3x Ongesteld geweest in een maand en nu pijn aan mn borsten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door slufje, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slufje

    slufje Nieuw lid

    25 mrt 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoiii...
    kan iemand mijn helpen... ben gwn ongesteld geweest vijf dagen... nergens last van gwn normaal... heb wel seks gehad tijdens de ongesteldheid... gebruik geen pil of condoom... twee dage erna begon ik weer te bloeden na mn ongesteldheid daheeft twee dagen aan gehouden en dan weer tweee dagen nietben dan weer wel maar niet zoveel maar we helder bloed... heb nu al een week een raar gevoel in de borsten een drukken gevoel niet pijnlijk maar wel een zeur gevoel... Midden in mn borst eigelijk... Kan de pijn niet niet egt uitleggen maar hoop dat iemand me ka
    n helpen erbij... Groetjes slufjee
     
  2. Shandy

    Shandy Fanatiek lid

    14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Zou je zwanger kunnen zijn?
    Ik heb een hele poos gedacht gewoon ongesteld te worden en tussentijd wat bloedverlies te hebben (waarmee ik uiteindelijk naar de dokter ging)
    Diezelfde middag zat ik bij de verloskundige en bleek ik al meer als 14 weken zwanger......

    Maar het kan ook zijn dat je gewoon ongesteld bent geweest en dat er bij de seks een adertje of iets is gesprongen waardoor je naderhand wat bloed verliest?
    Vlak voor ik ongesteld werd waren mn borsten altijd gevoeliger als normaal...

    Misschien een zwangerschapstestje proberen?
     
  3. DotjePK

    DotjePK Bekend lid

    11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Dat
    en misschien volgende keer voor de zekerheid maar veilig???
     
  4. slufje

    slufje Nieuw lid

    25 mrt 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoiii... bedankt vr de reacties... jaa ik heb nog nooit last van mn borsten gehad.. heb het nu al paar dagen... gistere helemaal niks maar vanmorgen wel weer...... maar als is de baby zeker welkom.. maar ik denk dat ik nog ff wacht mn lichaam is raar dan krijg ik steken in mn lieze enzoo .. Groetjes slaufjee
     
  5. Shandy

    Shandy Fanatiek lid

    14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ben benieuwd wat er gebeurt als je een testje doet,daar zou ik niet te lang mee wachten...
    Er kan ook iets anders aan de hand zijn natuurlijk....
    Weet niet hoe oud je bent en of je een vaste relatie hebt??
     
  6. slufje

    slufje Nieuw lid

    25 mrt 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoiii... heb een test gedaan... ben niet zwanger... ik bn dr 23 en heb een vaste relatie... Ik wacht gewoon af wnnr ik ongesteld word... want mn borsten blijven pijn doen... ik wacht gewoon af... dank je wel
     
  7. DotjePK

    DotjePK Bekend lid

    11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Slim om gewoon een test te doen :D

    Maar willen jullie graag een kindje of (nu nog even) niet???
     
  8. slufje

    slufje Nieuw lid

    25 mrt 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker... het kindje zal zeer welkom zijn..
     

Deel Deze Pagina