Laatste maand van 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Yasmientje14, 17 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    @MirW , wat kinderachtig van je man zeg haha. Mijn man vond het ook altijd zo saai als ik al vroeg op bed lag:D

    Kan best komen ja door de opgebouwde spanning. Hopelijk krijg je snel meer energie!
     
  2. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    @Wenda Spannend de 20wk echo. Veel succes en ik ben benieuwd! Willen jullie het geslacht ook weten? Ik snap dat je gespannen bent, dat zou ik ook hebben. Wij hebben de echo vlak na onze vakantie.

    @MirW Ik probeer eigenlijk wel vrij te zijn op de verjaardag van de kids, maar het lukt niet altijd. Vanmiddag kan ik wel vrij nemen. Maar de gastouder vind het ook heel leuk dat ze vanmorgen komen. Onze kids zijn de enige kids die daar naar toe gaan, dus het is eigenlijk meer als een extra oma ;) Ze zijn daar echt onderdeel van het gezin en dat is zo leuk om te zien. Het is vandaag mijn laatste werkdag voor de vakantie, dus nog een hoop af te ronden. Helaas kan ML bijna nooit extra vrij nemen...vooral vandaag niet :( Hij loopt over van de stress en er moet heel veel worden afgerond voordat hij vakantie heeft. Dat is wel jammer! Hij heeft gelukkig wel kunnen regelen dat hij om 4 uur thuis is vanmiddag, dat is iig iets eerder.

    Fijne dag vandaag!
     
  3. pannenkoekenmix

    11 apr 2017
    36
    2
    8
    Veenendaal
    Ik was hier al even niet meer geweest. :oops:
    Wat een naar bericht @wendy9 . Heel veel sterkte!

    Hier gaat het allemaal wel redelijk. Ben nog weleens moe, niet in de laatste plaats doordat ik te laat mijn bed in ga. Het is ook nogal een drukke tijd en soms doe ik dus toch nog dutjes.

    Maandagmiddag hebben we de 20-weken echo, ik vind het toch wel spannend ondertussen. Tot nu toe ben ik steeds heel optimistisch geweest maar ik moet er ook echt niet aan denken dat er iets mis zou zijn. :$
    Zo ondertussen kan ik eindelijk de baby voelen. Vorige week twijfelde ik nog of dit het was maar ondertussen voel ik het heel erg vaak.

    Deze week zijn we gaan babykijken bij goeie vrienden, die man en mijn lief kennen elkaar al sinds ze nog niet konden lopen. Heel leuk dat onze kleintjes met elkaar zullen opgroeien. :D

    Als de echo goed is dan gaan we eindelijk shoppen. :rolleyes:
     
    Elisabetta vindt dit leuk.
  4. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    Leuk dat je er weer bent @pannenkoekenmix. Fijn dat je de baby al voelt :D En alvast succes gewenst met de echo maandag. Snap dat je het spannend vindt...
     
  5. wendy9

    wendy9 Actief lid

    25 aug 2014
    169
    3
    18
    Ik word maandag ingeleid. Ik kan het nog steeds niet bevatten en alleen maar huilen. Gister hebben we de crematie en de fotograaf geregeld, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. We moeten nog een mooi mandje kopen en een mooi dekentje, het is zo onwerkelijk. Ik ben vooral heel bang voor de bevalling en ook om ons mannetje te zien. Het is vreselijk.
     
  6. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Verschrikkelijk, @wendy9 ! Heb je een fotograaf via Make a Memory?
    Heel erg veel sterkte maandag en de dagen/weken/maanden die daarna nog komen en die heel zwaar gaan zijn.
     
  7. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
  8. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    @wendy9 Heel veel sterkte toegewenst....heb er geen woorden voor :( :(
     
  9. happymom21

    happymom21 Niet meer actief

  10. Monet

    Monet Bekend lid

    13 nov 2012
    586
    225
    43
    Och nee @wendy9 de keuze gemaakt dus... wat heftig, wat moeilijk...:( wat ik me wel afvraag (en echt sorry als ik dit verkeerd breng), maar er zijn ook kindjes met deze aandoening die wel geboren worden en het redelijk goed doen (las ik o.a. in je andere topic) naar omstandigheden... wat is voor jullie de definitieve reden geweest? Nogmaals sorry voor mijn misschien wat directe vraag.. ik begrijp natuurlijk dat jullie hier zo over nagedacht hebben en hierachter staan.. ik ben oprecht geinteresseerd in deze dappere keuze... sterkte
     
  11. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    @Wenda, jij had vanavond de 20-wekenecho, toch? Hoe is het gegaan?
     
  12. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ja klopt! Alles was helemaal goed gelukkig. Het was voor ons de eerste keer en ik vond het ook super mooi om te zien.

    En we krijgen een meisje!
     
    happymom21, Monet en Elisabetta vinden dit leuk.
  13. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Wat fijn en wat een opluchting! Bedoel je dat je bij je andere 2 kindjes geen 20 wekenecho hebt gedaan?
    En wat leuk, nu een meisje!
     
  14. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ja ik ben echt opgelucht. Nee klopt, toen hebben we het niet gedaan.
    Ja super leuk! Hadden we stiekem ook wel een beetje gehoopt:oops: al was nog een jongen ook heel leuk geweest!
     
  15. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    Fijn Wenda! En wat leuk dat jullie een meisje krijgen!
     
  16. pannenkoekenmix

    11 apr 2017
    36
    2
    8
    Veenendaal
    Verschrikkelijk wat jullie meemaken @wendy9 . Heel veel sterkte de komende tijd. :(
     
  17. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    Girls, ik ga op vakantie en zal wat minder actief zijn. Tot over een poosje!
     
  18. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Sterkte @wendy9 ik wens je veel steun en liefde voor de periode die gaat komen. ♡♡
     
  19. wendy9

    wendy9 Actief lid

    25 aug 2014
    169
    3
    18
    Met de tweede echo kwamen ze nog meer tegen, de dokters vertelde ons erna dat hij geen levensverwachting heeft en zo wel dan maar een paar jaar vol pijn ziekte en operaties, mocht hij alleen al de bevalling overleven. Als er ook maar iets van hoop was hadden wij deze keuze nooit maar dan ook nooit gemaakt. Het is de moeilijkste beslissing ooit:cry:

     
  20. wendy9

    wendy9 Actief lid

    25 aug 2014
    169
    3
    18
    Lieve mama's, Bedankt allemaal♡
    Ik wens jullie allemaal een goede en gezonde zwangerschap en bevalling. Wie weet tot ooit in de toekomst.
    Liefs.
     

Deel Deze Pagina