Mama's die gaan voor een 2e kindje Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 27 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Tnx meiden. Dan hou ik het wel bij de 15 rompertjes :)

    @Yesera wat fijn dat de swaddle me.zo goed bevalt. Wij willen die ook aanschaffen, mocht dat nodig zijn :)
    Aahhh zo vervelend voor de kleine man.. Hopelijk weten jullie snel meer, zodat hij geholpen kan worden. Zou best kunnen dan dat die ook atsma heeft en zou fijn zijn als die daar ook medicijnen voor kan krijgen.

    @Twinkle81 fijn dat de medicijnen werken! Hopelijk hoef je maar 1 ronde over te slaan.... Knuf!

    @Meisje93 opzich is de kans op bevruchting nog goed hoor. Wij hadden bij alle zwangerschappen rond de eisprong zelfs 2 keer op de dag sex. Maar kwam meer door mijn enorme libido :roflmao: je hebt maar 1 goede zwemmer nodig ;) ik duim voor je!
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Manana hihi bij E. hadden we ook meerdere malen op een dag seks.
    Maar aangezien sperma van man niet echt topkwaliteit is..
    Maar moet het gewoon los gaan laten nu.
    En weer heerlijk in de relaxstand.

    Zie dat jij morgen alweer de 27weken aan gaat tikken. :)
     
  3. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Dank jullie wel allemaal!!

    Wat was het pittig zeg!!
    Om 5 uur sochtends begonnen de weeen.
    Om half 12, 3cm en om half 2 4, toen naar t ziekenhuis, om 15:48 5cm en vliezen gebroken en toen zat ik binnen een uur op 10cm en om 17:05 geboren.
    Dat laatste uur ging ik ook echt kapot!
    15min na het breken van Mn vliezen vroeg ik op pijnstilling want ik ging kapot, toen zeiden ze al je moet dan eerst een half uur aan de ctg voor een hart filmpje van de baby.
    (Op dat moment zat ik onder de douche) terwijl ik mezelf af aan het drogen was dacht ik al een soort persdrang te voelen maar dan denk je dat kan niet ik ben pas 20min verder na die 5cm.
    Eenmaal aangesloten op alles heb ik tijdens een wee geroepen ik voel dat ik moet persen.
    Toen zei de verloskundige dan gaan we zo toch nog is kijken en toen was het al 9cm:eek:
    Nou nog geen 5min, was het 10cm
    Binnen het uur van 5 naar 10:|
    Tuurlijk heel fijn maar kreeg geen pijnstilling meer en ging echt kapot toen. Uiteindelijk alles klaar gezet en heb ik 12min geperst en toen was ze er. Wat een opluchting en maar 4 opvervlakkige hechtingen voor wat kleine scheurtjes! Wat een verademing vergeleken met de 2 knippen de vorige keer! We mochten vanavond al naar huis dus om 22:00 zaten we weer thuis op de bank. Kraamzorg nog even snel geweest en nu lig ik klaar wakker met een slapend kindje op Mn borst.

    Nu nog heeeeel nieuwsgierig naar de reactie van onze dochter straks!!
     
    milou1991, love7, Lvdv89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Kelly84 dat lijkt me indd behoorlijk pittig in een uur tijd van 5 naar 10cm te gaan.
    Wat een verschil zeg. nu 4 hechtingen toen 2 knippen.

    Fijn dat jullie zo snel naar huis mochten. Laat je maar heerlijk verwennen.
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  5. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Kelly84 snap het hoor dat laatste stukje is zo snel gegaan dat de weeen ook vast erg heftig waren. Dat je dan geen pijnstilling meer kan krijgen zal erg heftig zijn.
    Wel heerlijk om zo snel weer thuis te zijn, laat je lekker verwennen en verzorgen door de kraamhulp.
    Ben heel benieuwd hoe jullie dochter reageerd, spannend maar komt vast helemaal goed.
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  6. TiToTam

    TiToTam Bekend lid

    8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Wauw gefeliciteerd @Kelly84! Veel aan je gedacht gisteren, wat een turbobevalling dan zo op het laatst! Geloof graag dat dat heftig was. Maar super dat het verder zo voorspoedig is gegaan! Geniet van je gezin, prachtige naam ook! Ben heel benieuwd hoe je dochter reageert!

    @Meisje93 wie weet was het toch genoeg! Voordat frummel bleef plakken ben ik zwanger geworden van vrijdagavond seks en woensdagochtend eisprong. Werd uiteindelijk wel een miskraam maar je weet nooit hoe het loopt, ik duim iig heel hard!

    @Twinkle81 fijn dat de medicatie werkt! Zou je het een volgende keer (al hoop ik niet dat dat nodig is) dan niet eerder mogen krijgen? Wel balen van deze ronde dan, maar kan me voorstellen dat je er ook niet zoveel zin in hebt nu.
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  7. Twinkle81

    Twinkle81 Fanatiek lid

    4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Geloof mij, zulke klysma's wil je niet meteen. Het probleem is dat er van alles misging met de levering. Gister pizza gegeten en nu een terugval, dus toch maar even geen vette hap voorlopig. Nu moet de boel wel snel tot rust komen, want we willen straks even naar het Archeon. Daar is het vikingweekend. Klysma van gister lekte en daardoor ook minder van het medicijn binnengekregen. Zal dus een combinatie zijn van mindere werking en slecht eten.

    Hoe is het met je rug? Gaat het nog steeds goed?
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @TiToTam dat is waar. Wacht het weer geduldig af. :)
    3 juni weten we weer meer. Of 2 juni.
    FF gaat uit van een LF van 15.

    @Twinkle81 wat ontzettend vervelend van je terugval.
    Zou fijn zijn als je toch nog naar Archeon kan.


    Wij zijn net bij een kinderboerderij geweest.
    E. heeft het erg leuk gehad. Ze is helemaal niet bang voor dieren.
    Zo leuk, liepen de geitenweide in. Ze loopt naar een geit toe. Pakt haar kop met beide handen vast & geeft een dikke kus op haar snuit. :rolleyes:
     
    TiToTam vindt dit leuk.
  9. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    De ontmoeting ging iets anders dan verwacht dochter is toch echt wel van slag.
    Ze is super lief voor der zusje maar vind het ook wel echt heel raar, en een vreemde in huis enz. ML is ook moe en ze is nu zo hyper dat ze ook echt niet luistert en dan kunnen die 2 nu al zo botsen. Gelukkig ben ik altijd de rustige van de 3 dus toch even bij gesprongen bij het naar bed brengen en ze ligt nu lekker even te slapen.
    Het komt allemaal goed iedereen moet gewoon weer wennen aan alles ;)
    Ik geniet wel echt enorm!! Ze is zo lief en mooi en rustig.

    @Meisje93 is toch heerlijk he als ze zo tussen de beestjes lopen, ik herken mijn dochter in jouw verhaal die doet dat dus ook..
    En ik ben van de oudste ook zwanger geworden door sex op zondagochtend en eisprong op woensdagavond, ook geen ideale tijd er tussen. Maar toch raak. Ik hoop het zo voor jou!!

    @Twinkle81 wat een ellende allemaal zeg, hopelijk kunnen jullie toch vandaag nog weg..

    @TiToTam Dankje wel!!
     
    Lvdv89 vindt dit leuk.
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Kelly84 Oei. Misschien ook wel omdat ze nu beseft dat ze haar aandacht moet gaan verdelen?
    Fijn dat ze nu even lekker ligt te slapen. Gaat vast en zeker goed komen.
    Jij zit sowieso op je roze wolk. :D

    Ja echt extra genieten. Zo leuk!
    Man moest helaas weg vanmiddag. Anders waren we langer gebleven.

    Dat je dat nog weet zeg. ;)
    Ik hoop het ook zo! Duurdt allemaal veel te lang zo.

    @deesjuh zie dat jouw NOD geweest is.
    En???
     
  11. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Kelly84: herkenbaar dat het heel pittig is als het zo hard gaat. Gelukkig is ze er nu! Voor je dochter is het idd wennen. En het niet luisteren is heel herkenbaar! Komt goed! En vooral genieten idd!

    @Twinkle81: is het vandaag goed gegaan bij Archeon? Pizza en net wat minder medicatie is dan idd niet zo'n goede combi.

    @Meisje93: kinderboerderij blijft leuk! Al heeft onze zoon meer interesse in het speelgedeelte dan de dieren :roflmao:

    @Manana: vermoed idd toch wel dat er wat astma in zit bij de jongste. Mogelijk erfelijk, maar vermoed ook dat de gedwongen vroege geboorte geen positief effect heeft gehad op de ontwikkeling van zijn longen. Hopelijk weten we woensdag meer.
    Heb jij de klusjes die je in je hoofd had kunnen doen?
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  12. Twinkle81

    Twinkle81 Fanatiek lid

    4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    We zijn net terug uit het Archeon.
    Was echt heerlijk weer. Onze dochter heeft alles zelf gelopen (meer dan 4km volgens de stappenteller)
    Ik had voor mijzelf wat rijstewafels mee zodat ik niet een hele zware lunch had.
    Ik ga gewoon weg. Ik laat mij er echt niet door tegenhouden. Overal zijn wel toiletten ;)
     
    Yesera vindt dit leuk.
  13. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Kleine man is 6 weken oud, maar heb de muurschildering eindelijk af :D.
     
    love7, Lvdv89, Meisje93 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Twinkle81

    Twinkle81 Fanatiek lid

    4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Die is leuk geworden!
     
  15. deesjuh

    deesjuh Niet meer actief

    Helaas ongesteld en heb andere dingen aan me hoofd.
    Sorry ben veel te afwezig met alles
     
  16. deesjuh

    deesjuh Niet meer actief

    deesjuh - 29 jaar - ronde 10 - NOD 19 juni
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Meisje93 - 24 jaar - ronde 12 - NOD 3 juni

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Twinkle81 - 36 jaar - ronde 7 - pauze

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Love7 - 25 Jaar - ronde 6 - NOD 10 juni

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 14 - NOD 10 juni

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬


    ZWANGEREN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Joyce2013 - 31 jaar - 3 juni '18
    Rainbow88 - 28 jaar - 7 juni '18
    Milou1991 - 26 jaar - 23 juni '18
    Vaatdoek - 33 jaar - 27 juni '18
    123abc - 27 jaar - 9 juli '18
    MimaMerel - 24 jaar - 28 juli '18
    Manana - 32 jaar - 20 augustus '18
    TiToTam - 30 jaar - 20 augustus '18
    Pietje1987 - 30 jaar - 25 augustus '18
    Diana285 - 32 jaar - 6 september '18

    jongen (7) meisje (4)

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    AFSPRAKEN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    23 Mei - Manana - controle vk
    23 Mei - Joyce2013 - gesprek anesthesist
    24 Mei - Meisje93 - afspraak gyn
    24 Mei - Joyce2013 - controle gyn
    15 Juni - Manana - controle vk
    2 Juli - Manana - controle vk
    16 Juli - Manana - Liggings echo
    27 Juli - Manana - controle vk
    10 Augustus - Manana - controle vk
    21 Augustus - Manana - controle vk

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    BEVALLEN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Saar82 - 35 jaar - bevallen op 12-02-2018 met 38+4 van een jongen! G.

    Piscean - 27 jaar - bevallen op 01-03-2018 met 40+5 van een meisje! E.

    Yesera - 35 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+0 van een jongen! ?.

    Fluss1984 - 34 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+3 van een jongen! S.

    Kelly84 - 34 jaar - bevallen op 20-05-2018 met 39+5 van een meisje! F.
     
  17. Twinkle81

    Twinkle81 Fanatiek lid

    4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Gewoon af en toe bijlezen. Bij mij is het ook vaak te hectisch om alles tot in detail te lezen. Dat zal niemand je kwalijk nemen.

    @Kelly84 gaat het goed met een overprikkeld kind en man in huis? Ik kan mij dat helemaal indenken
     
  18. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Yesera ah die is super leuk!

    Pff nou soms loopt het even hoog op maar dan zeggen we ook weer het komt allemaal goed over een paar weekjes weet niemand meer beter. Maar met zo’n kleintje die je niet zoveel kan uitleggen is het toch wel pittig. Maar vanavond ging ze al de hele tijd kusjes geven.
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat fijn!

    mooi geworden!!

    Balen zeg. Zijn jullie er nog wel actief mee bezig?
     
  20. Lvdv89

    Lvdv89 Bekend lid

    2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    Zo ik heb ook weer even bijgelezen. En dan is @Kelly84 ineens bevallen! Klinkt alsof je helemaal in de wolken bent. Fantastisch! gefeliciteerd! en echt een super leuke naam

    @Meisje93 fijn dat je weer op het wachtbankje zit. Hopelijk de laatste keer ;)

    @Yesera heel leuk de muurschildering

    @Twinkle81 Wat knap van je dat je zo die omschakeling kan maken. Hopelijk hoef je niet lang te wachten op de volgende ronde. En ondertussen proberen te genieten van de kleine dingen.

    En sterkte voor de zwangere dames aankomende week. Ze geven toch wel weer hoge temperaturen op. Ik weet dat ik bij Evia 2 hittegolven had. Man wat was dat pittig met zo'n dikke buik.

    Ik ben gister in het ziekenhuis geweest. Er groeien 4 eitjes, dus dat is goed. Hopelijk zetten ze niet alle 4 door anders krijg ik de pregnyl ( om de eitjes te laten springen ) injectie niet. En mogen we geen sex hebben. Morgen moet ik weer terug voor een echo.
     
    Twinkle81 en Kelly84 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina