Late innesteling? Overanalyseer mee!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Weereennieuwemama, 20 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Hi meiden! Wie overanalyseert er gezellig mee? ;)

    Ik heb een lf van 10 en vanmorgen een omo-witte test. De hamvraag: wat stelt de dip van vanmorgen voor? Een aankondiging van mijn menstruatie? Is het een late innesteling?

    De lichte lijn is overigens van mijn vorige zwangerschap 3.5 jr geleden.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Had ik bij mijn goede zwangerschap op dag 10 een dip van 0.2 maar mijn lf was toen 14.
    Hoop het voor je! (Gaat normaal je temp ook pas tijdens menstr omlaag?)
     
    Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  3. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Echt? Ooh dat klinkt goed! Ik had de mirena dus nooit mrnstruatie. Na verwijderen nog maar 1x menstruatie gehad en toen kelderde hij 2 dgn voor mijn menstruatie, op 9dpo (de paarse lijn hieronder; blauw is nu, groen mijn vorige zwangerschap).
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Ik denk dat het een aankondiging is van je menstruatie, als ik eerlijk mag zijn! Je temp daalt natuurlijk als je ongesteld wordt. En je hebt een lf van 10 dagen.
     
  5. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Als ie vorige keer ook al op 9 dpo omlaag ging, dan ben ik toch bang dat het je menstruatie is. Bij mij daalt mijn temp pas op cd 2 en pas echt weer laag na menstruatie.
     
  6. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ah dat zou wel balen zijn zeg! Nog geen rode duvels te zien nu.
     
  7. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Nou ja wie weet is het allemaal nog onregelmatig nu. Morgen heb je waarschijnlijk je antwoord, hopelijk schiet ie alsnog omhoog maar ik zou er niet vanuit gaan (Kan het alleen maar meevallen ;) )
     
  8. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Met mirena is de invloed vrij klein, maar die is er inderdaad wel. Ik vond de boel al vrij regelmatig eigenlijk. Misschien heeft het feit dat ik me gisteravond grieperig voelde er iets mee te maken .... ik bedenk maar iets om hoop te houden ;)
     
  9. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ja snap ik, doe ik zelf ook op t moment. Zit nu 8 dpo en mn temp is 6 dpo gezakt en nu wel weer hoger maar nog 0.1 / 0.2 lager als daarvoor en als tijdens mn zwangerschappen..zeg nu ook tegen mezelf dat t door slecht slapen komt maar weet al bijna zeker dat t niet raak is :(
     
  10. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    @vlinderCN ik vind dat dan weer weinig verschil 0.1-0.2 t.o.v. vorige zwangerschap en zou me daar geen zorgen over maken, maar jij kent je lijf beter.
     
  11. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ja t zou kunnen door korter slapen maar dat heb ik de afgelopen maanden sowieso gehad ook met die hitte.
    Het is een kwestie van geduld.. :(
    Ben benieuwd wat t morgen bij jou doet, laat je het even weten en ik duim voor een late innesteling ;)
     
    Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  12. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.638
    15.084
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zeg aankondiging dat je ongi er aan komt.

    Ik vind de dip van 0.4 te groot om van een innesteling te spreken.
     
  13. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Vorige zwangerschap dipte mn temp .3 dus verschil is niet heel groot he ...

    Maar eerlijk is eerlijk ik baalde vanmorgen wel omdat een innesteling op 10dpo me niet voor de hand liggend lijkt.

    Ik wil daarom alleen nog reacties van meiden die denken dat een innesteling zeker nog kan haha (grapje).
     
  14. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Nou dames, kijk eens! Kans is groot dat het inderdaad een innestelingsdip was :)

    Lijntje is nog vaag, maar hij staat er. Gek lijf haha
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Oh wat goed zeg!! Gefeliciteerd! Heel bizar. Ik had nog in de galerij van ff gekeken en daar stonden er ook wel een aantal met dip op 10 dpo. Wel gek dat je temp dan vandaag niet hoger is?
    Ik heb zelf de moed toch opgegeven. Heel stiekem nu door jou nog klein beetje hoop maar moet ik niet doen want ik heb nog nooit gehad dat mijn temp lager was dan 37.3 tijdens zwangerschap (behalve dan 1 dag voor innestelingsdip) plus ik lijk mijn ongi ook echt al te voelen.
    Maar wel heel fijn voor je zeg.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ja gek he? Maar het kan blijkbaar. @RoGiJuLi ik zag je reactie bij @Meisje89 die ook een vraag stelde over haar dip van 2 dgn. Je gaf aan dat nooit eerder gezien te hebben. Nu zie je een 2e haha! Ik heb even gegoogled en kom het trouwens wel vaker tegen.

    Ah Vlinder meid iedere zwangerschap is anders. Reken je niet rijk, maar wacht nog even af. Wachten duurt laaaang laaang laaaaang ... En anders volgende maand weer een kans. Wie weet moet ik alsnog met je meedoen dan.
     
  17. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.638
    15.084
    113
    Nabij Utrecht
    Dan was het bij jou 100% zeker geen innesteldip gisteren want dan had je nu nog helemaal niet positief kunnen testen namelijk ;).
    Dat kan pas 2-3 dagen na de innesteling met een hele gevoelige test :)

    Heb je ook een foto van je test nu :)
     
  18. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ik denk niet dat je dat met 100% zekerheid kunt zeggen. Daarvoor zou toch meer onderzoek nodig zijn :)

    In de bijlage de test. Ik zie daar een vaag lijntje (ik dacht dat hij op de foto niet zichtbaar was maar een medeforummer zag hem ook) die er gisteren nog niet was. HCG verhoogt zodra er een innesteling heeft plaats gevonden. Zodra een innesteling heeft plaatsgevonden kun je spreken van een zwangerschap.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.638
    15.084
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie idd een vaag strrepje op je kv :):)

    Maar wat ik zeg klopt echt.
    Mijn innesteling was op 4 dpo (gezien door tempen) en ik had zo'n streepje als jij op 7 dpo.
    Op 6 dpo was hij nog lichter maar amper fotografeerbaar :)

    Ik denk dat jouw innesteling op 8-9 dpo was :)
     
  20. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Let's agree to disagree dan :) ik durf niks met zekerheid te zeggen aangezien ik niet in mijn lijf kan kijken of medicus ben.

    Ja he, jij ziet hem ook? Hehe, eindelijk haha. Heel leuk. Nog steeds geen menstruatie (vandaag is mijn NOD dus), dus dat gaat nog goed!
     

Deel Deze Pagina