Lichtste Predictor early ooit? :)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door velena, 18 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ah nee :( weet je zeker dat het je menstruatie is?
     
  2. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Nee ik weet het niet zeker, maar ik denk van wel. Omdat de testen niet opgelopen zijn in 48 uur. Misschien zou het nog kunnen, maar de wondfo van vandaag is denk ik te licht voor 12 dpo. Denk jij ook?
     
  3. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Is het veel bloed? vindt je streepje van je laatste test een beetje op mijn streep vandaag 11 dpo lijken. Dus vindt het lastig.
    Kan je de meerde testen niet onder elkaar plaatsen en een foto maken? Dan is het wat makkelijker kijken.
    Heb je wel normaal een LF van 14 dagen? Want zou gek zijn ineens twee dagen eerder dan. Kan natuurlijk altijd maar toch....
     
  4. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    IMG_0840.JPG
    Het is niet veel bloed nog. En ook nog geen kramp maar wel lichtjes het gevoel dat t kan gaan komen. Ik heb vaker een LF gehad van 12 dagen. Vorige maand toevallig 14 en de maand ervoor zwanger (mk). Daarvoor heb ik het niet zo bijgehouden. In het verleden wel af en toe en toen ook weleens 12 of 13 gehad. Dat is in mijn geval dus niet zo vreemd.

    Als ik nu een foto maak van de wondfo testen dan zie je op die van maandag bijna niks meer (toen megatuurstreepje). Na opdrogen beetje verdwenen dus. Die van vanochtend is juist donker opgedroogd. Met het roze eraan is van maandag, die eronder van vandaag. Pfff... zou ik misschien hoop van kunnen krijgen, maar Predictor early is nog NIETS donkerder dan maandag (zowat negatief, echt enorme twijfel). Dan denk ik, Predictor moet klein streepje geven op 12 dpo toch? Anders heb ik nu nog niet eens 12,5 hcg..

    Dan het bloed erbij en het feit dat ik maandag en dinsdag al beetje misselijk was en vandaag niet meer.. denk ik dat t klaar is. Ik vind jouw wondfo/ K2v5 van vandaag wel duidelijker dan die van mij geloof ik hoor.

    Dank voor je meedenken!!!
     
  5. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ik vind er wel een oploopje in zitten.
    De een maakt ook sneller hcg aan dan de ander. Ik heb voor ik in mei uiteindelijk met 7 wk een miskraam kreeg zelfs een afloop gehad met testen en vervolgens liepen ze weer op, en ook de hcg waarden in het bloed liepen ineens
     
  6. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Oeps drukte op plaatsen.... nja verder waar ik gebleven was :)

    Op, uiteindelijk de dag van de eerste echo echte krampen met hevig bloed verlies gekregen.... maar ook echt hevig.

    Veel vrouwen bloeden nog wel licht in de eerste weken, baarmoedermond natuurlijk beter doorbloed. Kwaaltjes komen en gaan, hier gister nog zere borsten vandaag bijna niet, wel sinds nu net 30 min tot nu nog steeds hevige menstruatie krampen.
    Misschien morgen nog eens een kV doen???
    Wil je natuurlijk geen valse hoop geven.
    Maar je moet ook niet zo snel de moed op geven natuurlijk ;)
     
  7. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Het bloeden is wat meer geworden inmiddels. :( ik ben het met je eens dat er oploop lijkt in de K2v5. Maar gister voelde ik me nog typisch zwanger (bepaald misselijk gevoel en raar gevoel in baarmoeder) en vandaag typisch ongesteld. Dan die stomme Predictor erbij en dan weet ik wel zeker dat t niet goed gaat. 2 maanden geleden miskraam in 6e week en toen had ik dat precies hetzelfde. Begin nu haast te denken dat er wat misgaat met innestelen bij mij. Bevruchting lukt wel, maar het blijft dus niet. Ik ga wel even naar de dokter hiermee.

    Voor jou heb ik betere hoop op basis van je test! Ik blijf je volgen!
     
  8. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Wat gebruik je aan vitamines???
    Ik heb hier soms het idee dat sinds ik visolie naast de foliumzuur gebruik het wat beter lukt.
     
  9. Konijnjulia

    20 jul 2017
    19
    1
    3
    Ik zit vandaag tussen de 9 en 11 dpo, net de predictor test gedaan omdat hij het best beschreven stond en er geen indrooglijn bij kwam kijken. Ik heb al een paar dagen een tuurstreep met de zwanger en kids strips. Nu weet ik niet of dat zo lijkt omdat ik het gewoon graag wil of dat het echt een minimale van minimale tuurstreep is. Ik wil wel hopen maar vind dit heeel licht voor tussen 9 en 11 dpo ( heb de foto iets moeten bewerken anders kreeg ik hem dr niet op)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ik zie eigenlijk niks, misschien even een eigen topic openen. Je zit nu in een ander zn toppic. Denk niet dat het zo prettig is voor haar om dan eventueel mocht die wel posi zijn een andere test voorbij te zien komen.
     
  11. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Bij mij was de predictor negatief terwijl ik op kruidvat 2v5 en sensitest wel al een streepje zag wat op de foto kon. Iedereen is heel enthousiast over de gevoeligheid van de predictor, maar ik dus minder ;) had er toen zelfs een topic over geopend omdat ik mij toch wat zorgen maakte, maar dat bleek onterecht.
    Je kruidvattest vind ik wel opgelopen.

    Het is helaas afwachten, dat is het nadeel van vroeg testen (waaraan ik mij ook altijd schuldig maak :rolleyes:).
    Hopelijk lopen ze verder op!
     
    velena vindt dit leuk.
  12. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Thanks voor de tip!
     
  13. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Menstruatie heeft doorgezet hier. Jammer!!
     
  14. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.983
    1.638
    113
    Balen velena! Hopelijk snel een plakker.
     
  15. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Balen Meis :(
    Hier helaas ook...
    Dus digitale knuffel en kop op nieuwe motivatie voor een juli2018 beeb.
     
  16. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat jammer :( Ik hoop op meer geluk voor de volgende ronde...
     

Deel Deze Pagina