Levertijd kinderwagen Joolz

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mien30, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Wij hebben net de joolz day2 studio besteld. Helaas wordt deze pas half augustus geleverd (ben eind augustus uitgerekend). Dus voor degenen die nog moeten, wacht niet te lang...

2. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Correctie: eind juli uitgerekend!

3. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Kun je hem dan niet beter ergens anders bestellen ? Of is het dan bij elke winkel zo ??

4. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Wauw ik zou echt geen wagen bestellen die pas komt als de baby er al is! Ik gebruikt mijn wagen na 3 dagen al veel en mijn dichter kwam 10 dagen vroeger. Moet een niet aan denken dat ik al die tijd geen wagen had.

5. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Oh dat werd mij gisteren ook in de winkel vertelt. Sommige winkels hebben nog een aantal kleuren op voorraad maar bij de meeste winkels is de levertijd momenteel 16 weken.

Wij wachten de 10 weken echo nog af maar bestellen daarna ook al voor de zekerheid. Gelukkig houden ze er wel rekening mee dat als er iets mis gaat met de zwangerschap er kostenloos geannuleerd kan worden

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Als je het online bij babypark besteld krijg je het veel sneller binnen dan ergens anders. Het zijn wel bepaalde kleuren die niet snel leverbaar zijn.

7. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hadden wij ook in 2014 met de joolz geo die toen net uit kwam.... Zou eind september/begin oktober geleverd worden....
    Werd toen uit eindelijk half september al geleverd!

8. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Het is overal, babypark, babydump, van Asten en Prenatal. Problemen liggen echt bij joolz.
    We kunnen dinsdag het hoofdkantoor bellen met de vraag of we een tijdelijke leenwagen kunnen krijgen.
    @moppiemuis: wij vonden het ook lastig, maar ik wacht liever 3 weken dan dat ik een aantal jaar met een wagen rijd waar ik spijt van heb.
    We willen ook een draagzak/doek dus dan doen we het daar de eerste dagen maar mee.

9. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Tnx, geeft me nog een beetje hoop!

10. Mw1980

Mw1980 Actief lid

15 jan 2017
    341
    191
    43
    Pfffff, das lang wachten. Wij hebben gewoon een tweedehands Joolz gekocht, dus geen gedoe met levertijden.

11. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    Wat vreemd.. wij hebben vorige week de geo besteld, maar de levertijden waren bij ons hetzelfde. Hier hebben ze gezegd dat het 3 tot 4 weken zou duren.. Wij hebben hem dus ruim op tijd, want ben pas in september uitgerekend. Heb hem gekocht bij de Babyland. Hebben nu overigens 15% korting t/m 2e paasdag op het gehele assortiment. Wel met uitzondering van de Joolz wagen zelf, maar we kregen er een gratis voetenzak bij en de korting geldt wel op de asseccoires.

12. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Gaat om de day ;)

13. Sunflower87

Sunflower87 Bekend lid

8 aug 2016
    611
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo, dat is balen!
    Ik heb geen Joolz gekocht maar een mutsy en die was er dezelfde week. Minder populair denk ;)

14. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Ik had hem eerst ook besteld met 16 weken levertijd, maar vervolgens weer geannuleerd toen ik zag dat hij via internet (ander bedrijf) nog gewoon op voorraad was

15. XXNoukie

XXNoukie Actief lid

15 nov 2016
    148
    0
    16
    Vrouw
    hier met negenmaandenbeurs besteld.
    levertijd was toen 8-10 weken
    na twee weken kreeg ik een mail dat de levertijd vertraagd was en hij in de tweede week van juli! pas zou komen.
    gelukkig heb ik heb vorige week al binnen gekregen.
    ben er zo blij mee! hij is zooooo mooi.
    hier alleen nog even geduld tot september tot dat die gebruikt wordt

ze doen hun best, sommige kleuren zijn sneller op voorraad dan andere.

16. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Vandaag contact gehad met de babydump. In week 20 krijgen we de Joolz day1 als leenwagen tot onze eigen wagen beschiklaar is. Blij mee!

17. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik zag dat ze bij babyhuis casita direct leverbaar zijn. :)

18. manaolana

manaolana Niet meer actief

Alle kleuren? Want ik zie ook op veel sites "uit voorraad leverbaar" staan maar als je dan echt de kleur kiest die je wilt ineens niet meer.

Vandaag bij de babydump geweest en daar was alleen de zandkleur op voorraad. Alle andere kleuren worden eind augustus geleverd. Ze zeiden ook dat de levertijd de afgelopen 2 weken met 10 (!) weken is opgelopen.

Ik ben eind oktober uitgerekend dus ga snel beslissen of we hem willen haha.

19. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Dat durf ik niet te zeggen, zag het op facebook voorbij komen maar op de site kan je het terugvinden

20. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    Klopt inderdaad! Wij waren dit weekend bij Baby&Tiener Megastore en daar hadden ze ook nog enkele kleuren op voorraad. Andere kleuren hebben op dit moment een levertijd tussen de 18 en 21 weken.... De fabriek van joolz wordt verhuist en daardoor duurt het langer. Wij hebben er uiteindelijk 1 gekozen die ze wel op voorraad hadden. Week een klein beetje af van de kleur die ik oorspronkelijk wilde hebben, maar dat vindt ik niet erg (iets lichtere grijstint dan ik wilde hebben).

Deel Deze Pagina