Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Nou een hartstikke mooie en hippe naam!! Echt heel leuk. En sorry, maar mijn schoonvader had van mij niet hoeven te blijven dan..
     
  2. Klinker83

    Klinker83 Actief lid

    20 nov 2017
    487
    629
    93
    Vrouw
    Oh ja juist, dat wist ik! Want ik vind die kei mooi! Ik zou ook niet goed weten wat zeggen eigenlijk, gelukkig had je je vriend en schoonmoeder nog!
     
  3. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.875
    1.653
    113
    Vrouw
    @Pinkblossom wauw gefeliciteerd! Hoop dat alles goed met jullie gaat!

    @melaniie dat is uiteindelijk wel vlot gegaan. Gelukkig konden jullie op tijd iemand bereiken voor de kinderen.
    De opmerkingen van je schoonvader is wel echt ver onder de gordel, ik had denk ik mijn vriend nadrukkelijk laten weten dat hij zijn vader de deur mag wijzen. Maar goed daar niet te druk over maken, gewoon lekker genieten van jullie prachtige dochter!

    @TwinMama4 rustig aan doen meis! Hoop dat het snel wat beter gaat en ze nog wel even blijven zitten.

    @capturethemoment hopelijk dat het wat doet en je ook straks je kindje in je armen mag hebben! Hier afgelopen nacht ook vaker harde buiken maar is nu weer rustig. Houd wel opeens meer vocht vast.

    @Ashleyrachel welkom! Fijn dat je je ook hier aan kan sluiten. Heb je een tijdje gevolgd op het forum en blog. Hoe voel je je?
     
  4. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Gefeliciteerd! Hoop dat alles goed gaat met jullie beide!
     
  5. Dominique1991

    Dominique1991 Fanatiek lid

    29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    @Ashleyrachel Welkom in deze groep ♡...

    @Pinkblossom Ooooh, dus toch te vroeg naar huis gestuurd en bevallen.. Hopelijk gaat alles goed met jullie kleine dochter!

    Hier vandaag 34 weken zwanger... Nog 6 weken tot de uitgerekende datum. Mijn zoontje kwam met 38 weken middels een keizersnede. Dag ervoor braken mijn vliezen. Benieuwd of deze dus ook over 4 weken komt of toch nog wat langer blijft zitten... Spannend!!
     
  6. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Nee dat niet.. als woensdag alles rustig blijft en niets verkort is ect mag ik woensdag weer naar huis..
     
    Pinkblossom en brownielover vinden dit leuk.
  7. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Herkennen jullie ook een drukkend gevoel bij vagina en anus? Ik heb dat al heel lang, maar sinds deze week heel veel vaker. Voelt echt soms alsof je moet persen, zo gek..

    Is dat indalen? K weet het niet meer van mn zoon :p
     
  8. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    bij mij was dat indalen en dat de baby lager komt te liggen en dus lekker overal tegen aan drukt:D
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  9. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente

    Jaaa elke stap die je zet is net of de baby verder zakt hahaha
    Ook daardoor elke x het gevoel " moet ik plassen of toch niet?"

    @melaniie Liv is prachtig en modern! Je schoonvader loopt gewoon wat achter haha. Maar poe vind het knap dat jullie hem er niet uit hebben gezet haha. En ook wel begrijpelijk dat je op zon moment met je mond vol tanden staat

    Welkom @Ashleyrachel
    Wel flauw dat je niet ff aan het begin begint hoor :p
     
    brownielover, Bubblez en Ashleyrachel vinden dit leuk.
  10. capturethemoment

    capturethemoment Bekend lid

    30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    @Bubblez ja heb ik ook .. en ook al vroeg komt ook door de verslapping van de bekkenbodem . Goed oefeningen doen ook na de bevalling
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  11. Pinkblossom

    Pinkblossom Fanatiek lid

    29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Zaterdag middag om 13:00 mocht ik naar huis om het thuis maar rustig nog een aantal weekjes af te wachten, maar toen ik om 15:00 weer zo’n buikpijn kreeg dacht ik shit.. uiteindelijk op en neer met de pijn, kruik, paracetamol en warme douche maar leek allemaal niet te helpen.

    De verloskundige gebeld en die heeft ons weer terug naar het ziekenhuis gestuurd om 20:00, daar aangekomen had ik 3cm ontsluiting dus het kon doorzetten of toch stoppen, ze wilde dus ook geen medicatie geven. Uiteindelijk na een uur zat ik op 4cm en mocht ik een pompje, mijn hemel wat een verademing. Ik ben twee keer bevallen zonder pijnbestrijding en dacht nu ik vind het prima en ga niet meer onnodig pijn lijden.
    Ze moesten er wel op tijd mee stoppen zodat de medicatie niet bij de baby zou komen omdat ze zo klein is.
    Net voor de persweeen is het pompje uitgezet en ik heb 2 keer moeten persen, en toen was ze er al.
    De placenta vloog direct erachter aan dus dat scheelde ook weer.

    Omdat het zo snel ging ga ik nu onderhand dood van de naweeen in m’n bed dus ik krijg een hogere dosis pijnstilling, dat is fijn!
     
    brownielover, Spoetnik en laurazoey vinden dit leuk.
  12. capturethemoment

    capturethemoment Bekend lid

    30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Jeetje.. fijn dat het allemaal goed is verlopen.. hoe gaat het nu met de kleine? Qua vroeggeboorte? Geniet ervan en hopelijk mogen jullie snel naar huis.
     
  13. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Ik heb dit ook. En daarbij enorme pijn in mijn bekken. Ik denk iig dat ze is ingedaald of iig daar al goed mee bezig is :p. Ga t dinsdag vragen aan de vk.
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  14. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @Bubblez volgens mij heeft het idd wel
    Met indalen te maken. Hier ook zo af en toe wat van die steken en druk.

    @laurazoey :p dan ben ik nog wel ff aan het lezen vandaag als ik bij het begin moet beginnen :p er wordt hier aardig wat af gekletst :p
     
    Bubblez en laurazoey vinden dit leuk.
  15. Pinkblossom

    Pinkblossom Fanatiek lid

    29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Zoë doet het eigenlijk boven verwachting goed, ze weegt 2350 dus dat is ook echt heel netjes!

    Ze heeft vannacht zelf haar eerste flesje gedronken en krijgt gewoon voeding via de sonde omdat ze van zelf drinken nog erg moe wordt.
     
  16. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Poe zeg! Die naweeën zijn ruk he. Denk je dat je er vanaf bent.. komen die om de hoek kijken. Blegh.
    Ik vind haar naam prachtig. Zo heette onze hond. En eigenlijk dom van ons geweest want ik had die naam graag aan onze dochter gegeven maar dat voelt nu n beetje gek voor ons ;)
     
    Pinkblossom vindt dit leuk.
  17. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Je doet me trouwens nu herinneren aan het moment dat ik schreef van jaaa ik mag hier meeschrijven. Maar ondertussen is dat voor mij al weer 4 weken geleden. Even een herinnering dat de tijd voorbij vliegt hahaha
     
    Ashleyrachel en capturethemoment vinden dit leuk.
  18. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Dan zal t dat idd zijn. Heb sinds vanmorgen ook een soort van voorweeen. Het komt en het gaat en als ik het heb dan puf en wiebel ik wel even terwijl zij zich nog wat verder naar beneden duwt.

    Man man, ik was echt even weer vergeten hoe t voelde. Mega irritant.. oef.

    @Pinkblossom flinke baby dus! Gelukkig lijkt alles goed te gaan!
     
  19. Pinkblossom

    Pinkblossom Fanatiek lid

    29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Ja die naweeen zijn echt de hel.. helemaal omdat je het nergens meer voor doet, normale weeen zorgen uiteindelijk nog voor een baby. Maar dit is gewoon doelloze pijn.

    Hihi Zoë is ook leuk voor een hond vind ik ja! Maar snap dat je dan die associatie daarmee legt en de naam niet meer echt een optie is!
     
    laurazoey vindt dit leuk.
  20. Klinker83

    Klinker83 Actief lid

    20 nov 2017
    487
    629
    93
    Vrouw
    Ik heb advies nodig.
    De laatste week was verschrikkelijk zwaar op mijn werk. Sinds gisteren heb ik regelmatig oefenweeen. Vandaag ben ik misselijk, in combinatie met pijnlijk maagzuur, pijn aan mijn schaambeen en lies en dus dan af en toe nog die oefenweeen. Daarbovenop heel erg moe. Ik ben alleen met mijn dochter van 4, heb mijn man gevraagd te bellen als zijn voetbalmatch gedaan is zodat ik kan vragen of hij snel naar huis kan komen. Heb ook al een bericht gestuurd naar mijn baas om te vragen of ik morgen een dag vakantie mag nemen.
    Nu mijn vraag aan jullie: normaal gesproken moet ik nog werken tot 8 oktober. Alles is ook zo geregeld. Maar op dit moment zie ik dit niet zo goed zitten. Enerzijds wil ik dit gewoon proberen om niemand in de problemen te brengen en alle afspraken nog na te komen. Anderzijds begin ik me oprecht af te vragen of dit wel een goed idee is voor mezelf en de baby. Zou ik morgen een afspraak maken met de huisarts om zijn advies te vragen hierover? Of meteen de gynaecoloog bellen om te checken of alles ok is? Mijn volgende afspraak is normaal op 1 oktober...
    Alvast bedankt voor jullie advies!
     

Deel Deze Pagina