Mag ik even huilen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miesje25, 6 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miesje25

    Miesje25 Bekend lid

    5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Ik was pas echt kort zwanger maar wat valt me dit zwaar.
    Het doet me zoveel meer dan ik dacht. Heb vandaag al meerdere huilbuien gehad.
    En andere kant voel ik me egoïstisch en vind ik dat ik niet verdrietig mag zijn omdat ik denk kom en ga door, er zijn meiden die niet eens zwanger worden, die al meerdere miskramen hebben gehad of nog erger.
    Moet dit nu gewoon even van me afschrijven misschien dat me dat een beetje meer rust geeft.
     
    Dompiewompie vindt dit leuk.
  2. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ah meis, je mag best even verdrietig zijn hoor! Ik hoop echt dat je snel weer een mooie test in handen hebt!
    Sterkte!
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  3. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Dat mag hoor! Knuffel
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  4. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Natuurlijk mag je verdrietig zijn, het IS ook gewoon erg verdrietig. Sterkte!
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  5. Ohm

    Ohm Bekend lid

    21 jun 2017
    526
    464
    63
    Jouw verdriet mag er zijn, dat hoef je niet weg te relativeren. Je kan het sowieso niet vergelijken. Dan is er altijd wel iets ergers met iemand anders aan de hand.

    Huilen en rouwen, afscheid nemen van deze zwangerschap, al was hij dan pril, is belangrijk. Sterkte. ❤️
     
    Marchella en Miesje25 vinden dit leuk.
  6. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ook al was je heel kort zwanger, verdriet mag er zijn. Voor jou was het al een kindje in je hoofd.
    Ik hoop dat je t een plekje kan geven. Sterkte
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  7. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Och lieve meid.. tuurlijk mag jij hier heel verdrietig om zijn.. verdriet kan niet op de weegschaal.

    Heel veel sterkte.. ♡
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  8. Alayna

    Alayna Actief lid

    25 jun 2017
    146
    37
    28
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ergens snap ik je gevoel, ik ben ook zo. Maar jij mag je verdrietig voelen! Dat is heel normaal.
    Het is niet omdat sommige het erger hebben dat dat van jou er niet meer toe doet hè ?
    Neem nu een gebroken been, dat doet erg veel pijn. Er zijn ook mensen die hun been zijn kwijtgeraakt, dat betekend niet dat een gebroken been geen pijn doet. En zo zit het ook met verdriet en geestelijke pijn. Heel veel sterkte met het verwerken en alvast heel veel succes met de volgende poging!
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  9. babywens93

    babywens93 Niet meer actief

    Ach lieve @Miesje25
    Veel sterkte en neem je tijd. ❤️
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  10. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.958
    1.713
    113
    Dikke knuffels! Het is ook heel verdrietig. Ook als het vroeg in de zwangerschap mis gaat. Dat zegt niks over je verdriet. En wat anderen meemaken zegt ook niks over hoe jij je nu voelt.
    Zelf vond ik miskramen ook heeeel verdrietig. Hoop het nooit meer mee te hoeven maken.
    Neem de tijd voir je verdriet. Dapper zijn en vooruit kijken komt daarna vanzelf weer. X
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  11. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte, en weet dat je verdriet er mag zijn
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  12. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Toen ik m'n eerste vmk had stortte m'n wereld in. Het is jouw kindje die je verliest, of het nu een vroege of een late miskraam is. Geef je verdriet de ruimte en laat het er mogen zijn van jezelf. Denk nu niet aan anderen, maar voel je vrij om even heel veel zelfmedelijden te hebben. Kruip onder een dekentje, eet veel chocola... Doe wat jij nu wilt doen en laat je verdriet de vrije loop. Heel veel sterkte!
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  13. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    Wees ook gewoon verdrietig daar hoef je je niet voor te schamen. Ieder gaat daar anders mee om. Mij hielp het om iets te maken waardoor het een plekje kreeg. Na mn eerste miskraam heeft er heel lang een tekening van boom met roze en blauw hardjesblad in de kamer gehangen :) sterkte en pak je rust!
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ach natuurlijk mag dat! Dikke knuffel
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  15. 2Bmom

    2Bmom Actief lid

    7 sep 2018
    151
    167
    43
    Vrouw
    Ach, getsie...dat ìs ook verdrietig. Geen twijfels hebben of het er wel mag zijn..
    Sterkte!
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  16. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Jij mag zeker verdrietig zijn.
    Dikke knuffel!
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  17. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Oeh maar verdriet heeft een functie he! Dat moet je niet wegstoppen. En je moet het al helemaal niet afdoen als onzin omdat een ander het nog slechter getroffen heeft. Want daar maak je het alleen maar erger mee. Je mag wél verdrietig zijn. En het is wél heel erg. Dat is ook de enige manier om het een plekje te geven.
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  18. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Er zijn altijd wel mensen die iets meemaken wat 'erger' lijkt, maar dat betekent niet dat jij geen verdriet mag voelen over wat jou overkomt :) Want een miskraam is wél verdrietig. Gun jezelf dat verdriet en neem de tijd om te rouwen.
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  19. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Och meid natuurlijk mag jij ook verdrietig zijn. Het is ook ontzettend verdrietig om je kindje te verliezen ongeacht hoe ver je was in de zwangerschap.

    En voel je aub niet schuldig tegenover andere. Het verdriet van een kindje verliezen is voor iedereen verdrietig. Op welke manier de zwangerschap tot stand is gekomen is dat verder geen maatstaaf aam of je wel of niet verdrietig mag zijn.

    Mijn (onze) wereld storte ook in toen het een miskraam bleek te zijn afgelopen december. Het is gewoon ontzettend moeilijk en oneerlijk.
    Geef je verdriet de ruimte het mag er gewoon zijn.
    Dikke knuffel voor jou/jullie
     

Deel Deze Pagina