Maxi cosi dekentje/omslagdoek

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door yara1986, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yara1986

    yara1986 Actief lid

    24 feb 2010
    118
    0
    0
    Ik ben dus de officiele term vergeten van hoe dat ding nou heet, maar ik bedoel zo'n omslagdoek die je gebruikt om om je baby heen te doen als ze bv in de maxi cosi autostoel gaan en gewoon om zich heen hebben. Wat voor 1 hebben jullie?:)
     
  2. marijntje28

    marijntje28 Fanatiek lid

    8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ik heb er eentje van Lief!
    De beentjes kunnen in een apart zakje zeg maar. Maar heb hem bij Lotte maar weinig gebruikt vanwege seizoen (geboren eind april). Beetje zonde dus.
    Maar hij zal nu beter van pas komen.

    Van Koeka heb je ook een mooie, van de wafelcollectie (ik vind hem tenminste heel mooi).
    Ik heb daar een gewone omslagdoek van, erg fijn. Maar de mijne heeft geen gaten voor de maxi cosi.

    Sommigen hebben dus gaten (net als die van koeka). Die van Lief niet. Die heeft "aparte beentjes" zodat je de clip van de maxi cosi vast kan klikken.
    Maar bij pasgeborene vond ik het wel lastig: waar zijn nu de beentjes?? Lotte trok ze nl op dus ze zaten soms in foetus houding boven de sluiting, haha. Maar ze zat wel lekker en vast dus no problem.

    Deze site werd pas door iemand genoemd; die vind ik erg mooi!

    hagou originals - lovely little things

    Groetjes!!
     
  3. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    hier is laatst ook een topic over geweest.

    Ik heb de omslagdoeken van Kruidvat, daar zitten ook gaten voor de mc in, maar die zijn wel warm
     
  4. Lola86

    Lola86 Fanatiek lid

    12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik heb er zelf 2 gemaakt van een patroon uit de knippie :)
    babyomslagdoek deze zegmaar (niet mijn site uiteraard :p )
     
  5. MoederK

    MoederK Fanatiek lid

    19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    van de Hema
     
  6. Trees

    Trees Niet meer actief

    Ik heb er één van snoozebaby. Een ontzettend leuk ding, maar ik zag gisteren er ook één bij de hema die ik erg leuk vond en bijna drie keer goedkoper was.
     
  7. Miran6

    Miran6 Actief lid

    31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er 1 van wallaboo en ben er heel tevreden over. Het is voor winter & zomer. Je kan hem voor de wandelwagen gebruiken, maxicosi en in de box. Ik wilde er 1 die multifunctioneel was en kwam hier op uit. Bevalt goed.
     
  8. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb een Babynomade van Red Castle. Kost wel wat, maar ben er super tevreden over. Gebruik hem in de cosi, wandelwagen, wipstoeltje, en ze heeft er de eerste weken ook in geslapen.
     
  9. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Ik heb ook één van Koeka waar ik erg tevreden over ben. Maar uit je uitleg begrijp ik dat jij een Lodger shelter of wrapper bedoelt, klopt dit?
     
  10. Lien78

    Lien78 Fanatiek lid

    15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Ik heb er een van Snoozebaby, hartstikke leuk en paste mooi bij onze mc. Wel vond ik, dat ze snel te klein worden; onze zoon is vrij lang en hij paste er met een maand of zes al niet meer fijn in.

    De wrapper van Lodger vind ik ook superfijne dingen, maar daar zitten geen gaten in, dus die kan niet voro de mc. Of je moet ze er zelf in maken, maar dat vond ik zonde. Bij echte kou gebruikten wij de mc-voetenzak trouwens.

    En we hebben een lief, zelfgebreid dekentje wat onze buuf gemaakt heeft; ook mooi passend bij de mc (en nu bij de autostoel) en dat gebruiken we nu nog steeds.
     
  11. marijntje28

    marijntje28 Fanatiek lid

    8 sep 2008
    1.138
    0
    0

    Bedoel je dit als reactie op mijn antwoord? Dan is mijn antwoord nee, die bedoel ik niet hoor.
    Ik heb gewoon een koeka omslagdoek (wikkeldoek); gewoon voor binnengebruik.
    De koeka maxi cosi doek (dus met gaten en een hoofdje wat je met touwtjes kan aantrekken) bedoelde ik, dat ik die leuk vind en me handig lijkt.
     
  12. yara1986

    yara1986 Actief lid

    24 feb 2010
    118
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties, ik ga meteen ff naar de verschillende merken kijken!
     
  13. sanne1234

    sanne1234 Actief lid

    14 feb 2008
    474
    0
    16
    Hier ook van de Hema / grijs met wit gestreept binnenkant en licht blauwe buitenkant (met gaten erin voor maxicosi) Kan voor beide geslachten vind ik.
     
  14. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb er een van Bambino bij de kruidvat... nog niet gebruikt, maar heerlijk zacht!

    xx sas
     
  15. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Hoi! Nee, het was een reactie op Yara. ;)
    Ze zegt dat ze zich de naam niet herinnert van een bepaalde omslagdoek dus ik dacht dat ze die misschien bedoelde. :)

    En ja, de koeka maxi-cosi zak is erg handig. raad je de wafel-versie aan trouwens. Wij hebben een wafel-versie en een teddy-versie (één gekregen) en de wafel-versie is echt wel héél erg warm. De wafel is altijd wel warm genoeg zenne, zelfs als het héél erg koud is. ;)
     
  16. marijntje28

    marijntje28 Fanatiek lid

    8 sep 2008
    1.138
    0
    0

    Ja, mij leek het ook zeker dat de teddy versie wel erg warm is. Ook voor laken zou ik hier niet voor kiezen.
    Maar er zijn vast kou-kleum baby's ;)
     
  17. Laris

    Laris Fanatiek lid

    27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik heb de wikkeldeken van wallaboo gekocht, babyblauw, past bij m'n luiertas en er zit een opening in waardoor je de onderste riem van de maxicosi kan trekken.
     

Deel Deze Pagina