Krentenbaard en dan naar het strand?

Discussie in 'De lounge' gestart door Grietjenb, 16 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Vanmiddag met de kinderen lekker naar het strandje geweest hier bij ons dorp. Gezellig druk natuurlijk.
    Nu zag mijn vriendin een kind lopen met plekken op haar benen. Later vroeg ze aan dat meisje wat dat voor plekken waren. Dat was krentenbaard!

    Zou dat kwaad kunnen? En zou jij dat doen?
    Ik heb geen ervaring met krentenbaard, dus weet niet of dat verstandig is.
     
  2. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik zou het persoonlijk niet doen nee, blijkt erg besmettelijk te zijn en wil niet dat andere er hinder van zouden kunnen ondervinden. Als je krentenbaard hebt dan mag je niet eens naar school omdat het dus besmettelijk is, waarom zou je dan wel op het strand mogen komen. Toch?

    Of het kwaad kan voor jullie? Geen idee, het kan altijd.
     
  3. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.498
    24.375
    113
    Je mag ook gewoon naar school met krentenbaard, dus waarom niet naar het strand. Hier hebben ze het gelukkig nog nooit gehad, maar ik zou mijn kinderen er niet mee binnen houden. Net als met waterpokken eigenlijk.
     
  4. Koon

    Koon Niet meer actief

    Ja dat zou ik wel doen.
    En je mag hier ook gewoon naar school met krentenbaard.
    Kinderen hebben zo vaak iets besmettelijks.
    Ik zou het ook geen probleem vinden als er een kindje met krentenbaard op hetzelfde strandje zou spelen. Je deelt geen handdoek toch?
    Ik vind het echt zwaar overdreven om dan thuis te blijven.
     
  5. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.098
    5.277
    113
    Als je niet aan de wondjes gaat zitten dan loopt het wel los.

    Toen ik kind was had ik het vaak, mocht toen overigs niet naar school wat ik toen helemaal niet erg vond. Vond het zo erg om te hebben, zag er niet uit.