Mama's die gaan voor een 2e kindje! Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @Kelly84 begrijpelijk dat de emoties nu zo hoog zitten. Je hebt het goed aangepakt meis! Komt vast goed met solliciteren ;) dikke knuf!

    @Yesera jeejtje wat heeft hij veel te verduren zeg :( wanneer hadden jullie een afspraak bij de kinderarts? Hopelijk weet hij raad wat zijn ontlasting betreft...

    @TiToTam fijn dat het kaartje goed bevallen is :D ik had geen new born kleertjes van A bewaard, maar zou het wel opnieuw hebben gewassen.

    Hier: mijn buik begint me ineens in mn weg te zitten. Bukken gaat nu echt lastig en in en uit bed komen ook... Verder gaat het goed, zolang ik uit de zon blijf :)
    Ik heb al een tijdje enorme craving naar chocolade ijsjes en kan er geen genoeg van krijgen :oops: mezelf inhouden gaat ook echt niet, dus vandaag lekker weer ingeslagen en er aan toegegeven :p
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Yesera heh wat vervelend allemaal zeg. Jullie blijven maar tobben. :(

    @Manana oeps chocolade ijsjes.
    Na de bevalling maar extra hard sporten. :D
     
  3. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Manana: oh ja chocoladeijsjes hmmmm welke zijn je favoriet? Ik vond mijn buik met 35 weken ook mega zwaar hoor. Vooral als je de fout maakt om samen met de oudste op de grond te gaan zitten om spelletjes te spelen :eek::D

    We moeten dinsdag weer naar de kinderarts. Gaan zeker zijn ontlasting bespreken en ook de reactie op mijn eten (voornamelijk soja), dat hij zo onrustig is en overdag slecht slaapt. Hij is zo prikkelbaar, maar ja wat wil je als je zoveel moeite moet doen om te ademen en ook nog buikpijn hebt...Hij heeft nu ook allemaal kleine pukkeltjes in zijn gezicht, hals, nek en op zijn borst en rug. Lijken op die hormoon bultjes die ze na geboorte krijgen, maar die heeft hij al gehad en die waren een paar weken geleden al volledig weg. Lijkt wel of het nu weer terugkomt, maar geen idee of dat kan of dat het wat anders is.
     
  4. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @Meisje93 hopelijk blijft de schade beperkt. Scheelt dat ik nu ook gewoon sport. Als ik de foto's van mijn beide zwangerschappen vergelijk, ben ik nu zichtbaar veel minder aangekomen :) Bij A. Was ik met dit termijn net een opgeblazen ballon! Was merendeels vocht, maar toch..
    Hoe is het met jou?

    @Yesera haha ik haal het niet eens in mijn hoofd om op de grond te spelen :roflmao: zij mag met haar spelletjes bij mij op de bank :p bij deze een foto van mijn huidige verslaving :oops:

    Oh vind het zo zielig voor jullie kleine man :( misschien zijn de bultjes een soort allergische reactie? Fijn dat jullie overmorgen een afspraak hebben en dit allemaal kunnen bespreken. Ik hoop echt dat ze iets voor hem kunnen betekenen!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Geen idee wat de baby aan het doen is, maar ik heb me toch van die nare steken in mijn toet :confused: alsof ze zich naar buiten aan het boren is o_O echt AAAUUWWW!! Vandaag de hele dag al last van! Ik hoop maar dat ze aan het indalen is en er verder niks anders aan het gebeuren is....
     
  6. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Die steken herken ik van het indalen. Was ze tot nu toe nog niet ingedaald? Dan zou dat het idd best wel eens kunnen zijn. Oh die ijsjes zien er lekker uit!!

    Allergie zat ik ook aan te denken of warmte uitslag. Maar we hebben hem telkens alleen in zijn luier liggen en 's nachts in luier met een dunne slaapzak, dus oververhit kan ie niet zijn. Vanmiddag ging mijn man een dutje doen, dus heb de kleine er in ons bed naast gelegd. En hij heeft gewoon 3 uur geslapen! :eek::D Dus opeens heb ik er geen problemen meer mee als mijn man overdag een dutje doet ;):p
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Yesera ben benieuwd wat de kinderarts gaat zeggen.
    Komen er allergieën voor in de familie?
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oeps bericht was niet verzonden. :rolleyes:

    @Manana oh super dat je nu minder aangekomen bent. Dat hoop ik hier ook heel erg. Wil niet weer zo zwaar worden.

    Mwa, bekkenpijn speelt nog steeds. Misselijkheid wordt alleen maar erger lijkt het. Als het morgenochtend nog zo erg is ga ik bellen of ik geen andere medicatie kan krijgen.

    Misschien het indalen. Toen ik die steken had, kwam het iig door het indalen. :)

    @Yesera heerlijk! Dat hij 3 uurtjes geslapen heeft.
     
  9. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    #269 Yesera, 15 jul 2018
    Laatst bewerkt: 15 jul 2018
    Ja hij is wel erfelijk belast als het aankomt op allergieën... mijn man is allergisch voor huisstofmijt en katten en heeft hooikoorts. Daarnaast is hij lactose intolerant. Oudste heeft astma die reageert op hooikoorts en huisstofmijt. Zelf heb ik contactallergie (bijvoorbeeld van wasmiddel, douchegel, make-up, zonnebrandcrème etc). En ik ben gevoelig voor zonneallergie. Mijn moeder heeft ook contactallergie, maar reageert weer op andere dingen dan ik. En in mijn familie komt ook nog astma en hooikoorts voor. Dusssssss... :rolleyes:
    Wat vervelend dat je zo misselijk bent zeg. Hoop voor je dat er toch iets is wat het voor je kan verlichten.
     
  10. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Nou de slaap die hij 's middags had gehad, heeft hij 's avonds ingehaald met onrustig zijn. Bleef maar huilen en alleen als ik met hem op mijn armen stond dan was hij tevreden. Maar deze mama was te moe om nog te staan. Gelukkig heeft zijn papa hem toen in slaap gekregen en hadden we weer een heerlijk rustige nacht met 1 voeding om half 5.

    Hoe was jouw misselijkheid vanochtend?
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Yesera oei wat een allergieën allemaal zeg.

    Oeps, gelukkig maar dat je man het overgenomen heeft en de nacht redelijk goed gegaan is!

    Waardeloos weer. Maag is helemaal leeg. Ontbijt eruit gegooid & half uur later gal.
    nu 2 slokjes optimel op, maar die moeten er ook weer uit. :confused:
     
  12. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wat vervelend zeg! Huisarts gebeld om te kijken of er iets sterkers voor je is?
     
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja, vanmiddag moet ik weer terug bellen.


    Jullie nog vakantieplannen?
    Wij hopen 1 aug. een weekje weg te gaan. Moeten nog boeken, even kijken hoe ik me dan voel. :)
     
  14. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @Meisje93 en? Kan de ha iets voor je betekenen? Oh heerlijk! Hopelijk voel je je tot dan beter :)
    Mijn plannen voor de vakantie zijn zo veel mogelijk uit de zon blijven :o: A. Had vanmorgen een afspraak bij de ha en voelde me daarna weer hondsberoerd van dat stukje buiten lopen :confused: heb tot 15:00 uur geslapen om bij te komen pfff...

    @Yesera wat een hoop allergieën idd! Fijn dat je man het overnam, maar minder fijn dat de kleine zoveel last heeft en onrustig is...


    Hier: ik ga me maar eens omkleden. Heb om 7 uur een liggings echo bij de vk. Een wonder dat ik het niet vergeten ben :roflmao: fijn dat ml en A. Er ook bij kunnen zijn :) A. Kan niet wachten om de baby te zien straks :D
     
  15. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ja veel allergieën en idd, maar we vermoeden dat de pukketjes toch wel warmte uitslag zijn. In zijn gezicht is het al minder, in zijn nek en op zijn schouders zit nog veel. Gelukkig heeft hij er geen jeuk van. Vandaag weer een goede dutjes dag. Vanochtend 1,5 uur, vanmiddag hebben kleine en ik samen 1,5 uur geslapen en op dit moment ligt hij al 2,5 uur te slapen. Ik vrees voor mijn avond :rolleyes::p. Maar ben super blij dat hij overdag ook beter rust kan vinden want dat heeft hij hard nodig. Alleen nog steeds geen poep...

    De oudste heeft lego ontdekt en kan zich daar uren mee vermaken, super fijn! Dus ik denk dat het een vakantie vol lego bouwen wordt!

    Wij gaan niet op vakantie. Vind dat op dit moment te veel gedoe en gebruik de tijd liever om nog even goed bij te tanken. Ik heb nog 4 weken verlof en dan moet ik alweer gaan werken. Oudste wil wel graag gaan zwemmen en naar een grote speeltuin, dus dat soort uitjes gaan we wel doen. Hopelijk volgend jaar weer eens echt op vakantie.

    @Manana: het is vandaag ook echt niet te doen! Snap dat het als zwangere al helemaal niet te doen is. Ik moest urine inleveren bij de huisarts en dacht ik loop ff met de kleine. Pfff zweette me te pletter! Daarna het huis niet meer uit geweest :roflmao:. Alles lekker dicht waardoor het binnen veel aangenamer is. Als later vanavond wat afkoelt en de kleine straks onrustig is, ga ik misschien nog even met hem wandelen in de draagzak. Dat is voor ons beide een fijn moment.
    War goed dat je je afspraak noet vergeten was ;). Hoe was de echo?

    @Meisje93: wat kon de huisarts voor je betekenen?
     
    Manana vindt dit leuk.
  16. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Kelly84 vindt dit leuk.
  17. TiToTam

    TiToTam Bekend lid

    8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Pffft nou wat is het warm he... Vind er ook niks aan, gelukkig hoef ik niet al te veel. Praktisch gezien dan, m’n hoofd denkt er anders over :p Vandaag weer flink wassen aan het draaien geweest en dan moeten de kleertjes nog... Wil daar eik vast mee beginnen maar bekken fluit me nu echt terug. Vandaag ook hele bovenverdieping gesopt en gedweild, stofzuigen doet de robotstofzuiger gelukkig. Met ‘hulp’ van zoon, moet me af en toe echt inhouden om niet kribbig te reageren want hij doet enorm z’n best natuurlijk maar hij loopt af en toe zo in de weg en verpest dan net weer wat ik gedaan heb :rolleyes: Niet eerlijk om dan te mopperen natuurlijk, hij wordt er ook echt sip van, maar ben blij dat ie op bed ligt...

    @Yesera das een flinke lijst aan allergieën... Lijkt me wel lastig om t zien dan ook bij zon kleintje wat er dan aan de hand is. Man heeft iets van luchtwegallergie voor katten en stof/pollen maar volgens de testen is ie helemaal niet allergisch, ook niet handig.

    @Meisje93 heb je nog iets gekregen? Wat enorm balen dat je er zoveel last van hebt :(

    @Manana Jeuj voor de onthouden echo! Hoe was ie? Was ze ingedaald? Hier is die echo naar voren geplaatst, had hem met een week of 30/32? Stiekem wel fijn want hield dat vorige keer echt niet vol op m’n rug, zo snel benauwd. Laat staan nog paar weken later..
     
    Manana vindt dit leuk.
  18. deesjuh

    deesjuh Niet meer actief

  19. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Hier gaat het ook goed!! Erg warm indd en zondag met het gezin naar het strand geweest, maar vandaag ging de oudste naar de crèche en zijn vanochtend wandelend boodschappen wezen doen en de rest van de dag binnen opgesloten en ook lekker even wat bij geslapen.
    1 ding weet ik wel, ik snap niet dat ik ooit 1 kind in de eerste paar maanden druk heb gevonden Haha. Want zo dagje samen is zo relax!! Je kan wat in huis doen en ff relaxen. Nou met een peuter en een baby is het echt megaaaaa druk Haha

    Werk ellende toch maar even naast me neergelegd en ik ga vooralsnog nu gewoon eerst nog genieten!!!

    @Meisje93 jeetje wat erg zeg dat overgeven! Ik hoop voor je dat de huisarts nog iets sterkers voor je heeft..
    En wij gaan eind aug ook nog heerlijk naar de camping in Frankrijk.
    Ben heel benieuwd met 2 kids.

    @Manana en ligt ze start klaar?

    @Yesera jeetje wat een allergieën zeg, hopelijk valt het bij de kleine man mee.
    En wat zielig dat hij zoveel moeite heeft met ontlasting. Hij heeft ook geen spuit luiers van de borstvoeding? Dat heeft mijn kleine dame echt bijna iedere dag Haha.
     
    Manana vindt dit leuk.
  20. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    De baby is volledig ingedaald. Groei was goed en ze was lekker aan het duimen ❤️

    Vandaag toch nog gewogen bij dr vk en blijk zo'n 15 kilo aan zijn gekomen. Bij A. Was dat 27! Wel merendeels vocht (nu vast ook) maar toch ik ben blij :D volgens vk zal ik ook niet veel meer aankomen, alleen dmv vocht misschien.

    @TiToTam lekker bezig meis ;) haha ja ik herken het. In je hoofd genoeg te doen :rolleyes: wel goed je rust nemen hoor.
     
    TiToTam, Kelly84 en Lvdv89 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina