Krampen en bloed met tussenpozen, normaal verloop miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Pinkie88, 21 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik ben een aantal gelijkaardige verhalen tegengekomen, maar toch nog niet helemaal gerustgesteld.

    Zondagavond is mijn miskraam opgewekt met cytotec, maandag op de controle echo was het vruchtje weg en was er volgens de gyn enkel nog wat ‘rommel’ en verdikt baarmoederslijmvlies te zien. De gyn heeft toen ook nog stukje weefsel uit m’n baarmoedermond gehaald.

    Dinsdag en woensdag bloedde ik zoals tijdens een normale menstruatie, zonder buikpijn.

    Donderdagochtend was het bloeden veel minder, tot op een gegeven moment enkel nog wat bruinverlies. In de namiddag kreeg ik echter terug krampen, meer bloedverlies en ik verloor nog een stolsel. Ik kreeg die avond ook behoorlijk hoofdpijn.

    Vannacht en vandaag de hele dag geen druppel bloedverlies en geen pijn, tot vanavond ineens weer krampen en helderrood bloedverlies. Ik verwacht dus straks weer iets van stolsel te verliezen.

    Is dit een normaal verloop van een miskraam? Ik had wel verwacht dat ik zou nabloeden, maar niet dat de krampen telkens zouden weggaan om dan terug te komen.
     
  2. Malika1989

    Malika1989 Bekend lid

    19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Bij mij was hetzelfde als wat jij omschrijft. Na elke kramp bloed en stolsel idd.
     
  3. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    #3 MamaZijnIsDeBom, 22 sep 2018
    Laatst bewerkt: 22 sep 2018
    Bij mij ook precies zo! Iedere keer dat ik kramp kreeg wist ik dat er weer een stolsel ging komen. Na 2,5e week dacht ik dat het gestopt was, ging ik ineens toch weer bloeden met wat kramp en dat was het laatste stolsel. Daarna was het over. Je lichaam is het “goed” aan het doen. Denk ik.
     

Deel Deze Pagina