lucky ronde,,, zwanger!! maar nu wel lichtroze verlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 86lizzy86, 6 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86lizzy86

    86lizzy86 Actief lid

    2 nov 2016
    276
    21
    18
    ladiessss niet te geloven,, vandaag terug gekomen van onze lange vakantie at turkijeeee en vandaag een test gedaan (gister was mijn nod) en 2 duidelijke streepjesssss en clearblue zegt ook 1-2 weken zwanger

    yessssss wwwaaaaaaa

    maarrrr vandaag wel licht roze verlies en geel/wit rekbaar slijm,,, help?
     
    Upke2, Dirgni en Jess89 vinden dit leuk.
  2. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Ooooooohh wat fijn! Gefeliciteerd! Het is je zo gegund als ik je handtekening bekijk!

    Volgens mij kan dat niet veel kwaad als je iig geen helderrood bloed verliest en/of krampen hebt!

    Je baarmoeder is veel beter doorbloed nu, dus kun je gemakkelijker iets licht bloed verliezen.

    Ps. Heb je een foto van je test? Zo leuk om te zien :D
     
  3. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd! wat een geweldig nieuws. En zoals jess zegt. volgens mij kan het inderdaad geen kwaad. Als je je zorgen maakt gewoon de huisarts bellen :)

    Geniet ervan! x
     
  4. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Gefeliciteerd. Zolang je geen helder rood bloed verlies icm krampen is er niks aan de hand. Geniet ervan, je hebt er lang genoeg op moeten wachten.
     
  5. michelle26

    michelle26 Actief lid

    31 aug 2016
    158
    2
    18
    Yessssss lizzy. Geweldig om dit te lezen. Ik ben zo blij voor je.. top top top.. :D het is jullie zo gegund.. xxx
     
  6. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik had op Mn nod een paar druppels helderrood verlies. Dacht dat ik ongesteld was geworden. Het zette zich niet door en toen kon ik t die avond niet laten om te testen die dik positief was.... dus roze afscheiding hoeft niks negatiefs te betekenen.

    Gefeliciteerd trouwens!
     
  7. 86lizzy86

    86lizzy86 Actief lid

    2 nov 2016
    276
    21
    18
    Bedankt voor de lieve reacties!!! Zooo blijblij
    Wel nogsteeds lichtroze verlies en jeukkoveral
    Michelle hoe gaat het metjou? Ook nod dezer dagen?
     
  8. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Ik wil je even feliciteren wat geweldig meid! Het is je zo gegund. Hoop dat alles goed gaat en het een mooie plakbab is. Geniet ervan
     
  9. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Wat leuk om te zien dat het eindelijk gelukt is! Van harte gefeliciteerd meid! En heb je een idee wat deze maand heeft geholpen? Zag meerdere topics van je voorbij komen met tips, dus ben nieuwsgierig wat je deze keer hebt geprobeerd of misschien juist niks :p

    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap na nod ook nog roze/rode bloed gehad voor een paar dagen. Als je Verder geen heftige krampen hebt is het waarschijnlijk niks om je zorgen over te maken.
     
  10. Livoli

    Livoli Fanatiek lid

    26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Gefeliciteerd!!

    Ook ik heb in het begin wat roze verloren.
    Lekker genieten hoor!
     
  11. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Gefeliciteerd, wat een mooi nieuws. Ik weet niets van roze afscheiding, maar zo te lezen kan het niet zoveel kwaad. Misschien even contact opnemen met iemand die er wel verstand van heeft (huisarts, gynaecoloog etc)
     
  12. michelle26

    michelle26 Actief lid

    31 aug 2016
    158
    2
    18
    Nou ik had deze maand geen voorgaande klachten. Alleen het bruinverlies. 4 dagen lang. Langer als normaal. Goeie hoop..test gedaan maar was negatief. Nu net toch roodverlies en wat krampen dus denk over en uit. Ik moet helaas nog wat meer geduld hebben.. daarin tegen is het voor jou ontzettend gegund. Xx
     
  13. michelle26

    michelle26 Actief lid

    31 aug 2016
    158
    2
    18
    Had je deze maand iets anders geprobeerd.. Of is het echt gewoon geluk hebben..

    Ps ben al 3x op vakantie geweest hahaha
     
  14. 86lizzy86

    86lizzy86 Actief lid

    2 nov 2016
    276
    21
    18
    Niet echt iets anders alleen dan niet moeite doen om na mijn vent te komen maarja toeval deze ronde denk ik

    Ik heb afgelopen dagen ook ongikrampen gehad en rood bloed, volgende week echo maar maak me zorgen,, krampen en rood bloed is toch een slecht teken?
     
  15. wish 2b pregnant

    wish 2b pregnant Actief lid

    6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    Gefeliciteerd! Ik ben 6+ weken. Verlies al 3 weken bloed. Begon met rose toen rood en nu vooral bruin. Geen maandverband nodig. Meestal alleen na plassen met afvegen. Al die tijd ook krampend zeurend gevoel in onderrug (als menstruatie) . Volgens mijn gyn wordt dit veroorzaakt door de placenta. Ik mag donderdag voor een echo. Ze verwacht dan ons kleintje te zien. Had namelijk maandag HCG van 1225. Vanaf 2000 moet het ook op inwendige echo zichtbaar zijn. Dus mijn advies: vraag om bloedafname HCG test. Als dat om de dag stijgt heb je toch meer zekerheid.
    Liefs
     
  16. Anonymous1223

    Anonymous1223 Actief lid

    8 jul 2015
    188
    0
    16
    Heb ik ook gehad! Geen zorgen, dat kan erbij horen. Als het erger wordt wel even de VK bellen natuurlijk.

    Gefeliciteerd!
     
  17. michelle26

    michelle26 Actief lid

    31 aug 2016
    158
    2
    18
    Hey lizzy. Hoe is het nu ? Nog steeds bloedverlies en krampen. Ben benieuwd naar de echo.. :) ik ben helaas weer ongie geworden vorige week !!!!
     
  18. 86lizzy86

    86lizzy86 Actief lid

    2 nov 2016
    276
    21
    18
    Sorry voor late reactie, echo gehad deze wweek en alles is in orde!!!!!
    Paar dagen bloedverlies en krampen gehad vorige week, dat leek echt precies of ik ongi was!!! maar dokter zej kan cyste zijn geweest of deel van tweeling,, konden ze niet meer zien helaas! :( maar met deze is alles top whoeiiii
     
  19. 86lizzy86

    86lizzy86 Actief lid

    2 nov 2016
    276
    21
    18
    heeft nog iemand dat ook gehad, bloedverlies en krampjes in de eerste zwangerschapsweken iig net alsof je ongi bent geworden? inmiddels is het wel gestopt bij mij
     
  20. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Geen ervaring mee. Vorig jaar mk gehad en bloedverlies en krampen waren geen goed teken. Hopelijk is er bij jou niks aan de hand! Wanneer heb je weer echo?
     

Deel Deze Pagina