Kraamzorg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mien30, 13 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mien30

    Mien30 Fanatiek lid

    6 jul 2015
    1.606
    431
    83
    Vrouw
    Binnenkort komt er iemand van het kraambureau langs voor de intake.
    Ik wil graag een oudere niet rokendekraamverzorgster.
    Jullie nog tips waar ik aan moet denken?
     
  2. angelina85

    angelina85 Actief lid

    25 okt 2013
    241
    2
    18
    ik werk als taxi chauffeur
    Laar DL
    Dat je wel een klik met die dame hebt, en wat je van haar kan verwachten als ze bij je is.

    En wat je graag zelf in handen wil houden
     
  3. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Wil je borst of flesvoeding gaan geven? Ik wilde graag iemand met veel ervaring/kennis van borstvoeding .
     
  4. Marrie28

    Marrie28 Fanatiek lid

    27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Zouden er überhaupt rokende kraamhulpen zijn? Lijkt me echt heel goor. Ik wil gewoon een leuk mens die ook leuk met de andere kinderen is. Heb via de waarden 3x zeer ervaren dames gehad, alledrie even leuk (en streng naar mij toe mbt rust nemen ;))
     
  5. Suuzan

    Suuzan Fanatiek lid

    21 dec 2013
    1.804
    654
    113
    Ze kunnen vragen of je een stagiaire wil.
    Ik heb ook gezegd dat ik geen beginneling wil ivm eventuele hulp bij borstvoeding en ik wil gewoon iemand met veel ervaring.
     
  6. Pinkblossom

    Pinkblossom Fanatiek lid

    29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Die zullen er vast wel zijn ja.. maar mag hopen dat je daar geen last van hebt want zou het ook echt ranzig vinden als iemand met zn rookgeur/handen aan mijn baby zit, blergh
     
  7. Mien30

    Mien30 Fanatiek lid

    6 jul 2015
    1.606
    431
    83
    Vrouw
    Ik wil borstvoeding gaan geven, dus dat is wel een goede.
    Verwacht dat er wel rokende kraamhulp zijn, in iedere tak zijn er rokers.