden dit leuk.
  19. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    nizzie86 vindt dit leuk.
  20. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Net terug van het ziekenhuis en het tweede gesprek gehad. Gynaecoloog was redelijk positief gesteld. Nu afgesproken om HSG onderzoek te doen, en daarna beslissen of we iui gaan doen.
     
    droomwens79, nizzie86 en Chanbee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina