Maaike Outboter: ik mis je

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novaa

    novaa Fanatiek lid

    28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maaike is in haar jeugd haar beide ouders verloren en dat is waar ze over zingt. Het moeilijke proces wat onstaat wanneer je een dierbare verliest. Je mist de persoon maar wil ook proberen het een plek te geven in je leven.
     
  2. Papaver

    Papaver Niet meer actief

    Dat heeft ze heel mooi verwoord dan
     
  3. Triskele

    Triskele Niet meer actief


    wow kijk DAT is emotie voor mij, zo mooi gedaan, echt super!

    IK vind ook altijd wel leuk als ze in idols zelf liedjes schrijven al is het meestal geen succes, k kijk geen NL versie alleen amerikaanse

    Angie Miller Performs in Hollywood: Solo Round - Hollywood Week - AMERICAN IDOL SEASON 12 - YouTube

    Dit vond ik een goed voorbeeld van een aardig gelukte, zeker voor een theaterronde erg gewaagd dat kan ik ook wel waarderen, een liedje schrijven lijkt me ook enorm moeilijk, waarschijnlijk als het een rijm was geweest had ik hem mooier gevonden (gewoon om te lezen) maar qua zingen / muziek is ie gewoon te eentonig en dat is jammer van de sterke emotie die er wel achterzit...
     
  4. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik vind het wel een mooi nummer, maar kan er niet emotioneel door worden
     
  5. MissMama09

    MissMama09 Fanatiek lid

    3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik vind het een mooi nummer en moest er ook van huilen. Het is maar net waar je de tekst op betrekt
     
  6. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Wat een zeiknummer.
     
  7. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    had m al tig keer voorbij zien komen op facebook dus nu dacht ik vooruit, zal toch eens luisteren
    het is wel mooi maar ik zou het niet vaker luisteren omdat ik het zo geweldig vind en word er ook niet emotioneel van.
     
  8. rijtjes

    rijtjes Niet meer actief

    Prachtig dat schimmenspel, maar waarom zo'n vreselijk lied er onder, haalt voor mij juist de emotie er weer uit :(

    Ot, ik vind het lied van Maaike prachtig, zeker met de betekenis erbij. Ik kreeg ook zeker tranen in mijn ogen.
     
  9. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Mooi nummer!
     
  10. girlwithredhair

    girlwithredhair Actief lid

    9 mrt 2013
    260
    0
    0
    013
    :D:D Oh, ik vind Eric ook echt geweldig... Elke keer als mijn man hem ziet roept hij ook zoiets, jouw lekkere vent op TV! :D

    Heb het liedje net ook gezien, best mooi maar niet mijn smaak. Ze zingt het wel erg lief, maar ik houd gewoon niet van het genre.
     
  11. Bibiche79

    Bibiche79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Prachtig nr kreeg er echt een brok van in mijn keel.
    En die van Michael vind ik ook prachtig. Luister ze echt vaak nu.
     
  12. Papaver

    Papaver Niet meer actief


    Idd prachtig schimmenspel maar wat een zeiknummer eronder
     
  13. Tennes

    Tennes Niet meer actief

    Het is eigenlijk totaal niet mijn genre, maar ik vind dit een aangrijpend nummer. Misschien omdat iedereen het wel in een bepaalde context kan plaatsen?

    Dat schimmenspel vind ik wel mooi, maar het nummer eronder totaal niet.
     
  14. monkeylove

    monkeylove Niet meer actief

    Ik vind het ook mooi, maar ik denk ook omdat het komt dat, voor ik het nummer hoorde, ze vertelde dat ze beide ouders verloren was.
     
  15. Flower72

    Flower72 Bekend lid

    23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Tja, de context zal wel heel verdrietig zijn, maar ik word er zelf totaal niet door geraakt. Ik heb snel even doorgescrolled in de hoop dat er ergens nog een opleving in zat. Helaas, het zanikt gewoon het hele stuk door.
     
  16. nana33

    nana33 VIP lid

    17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik vind dat ze een mooie, lieve stem heeft en ik vind het fijn dat ze haar stem niet krampachtig manipuleert, zoals veel andere zangeressen denken dat ze moeten doen.

    Wat betreft de tekst, vind ik sommige stukken sterk en andere wat minder, maar al met al kennelijk sterk genoeg om een traantje bij me los te maken. Ik denk dat zij het nog ver kan schoppen.
     
  17. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Een prachtig nummer waar ik met veel ontroering naar heb geluisterd.
     
  18. Dani11

    Dani11 Niet meer actief

    Ik moest wel huilen, vind het prachtig, het raakte me diep.
     
  19. mol

    mol Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik vind het prachtig en het idee dat ze het voor haar ouders schreef die overleden zijn maakt het zo oprecht,helemaal mijn stijl
     

Deel Deze Pagina