Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ze waren me vergeten... Haha... Dus zelf even gebeld net. Inderdaad negatief. Maar mijn grootste dipje is al weer weg. Sebas is echt vreselijk vrolijk vandaag en t lukt me gewoon niet verdrietig te blijven!
     
  2. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    En dan neemt je vrouw op de terugweg uit haar werk gewoon even twee liefmans yell’oh mee ❤️ straks nog een bak ben en Jerry’s er achteraan en alles is vergeten.. whahaha en dan morgen weer fanatiek suiker-loos om een goed nieuw ei te bouwen
     
    Kash en Dreamygirl vinden dit leuk.
  3. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nou vandaag toch Reva’s luier afgelaten en ze is de hele dag droog geweest! Wel 7 of 8 plasjes gedaan geloof ik. Ze voelt het ook echt wel aankomen dus het begin is er zeker. Ze durft alleen niet op de wc met verkleiner dus gewoon potje. Morgen zijn wrevel weg voor Moederdag dus dan laten we luier aan omdat ze nog niet op de grote wc durft. Hopelijk durft ze binnenkort bij kdv op het kleine wctje en als we thuis zijn de luier gewoon af. Zo trots en Novi zette vandaag nog meer stapjes los! Ze staat in de deuropening, houdt zich vast aan de post, laat los, staat stabiel in d’r handjes te klappen (jezelf belonen moet ook ) en loopt zo een paar stapjes weg zo leuk!
     
    Kash en Vulpen vinden dit leuk.
  4. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Pretletter O op zn zijkant 43FF4922-25CB-4871-8358-D273D1B50715.jpeg
     
    Kash vindt dit leuk.
  5. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    9C48DE4A-7698-44AF-A161-D16EDAC99D6D.jpeg En ze kregen vandaag een watertafel van een koppel waar ik newbornfoto’s voor heb gemaakt (tweeling) dus dat is wel super lief!
     
    Kash vindt dit leuk.
  6. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Heerlijk die tafel! We gaan er ook eentje vragen als Sebas 1 wordt (eind juni).
    Zo lief verwend, mijn vrouw deed alsof ze geen cadeautje had, maar liet het vandaag bezorgen... Smelt ❤️
    Morgen trouwens al weer naar Genk. Dan checken of die cyste weg is. Denk eigenlijk dat t wel goed zit, dus dan lekker door. Dan hoor ik gelijk of t nu toch clomid blijft of iets anders wordt. Mijn drama bui is echt weer gezakt.... Oef... Ik was hopeloos...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Spannend Laura! En lief! Wij hebben Dianta ook verrast. Ze had niks door :) Mooie ketting gegeven.
    Morgen een dagje met 2 andere roze mama's naar de Efteling! Zin in :) We kennen ze trouwens van hier haha. Wel leuk dat we zo hier en daar stellen hebben met kindjes ook. Is toch voor de kids ook heel leuk.
     
  8. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Gezellig!
    Veel plezier!

    Wij zijn net terug uit Genk. Cyste was niet weg. 4,3 cm dus te groot om door te gaan. Nu 3 weken de pil, dan terugbellen en aan de menopur.
     
  9. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jeetje das best groot. Maar kan die niet gewoon weggehaald worden of werkt dat zo niet met cystes? Gaat dat 'vanzelf' weg? Echt een domper weer zeg!
     
  10. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Blijkbaar helpt de pil. Vaak gaan ze trouwens gewoon met je menstruatie mee weg, maar al ze te groot zijn of als je pech hebt niet. Je kunt ze ook wegbranden met een kijkoperatie, maar dat doen ze alleen als het er echt veel zijn. Voorlopig gewoon wachten dus...
     
  11. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Poging 4 achter de rug, nu weer 2 weken duimen draaien.
     
  12. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Spannend weer! Hier wordt weer druk meegeduimd ☺️
     
    Stier86 vindt dit leuk.
  13. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Stier86 Ik duim voor jullie.

    Wij hebben hier de uitgeteld de datum gehaald benieuwd wanneer onze kleine meid zich gaat aankondigen.

    Xxx
     
    denanja, Dreamygirl en Stier86 vinden dit leuk.
  14. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Spannend @Veertjuh! Hopelijk komt ze nu snel. Wil je vrouw thuis of in het ziekenhuis bevallen?
     
  15. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O spannend zeg! Heel veel succes alvast!

    Even wat tips nodig met de zindelijkheid. Ik zet Reva nu consequent op het potje. Gister dagje Efteling gedaan en toen luier aan gedaan want op de wc durfde ze nog niet. Vandaag die stap eens gaan maken met een wc verkleiner. Op zich gaat het overdag wel goed maar wat doe ik doen als we ergens heen gaan? Toch uitlaten en de ‘gok’ nemen? Ze roept nog geregeld dat ze haar luier aan wil maar ik wil nu eigenlijk gaan doorpakken.
    Straks gaan we ff naar de winkel en was van plan de luier uit te laten. Nog even proberen te laten plassen voordat we gaan. Maar misschien wil ik te snel en neem ik teveel risico dat het fout gaat en ze het vertrouwen verliest?
     
  16. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ze wil haar luier bv aan als ze moet poepen.. dus ze lijkt er nog niet helemaal klaar voor. Moet ik doorzetten nu en haar soms in het diepe gooien of moet dit ook opgebouwd worden op de een of andere manier?
     
  17. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Stier86 wij willen thuis bevallen. Lekker onze eigen spulletjes allemaal bij de hand en vertrouwde omgeving en lekker rustig.

    Xxx
     
    Kash en Dreamygirl vinden dit leuk.
  18. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #718 Dreamygirl, 16 mei 2018
    Laatst bewerkt: 16 mei 2018
    @vliegje je gaf volgens mij in een eerder bericht aan dat 't heel goed gegaan was met Reva en dat ze vaak een plasje doet op 't potje. Feit dat ze d'r blaas weet te ontspannen en dus plast wnnr ze dat moet doen (op 't potje) is ze er gewoon klaar voor hoor. Toilet is een klein stapje verder en helemaal als er geen brilverkleiner op gaat..

    Het gaat hier super goed, al bijna 4wkn luiervrij en waar we ook gaan nergens een luier om. In de auto dus ook niet, in dr autostoel hebben we een kussensloop met daarin een stukje plastic gelegd. Dat noemde we dan d'r speciale kussentje omdat ze geen luier droeg. Mocht 't dan mis gaan dan was de autostoel iig niet weggooi waardig haha..
    Verder zou ik echt adviseren die luier af te laten want 't is te verwarrend als ze de ene keer alles kan laten lopen en de andere 't moet ophouden en op 't potje moet doen. Wij namen steeds een potje mee. Als we gingen wandelen in 't bos, hup in 't bos op 't potje. Als we in de auto zaten en ze gaf aan dat ze moest plassen, auto aan de kant en op 't potje. Toen Sara 5 dgn luiervrij was en dus nog ongelukjes had gingen we naar Plopsaland. Ik dacht dat gaat door alle commotie en afleiding vast mis.. Maar nee hoor, elk uur ff naar de wc (wc verkleiner mee) en plassen. Potje had ook gekunt, gewoon in 't toilet plaatsen en laten plassen. Laatst in de Albert Heijn voor 't eerst zonder verkleiner er op en haar vast gehouden. Als ze moeten dan moeten ze en dus ging ze gewoon op de wc zonder verkleiner.

    Sara vond poepen ook eng en vind ze nog wel een dingetje. Kreeg als tip, leg een luier in haar potje en laat haar dan poepen. Kids hebben vaak 't idee dat ze een deel van zichzelf verliezen en met een luier tegen de billen voelen ze de poep nog en voelt 't alsof 't dichtbij blijft. Met die luier erin poepte ze in eens! Maar ze blijft 't spannend vinden maar als ze moeten dan moeten ze en op een gegeven moment kwam ze aanrennen en pakte ik snel 't potje zonder luier en ging ze zitten. Daarna per ongeluk na een plasje kwam dr poep mee op de wc en zo krijgen ze steeds meer zelfvertrouwen! Vorige week naar 't strand en ook potje mee. Tja dan zien mensen een peutertje plassen op een potje... Je moet wat...

    Oh en in de eerste week ging Sara 's avonds in bed in dr luier poepen dan verschoonde we haar voordat we zelf gingen slapen en ook dat schijnt normaal te zijn. Ze had namelijk al 5dgn niet gepoept omdat ze 't eng vond. Mocht dat gebeuren kan je gewoon alleen voor 't poepen d'r luier om doen hoor, je bent dan echt niet terug bij af maar bij ons was 't dus niet nodig omdat ze toen ze zo nodig moest 't niet meer kon ophouden en 't wel op 't potje moest doen.

    Maar laat die luier altijd af behalve met slapen en gewoon potje mee! Ergste wat er kan gebeuren is dat ze in dr broek plast. Gewoon zeggen, kan gebeuren, volgende keer red je 't wel om 't op 't potje te doen. Hup schone onderbroek en klaar... Verder niet over doorgaan. Juist door de ongelukjes voelen ze wat er gebeurd en soms heeft Sara een druppel in dr onderbroek en dan weet ze hoh ik moet plassen! En ze gaan dan ook vies vinden en weten dan steeds beter 't op te houden want dat willen ze niet weer. Dus ook tijdens dagje Efting zal ze uiteindelijk eieren voor d'r geld kiezen. In m'n broek of op 't potje /op de wc.

    Hopelijk heb je er wat aan! Ik maakte me er vreselijk druk om en dacht echt dit gaat maanden duren maar sinds die luier af is (behalve met slapen) paar ongelukjes thuis of onderweg maar nu al bijna 2 wkn niet joh...
     
  19. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Oh zo spannend!!! S6!!
     
  20. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ik duim heel hard mee!!!
     
    Stier86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina