Mijn bevalling van justin

Discussie in 'De bevalling' gestart door Tammie26, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammie26

    Tammie26 Bekend lid

    18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Het begon op vrijdag 15 augustus goed te rommelen en die nacht sliep ik dus ook niet.

    Zaterdagochtend waren de krampen best al hevig en hebben we de verloskundige gebelt,ook omdat ik een hele plons vruchtwater verloor maar de vond het in eerste instantie niet nodig om te komen.
    Aan het eind van de middag belde ze toch op dat ze even langs zou komen en toen ze er was waren volgens haar mijn vliezen nog niet gebroken :confused:

    Zaterdagnacht geen oog dicht gedaan omdat ik inmiddels hevige weeen had dus zondagorgen gelijk verloskundige gebelt en die kwam maar helaas nog geen ontsliting.
    2 uur later kwam ze weer kijken en had ik inmiddels 3 cm ontsluiting maar ze zag dat ik al doodmoe was door al 2 nachten wakker gelegen te hebben en stelde voor om naar het ziekenhuis te verhuizen.

    Tegen 10 uur waren we in het ziekenhuis en kreeg ik een soort morfine spuit zodat ik wat kon slapen maar door het hevige weeen lukte dat dus niet.
    Toen hebben ze me in een bad gelegt maar daar wilde ik zo snel mogelijk uit want kon daar me weeen niet goed opvangen.
    Tegen 2 uur kreeg ik pers weeen en werd ik naar de verloskamer gereden.
    Ik heb 3 uur liggen persen en ze zagen dat ik gewoon op was dus kreeg ik een infuus om de weeen sneller te laten komen.
    Toen ik echt niet meer kon en de kleine gewoon echt moest komen hebben ze me ingeknipt en de kleine eruit getrokken.

    Om 6minuten voor 5 was dan eindelijk onze mooie jongen Justin geboren maar man man wat was het een klus.

    Daarna wilde mijn placenta niet komen dus weer een spuit en een hoop gedruk op mijn buik en ja hoor daar was het dan eindelijk.
    Toen heb ik nog 2 uur op die tafel gelegen vordat ik gehecht werd.

    Met Justin ging het niet zo lekker en werd naar de couveuse afdeling gebracht en aan de sonde gelegt.
    al met al hebben we 5 dagen in het ziekenhuis gelegen want het bleek dat ik 52 uur met gebroken vliezen had gelopen :confused:

    Nu zijn we lekker thuis en met justin en mij gaat alles prima.
    het genieten kan nu eindelijk beginnen..
     
  2. Life in Pink

    Life in Pink Niet meer actief

    Jeetje Tammie, klinkt wel heftig zeg. Wat absurt dat je vk je niet geloofde dat je vliezen gebroken waren :-S

    Maar het is nu gelukkig voorbij en Justin doet het goed. Geniet van je ventje!

    Ben jij trouwens ook al een beetje bijgekomen?

    Groet Snoozie
     
  3. Tammie26

    Tammie26 Bekend lid

    18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Met justin gaat het nu super en ben echt trots op mijn ventje.
    Ik ben ook inmiddels bijgekomen en begin nu echt me ritme te vinden. :D
     
  4. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.006
    899
    113
    mijn vliezen waren ook zo lang gebroken.
    maandag nacht om 3 uur... en op woensdagmiddag rond 3 uur bevallen... dus ruim 60 uur.

    wel elke dag controle gehad in het ziekenhuis.
    en uiteindelijk net als bij jou, met de vacuum en eruit getrokken. Wij moesten 2 nachtjes blijven.

    Veel geluk met je kleine mannetje, ga van hem genieten!
     

Deel Deze Pagina