Stom cadeau?

Discussie in 'De lounge' gestart door SYRV, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hallo dames,

    Een vriendin van mij is binnenkort jarig. We zijn afgelopen vakantie samen met onze kindjes op vakantie geweest. Het was een super vakantie, dus leek het me een leuk idee om haar een fotoboek van onze vakantie te geven voor haar verjaardag. Zo gezegd zo gedaan, ik heb een fotoboek laten maken via de hema en vind het zelf harstikke leuk geworden. Nu had ik het er met een andere vriendin over, en die vond een fotoboek een stom cadeau. Volgens haar geef je zoiets niet op een verjaardag, en vond ze het dus ook heel raar om daar mee aan te komen. Ik vond haar reactie eerlijk gezegd niet zo leuk, en snap het ook helemaal niet. Waarom zou een fotoboek met leuke foto's van de vakantie niet leuk zijn om op een verjaardag te geven? Ik zou het persoonlijk heel leuk vinden, helemaal omdat een fotoboek iets is waar je voor altijd wat aan hebt.

    Maar goed, nu begin ik dus een beetje te twijfelen. Is een fotoboek nou echt zo'n stom cadeau om te geven op een verjaardag?

    Edit* ik geef haar trouwens ook een etentje cadeau, dus niet alleen het fotoboek.
     
  2. Eefke84

    Eefke84 Niet meer actief

    nee ik zou het ook erg leuk vinden
     
  3. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wat een gezeik, ze is gewoon jaloers! Wat een superleuk cadeau, dat fotoboek!
     
  4. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    idd erg leuk! lekker laten lullen die andere meid.
     
  5. Whabbit

    Whabbit Fanatiek lid

    22 feb 2008
    1.248
    18
    38
    Ik vind het juist een geweldig leuk kado!
     
  6. Maartje06

    Maartje06 Fanatiek lid

    5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik zou er super blij mee zijn!
     
  7. Die vriendin is mee geweest op vakantie, toch? Dan vind ik het een leuk cadeau!

    Toen ik het de eerste keer las dacht ik dat jíj op vakantie was geweest en een fotoboek van jóúw vakantie cadeau wilde geven.. Dat had ik inderdaad een beetje apart gevonden. Voor opa's en oma's is dat wel leuk, maar bij een vriendin zou ik dat niet doen.. Misschien dat je andere vriendin het ook zo heeft opgevat?
     
  8. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Dat lijkt me nou echt een superkado om te krijgen! Als je daar zoveel energie en tijd en creativiteit in stopt, lijkt het mij dat je veel om die vriendin geeft. En als ik die vriendin zou zijn zou ik dat heel erg waarderen. Gewoon doen dus!
     
  9. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hahah nee dat zou wel erg apart zijn geweest inderdaad. Ik geef dus de vriendin waarmee ik samen op vakantie ben geweest een fotoboek van onze vakantie samen;)

    Die andere vriendin vond het wel een leuk cadeau maar niet voor op een verjaardag, en dat snap ik dus niet helemaal. Ik begon helemaal te twijfelen terwijl ik het juist zo'n origineel cadeau vond.
     
  10. debster2009

    debster2009 Fanatiek lid

    9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Heel erg leuk! Je hebt er overduidelijk tijd en energie in gestoken, dat is toch geweldig? Beter dan een standaard cadeautje wat je in 5 minuten hebt gekocht. Ik zou er echt heel blij mee zijn
     
  11. Kat1981

    Kat1981 Fanatiek lid

    7 dec 2009
    1.910
    1.664
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Tssssk...wat een jaloezie van die andere meid. waarom wel het cadeautje leuk vinden, maar niet voor een verjaardag?

    Ikzelf zou de tranen in mijn ogen krijgen bij het ontvangen van zo'n mooi cadeau. Het bewijst dat je vriendin de moeite waard is om tijd in gestoken te worden en niet iemand voor je is waarvoor je last minute iets snel bij elkaar gegraaid hebt.

    Ik vind het een heel mooi en orgineel cadeau.
     
  12. danip

    danip Niet meer actief

    Nou ik zou het juist een onwijs leuk cadeau. Blijkt dat je er echt over hebt nagedacht, en er tijd in hebt gestopt! heel leuk!
     
  13. PenK

    PenK VIP lid

    20 jan 2006
    6.265
    510
    113
    Ik vind het een leuk en creatief kado. Een kado waar over na is gedacht (ipv. een envelopje met geld....waar absoluut niets mis mee is hoor).

    Ik zou het helemaal leuk vinden!
     
  14. Dani11

    Dani11 Niet meer actief

    Ik vind het een heel leuk kado om te krijgen!!!!!
     
  15. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    ok nu zijn wij allemaal jaloers haha :D
     
  16. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Geweldig origineel cadeau juist. En de voglende keer dat je die negatieve vriendin spreekt kun je haar dat zeggen ook dat je vriendin juist superhappy was met het boek ( want dat zal ze vast zijn!!)
     
  17. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Vind het juist een heel leuk, origineel en persoonlijk cadeau. Het zal haar herinneren aan jullie leuke tijd samen! Misschien een beetje jaloezie van die andere meid?
    Zou het iig heel erg leuk vinden om te krijgen!:)
     
  18. Isademi

    Isademi VIP lid

    3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    superleuk kado juist!!!! en heel erg persoonlijk ook, ik zou dat zeer waarderen hoor, misschien is je andere vriendin een beetje jaloers of iets maar ik deel haar mening niet dat het een stom kado zou zijn!
     
  19. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind het juist een erg leuk en persoonlijk kado! Ik zou heel erg blij zijn met zo'n kado van een vriendin! :)
     
  20. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Haha als jullie jarig zijn maak ik voor jullie allemaal een fotoboek;)

    Ik denk trouwens niet dat mijn andere vriendin jaloers is, zo is ze niet. Waarschijnlijk een andere mening dan ik, die ik dus niet helemaal snapte. Tsja, je kan het niet altijd met elkaar eens zijn hè;)
     

Deel Deze Pagina