wie wil er iets leuks mee ondernemen/ omg. tilburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jikke27, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jikke27

    Jikke27 Niet meer actief

    Hallo!
    Wie werkt er ook part-time of onregelmatig en is hierdoor door de weeks veel vrij? Ben zeker wel tevreden met mijn sociale leven, maar merk dat het soms lastig is om door de week overdag af te spreken. Het lijkt me leuk als er meer mensen zijn die dit herkennen en die het leuk vinden om met de kindjes af en toe af te spreken of iets te gaan doen (bossen, efteling (voor de abonnementhouders) speeltuin oid). Tevens ook leuk voor de kleintjes! Ben benieuwd! Oh ja, ik heb een zoontje van 16 maanden. Reageer als het je iets lijkt! :)
     
  2. Suzie83

    Suzie83 Niet meer actief

    Hoihoi,

    Ik woon niet heel erg in de buurt, Arnhem. Dus dat is al gauw een uurtje rijden.
    Maar ben een part-time werkende moeder die dus ook veel vrije tijd heeft. Mijn zoontje is 10.5 mnd oud. E vind het heel gezellig om leuke dingen te ondernemen.

    xxx
     
  3. Uniqua

    Uniqua Actief lid

    1 jul 2010
    167
    0
    16
    Vrouw
    Brabant
    Ik woon in Tilburg en heb een dochtertje van 6 maanden.
    Werk partime en onregelmatige werktijden.
     
  4. marjolinos

    marjolinos Fanatiek lid

    9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik heb nog geen kinderen van mezelf (wel een petekindje dat vanaf morgen waarschijnlijk een maand bij ons komt logeren) maar vind het wel leuk om wat af te spreken!
    Woon in Tilburg en werk op het moment helemaal niet!
     
  5. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    mij lijkt het ook wel erg leuk. woon in omg breda. heb een meisje van 2 jaar en een manneke van 3 maanden
     
  6. miffy11

    miffy11 Niet meer actief

    meisje van 2, meisje van 6 maanden, thuisblijfmama en woon in tilburg. ik doe ook mee!
     
  7. marjolinos

    marjolinos Fanatiek lid

    9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hey miffy,
    je wederhelft ken ik al,maar vind het leuk om een keertje iets af te spreken (als jij dat ook leuk vind tenminste!).

    Groetjes marjolein
     
  8. Devy

    Devy Fanatiek lid

    23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Hier ook een Tilburgs thuisblijfmama. Ik heb een dochter van bijna 2, en ben zwanger van de tweede (maar nog mobiel genoeg om een boswandeling te maken :D )
     

Deel Deze Pagina