Wat is dit?.. zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lad, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Vorige week dinsdag had ik ongesteld moeten worden, een paar dagen ervoor had ik pijnlijke borsten. Dinsdag hele gespannen borten en een heleboel gerommel in mijn buik en ik dacht ok ik word ongesteld! maar niks!
    nu nog steeds pijnlijke borsten, er komt zelfs wat wat wit vloeistof uit als ik erop duw. Zwangerschapstest gedaan maar die is negatief!
    Af en toe heb ik met vlagen dat ik misselijk word.

    Toen ik de eerste keer zwanger was had ik dit ook, maar weet niet wat het nu is aangezien de test negatief is. Ik heb vorige week dinsdag getest voordat ik het gerommel voelde en een paar dagen erna ook negatief.
    Ben maar naar de dokter geweest en heb bloed laten prikken.

    Heeft iemand hier ervaring mee? of weet wat het kan zijn?

    bedankt voor de reacties!
     
  2. Mecha

    Mecha Niet meer actief

    waarschijnlijk heeft je nod moeite met opstarten.. lees ik bij meer dames over hier op het forum klinkt wel hetzelfde ;)
    succes .
    ps hoop voor je dat het een kleine is natuurlijk ;)
     
  3. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Dit is wel de eerste keer dat ik dit zo heb mijn dochter word volgende maand 1 jaar. ben benieuwd!
     
  4. Mecha

    Mecha Niet meer actief

    je wie weet meis misschien ben je zwanger maar toevallig wit vocht uit borsten heb ik wel vaker gehad maar nog nooit zwanger geweest.. had met me klieren t maken door me hormonen en een dame hier op het forum was na veel simulaire symptomen erg erg erg ongesteld geworden maar ja zegt natiuurlijk niks over jou;)
     
  5. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    hoop dat ik maandag uitslag van het onderzoek krijg!
    de dokter had getest iets op de schildklier, en overgang en dan de hcg in het bloed. Ben benieuwd!
     

Deel Deze Pagina