Duizelig en down

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door SannyN, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SannyN

    SannyN Lid

    22 jan 2011
    32
    0
    0
    Hallo meiden,

    Ik ben morgen 6 weken zwanger en ben me de laatste dagen met vlagen toch duizelig. Heel vervelend, hebben jullie dit ook?
    Daarnaast ben ik zo moe, oke dat is normaal maar ik ben ook zo down! Voelt als een soort van depri en dat ik denk van gatverdamme. Hebben jullie dit ook?
     
  2. Daantje1979

    4 feb 2011
    16
    0
    0
    Hey Sanny,

    Wat fijn om je berichtje te lezen! Ik heb af en toe ook last van duizeligheid maar dat down gevoel herken ik heel goed. Ik heb het al als ik opsta, dan denk ik al, oh jee weer zo'n dag. Gewoon een beetje chago gevoel, ik kan het niet zo goed omschrijven maar lachen lijkt wel een kunst de laatste dagen!

    Ik hou het maar op de hormoontjes en hoop dat het gewoon een fase is! Misschien maar elke dag een mopje lezen ofzo :p

    Succes meis!

    Liefs Daan
     
  3. SannyN

    SannyN Lid

    22 jan 2011
    32
    0
    0
    Hoi Daantje, wat "fijn" ;) dat jij je dan ook zo down voelt. Raar he, net of je niet blij bent haha. Ik ga vandaag ook echt niet naar buiten manlief doet lekker boodschappen. Heb geen zin om mensen te zien haha. Laten we het houden op de hormonen, schijnt in week 7 nog erger te horen als ik dat zo hoor van mijn vriendinnen die ook zwanger zijn. Laat die 12 weken maar gauw in beeld komen.
    Mijn vriend is gelukkig erg grappig en staat soms echt zo stom te doen dat ik wel MOET lachen.

    Succes Daantje!! En een voorspoedige zwangerschap gewenst
     
  4. savnel

    savnel Nieuw lid

    18 jan 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Daantje en Sanny,
    Ik ben blij met jullie berichtjes. Ik ben bijna 8 wk zwanger en sinds een week deprie, veel huilen en helemaal niet blilj zijn, zie alleen maar hele hoge bergen. Ik ben daarbij ook nog misselijk en erg moe. Soms denk ik komt het daar van of van de hormonen. Ik ga wel even de huisarts bellen want ik vind het erg vervelend. Misschien doet een gesprekje al wonderen. Veel sterkte jullie.
     
  5. citta

    citta Fanatiek lid

    10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    hallo meiden
    ow wat ben ik blij dat ik niet de enige bent zeg die dit ook zo voelt,
    ik ben nu zwanger van ons 2e wondertje
    maar het lijkt net of ik helemaal niet ermee blij bent
    en met mijn 1e zwangerschap van mijn dochtertje nou was ik vrolijk ,geen kwaaltjes , en kon ik het van de daken schreeuwen,wou gelijk shoppen ,en wou het graag weten wat het geslacht zou zijn enz
    maar nu ,ik heb zo gevoel van nou ik ben zwanger en klaar
    of het gewoon is
    nergens zin in ook geen zin in shoppen ,heel erg moe zodra ik uit bed komt ben ik al moe ,
    dan denk ik ook van bah weer een dag wat en hoe ga ik dit door brengen
    op me werk ben ik ook zo bahhh
    en chao
    en opvliegrig
    zit me eigen in de weg
    vind het zelf ook niet leuk meer
    ik spoeg niet maar ben wel misselijk wat er niet uit wilt komen
    en duizelig net of ik uit een achtbaan kom bah
    maar ben blij te lezen dat ik niet de enig bent
    veel mensen zeggen tegen mij ( want ik vertel het aan iedereen hoor )hoe ik me voel )ík ken niet leuk doen of zijn terwijl ik het niet bent
    maar goed dan zeggen ze van ja maar de 2e is ook anders hoor
    ga je zeker er anders mee om
    en je weet nu wat er gaat gebeuren enz dan toen met de 1ste
    en dan denk ik van jaja
    of ze zeggen van ow dan word het een jongen !!!!!
    maar daar ga ik niet op in
    ik heb ook gevoel van dat ik depri of burn-out krijgt of heb
    ben blij dat ik volgende week maandag de 14e naar de vk moet en dan ga ik er zeker erover hebben
    en anders ga ik naar de huisarts als hun mij niet kunnen helpen
    misschien zijn het de hormonen of ik kom misschien kwa vitamine;s te kort
    ik hoop in iedergeval dat dit niet lang gaat duren
    want ik zit zelf echt in de weg
    en ik wil graag van deze wondertje ook genieten
    en het is ook onze laatste zwangerschap
    dus moet ik er zeker van gaan genieten
    en ik hoop dat het niet 9 maanden duurt en als ons wondertje geboren is ,dat het dan niet nog erger word
    maar ik heb nog wel en kleinetje lopen die volgende week 2 word
    en die wil graag leuke dingen doen


    Hoop dat de 14e de vk mijn kunt helpen

    sterkte jullie ook
     
  6. Keeley

    Keeley Niet meer actief

    Wat betekent het als je het nu hebt en vrijdag is je NOD?
     
  7. Mamma van Finn

    Mamma van Finn Actief lid

    23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb precies hetzelfde, ben heel de dag door misselijk, moe en vooral niet vooruit te branden. Totaal geen zin om ook maar iets te ondernemen en inderdaad ook zo'n licht chago gevoel. Heel fijn...Bij Finn was ik alleen erg moe de eerste drie maanden. Ik hoop dat dit snel overgaat!
     
  8. yoghurt

    yoghurt Bekend lid

    31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Wow wat herkenbaar.
    Ik moet zeggen dat ik altijd wel last van paniekaanvallen heb en redelijk snel 'n depri gevoel kan hebben.
    Maar ik moet zeggen dat het nu wel erger is als anders. Wellicht dat het ook komt omdat ik de hele dag misselijk ben. Blehhh.

    Echt 'zo'n gevoel of dat je uit de achtbaan komt. Maar dan wel die achtbaan die 10x over de kop gaat :p.

    Ik ga aankomende vrijdag op vakantie en heb een autorit van 12 uur voor de boeg. Ik hoop dat het einde van de week wat beter wordt maar ik heb het idee dat het alleen maar erger wordt naarmate de vakantie nadert. Wellicht zal dat ook wel psychisch zijn... Maar ik zie er wel gruwelijk tegenop...zit zelfs te overwegen om niet mee te gaan :x

    Hopelijk zijn we er allemaal snel vanaf en kunnen we lekker gaan genieten van die wondertjes!!
     
  9. M02

    M02 Fanatiek lid

    17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Voor jullie allemaal ff een KNUFF!!
     
  10. SannyN

    SannyN Lid

    22 jan 2011
    32
    0
    0
    Jeetje meisjes, wist niet dat mijn topic zoveel verhalen zou oproepen. Af en toe denk je inderdaad dat je de enige bent:) Ik heb het nog steeds wel, komt niets uit mijn handen en inderdaad wat eerder werd gezegd.....lijk wel of ik niet blij ben terwijl ik dol gelukkig ben met mijn zwangerschap aangezien ik dit al jaren wil. Raar he die hormonen. Lijkt inderdaad net of je uit een achtbaan kom of wakker wordt met een gigantische kater. Nu 6,5 week en hoop dat het snel minder wordt naarmate het einde van het eerste trimester nadert. Of zijn jullie deze al voorbij?

    Dikke knuf voor jullie allemaal!!!
     
  11. felicity1986

    2 feb 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah wat fijn om dit te lezen.. Ik heb precies hetzelfde gevoel. Daarnaast snap je het niet van jezelf, je hoort toch blij te zijn!! Het voelt zo tegenstrijdig want je hãd vooraf een andere verwachting van jezelf, ik dacht altijd nou als ik eindelijk zwanger ben wat zal ik dan blij zijn.. Nu voelt dat helemaal niet zo, dat valt me dan zo van mezelf tegen.. Ben zo blij te lezen dat ik niet de enige ben!
    Ben trouwens 5 weken en 2 dagen zwanger..
    xxxx
     

Deel Deze Pagina