probleem met kledij kiezen

Discussie in 'De lounge' gestart door bereke, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

    bereke Niet meer actief

    Hallo allemaal,

    Ik ben 5,5 maand geleden bevallen. Ben nog lang niet al mijn kilo's kwijt en mijn buik is echt een rampzone. Hierdoor heb ik nog niks nieuws voor mezelf gekocht sinds de bevalling. Zie er ook enorm tegenop omdat ik geen zin heb om mezelf in het pashokje te bekijken in die enorme spiegels onder dat felle licht :x. Nu, ik moet er toch stilaan iets aan gaan doen want heb echt niks fatsoenlijks meer om aan te doen.

    Moet zeggen dat ik toch zo'n 20 kilo te veel weeg (was al flink bijgekomen voor de zwangerschap) en dat al dat gewicht in mijn bovenlijf gepropt zit. Verder best slanke benen en poep. Alleen mijn buik, borsten en bovenarmen zijn echt zwaar.

    Nu is de vraag: waar gaan de dames met een vergelijkbaar probleem shoppen? En ook wel: welke kledij neem ik best (camouflage buik!!!!!)? Als er iemand voorbeeldfoto's heeft, zou ik die heel graag zien!

    Groetjes
     
  2. Tord

    Tord VIP lid

    26 okt 2009
    7.304
    298
    83
    ik had net na mijn bevalling van die soort tuniekjes aan met een V-hals, en dan net onder je borsten een soort elastiek waardoor het verder naar beneden wijd uitloopt. Die van mij vielen net op mn billen, want ik had ook geen dikke billen en benen.
    Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel want ik heb zo even geen foto bij de hand.
     
  3. marilouise

    marilouise Niet meer actief

    Ik kan redelijk goed slagen bij M&S MODE

    soms bij miss etam

    waar ik voor kies is meestal iets wat een iets dieper decollete (of hoe je het schrijft ) heeft en verder wat toeloopt naar onderen toe, dus meestal een bandje of iets onder mijn borsten, maar langzaam aan krijg ik ook weer taille dus durf nu ook weer iets aan wat mijn taille iets meer benadrukt, maar moet zeggen dat ik veel tunieken met een legging of maillot en laarzen of een spijkerbroek met een langer hes draag
     
  4. bereke

    bereke Niet meer actief

    Ja zo'n tunieken vind ik wel mooi en dan heb je ook niet dat je buik uit je broek puilt ;). Nu enkel nog een winkel vinden waar ze er mooie hebben. Weet hier niets in de buurt. Tenminste heb ze nog nooit ergens zien hangen.
    M&S mode: even via internet kijken of ze dit hebben in de buurt.
    Miss Etam hebben ze niet in België volgens mij. Misschien tripje naar Maastricht plannen ;).
     
  5. bereke

    bereke Niet meer actief

    En bedankt voor jullie tips :).
     
  6. bereke

    bereke Niet meer actief

    Hier net gaan shoppen want we hebben morgen een fotoshoot met de meisjes. Ik heb gewoon NIKS gevonden (wel niet naar de bovenstaande winkels kunnen gaan wegens tijdsgebrek). Ofwel waren het grote lelijke patattenzakken voor oudere vrouwen ofwel geraakte ik er niet in. Echt ik baal zo van mijn lichaam hé :( :( :( :(.
     
  7. bereke

    bereke Niet meer actief

    Geen tips meer qua soorten kledij en/of winkels? Ben ik dan de enige met dit probleem :(:(:(:(?



    :p:D Misschien komen Trinny en Susannah nog eens naar B en dan moet ik me maar inschrijven ;).
     
  8. MamaMars

    MamaMars Niet meer actief

    Ik ben dus heleaal geen fan van tunieken, heb het idee dat ik er dan nog steeds zwanger uit zie. Mijn favoriet op dit moment zijn simpele shirtjes (effen) met pofmouwen, dat haalt de aandacht naar de schouders/armen, en ver weg van de buik :D

    Vind trouwens miss etam en M&S helemaal niks, ik kan na de bevalling juist goed slagen bij V&D of New Look
     
  9. bereke

    bereke Niet meer actief

    Oké, da's een tegenovergestelde mening ;). Moet ik ook daar eens gaan kijken binnenkort. Ik begin eind maart terug te werken en tegen dan MOET ik echt wel iets hebben of ik kan in m'n blote kont gaan ;). Dus maar eens een dagje shoppen inplannen binnenkort. Misschien in Maastricht? Is dichtbij en daar zullen die winkels ook wel liggen veronderstel ik?
     
  10. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ik heb Treggings aan. Daar past een buik goed in en hij rekt verder mee.

    Ik zie er een stuk slanker uit zo. ( ben over 4 kilo op gewicht weer maar was ook dik 30 kilo aangekomen)

    Verder een lang hemd onder een shirt en dat lijkt meestal ook slanker.
     
  11. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    ja, let een beetje op dat je er niet weer zwanger uit ziet.. Ik heb dat nogal gauw (altijd een buikje) en met zo'n tuniek krijg ik altijd vragen, niet leuk!!
    Ik heb sinds de bevalling(1e) altijd een wurghempje aan, houdt de buikflappen bij elkaar. Verder draag ik shirtjes met een vestje en een sjaaltje, dan hangt er van alles voor mijn buik.
     
  12. bereke

    bereke Niet meer actief

    Treggings??? Dadelijk eens zoeken via google.

    Hemd ofzo is geen optie omdat ik grote boobs hebben en die passen gewoon niet in een hemd :(.
     
  13. bereke

    bereke Niet meer actief

    Tip van sjaaltje is wel goed!

    Bedankt voor de tips allemaal al dames!
     
  14. bereke

    bereke Niet meer actief

    Treggings zien er ook goed uit. En blijkbaar te koop bij M&S. Dus da's een optie :).
     
  15. Loe

    Loe Niet meer actief

    bereke, nou ik heb je dus net hetzelfde geschreven hihi. Ik heb exact hetzelfde,en ook op dezelfde plek. Ik heb me een buik, ongelooflijk!
    Ik heb van de week voor het eerst twee nieuwe spijkerbroeken gekocht bij de c&a (liep nog in mijn 2 zwangerschapsbroeken van esprit, met lage buikband zucht......),de buikband zit ook stretch in, en ze zijn verder goed wat betreft de pasvorm.
    Als je wilt weten, laat maar horen.
    En verder heb ik ook nog niets nieuws......
     
  16. Loe

    Loe Niet meer actief

    Kreeg trouwens een maandje terug bij een schoenenzaak waar ik was met mijn vriend (we zouden erna gaan eten) de opmerking van de verkoopster:"ahhh, nog even snel shoppen voordat de kleine komt he!'' Pardon.........? Ik was zo verdrietig zeg, had geeneens zin meer te gaan uit eten. Maar vriendlief is zo'n kei, die heeft me weer opgefleurd en zei: je mag best slaan hoor, in zo'n geval. Moest ik toch wel weer lachen.

    Maar dit terzijde (kwam ineens in mij op)

    Succes met shoppen!
     
  17. bereke

    bereke Niet meer actief

    Dat meen je niet Loe? Zou ook geen zin meer hebben om te gaan eten dan. Die opmerking van je vriend was zo gek nog niet hoor ;).

    C&A ben ik al heel lang niet meer geweest. Is dus wel een poging waard! Bedankt voor de tip!

    Weet nog niet zeker wanneer ik het ga aandurven, die shopdag ;). Maar lang kan ik niet meer wachten want zoals gezegd: ik ga niet werken in mijn blote kont hé!
     

Deel Deze Pagina