Mcleod's Daughters

Discussie in 'De lounge' gestart door MollyM, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MollyM

    MollyM Bekend lid

    Dat zou leuk zijn Jessica! :) Ik vind Fiona ook niet zo leuk, Stevie is een veel betere match!

    Oh wat zou ik graag mee rijden met ze als ze gaan koeien drijven :D
     
  2. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    huil ik kan niet kijken heb wel tv maar geen aansluiting (vraag maar niets)
     
  3. MollyM

    MollyM Bekend lid

    Dat is balen steenbokje, misschien even op internet zoeken er zijn behoorlijk wat afleveringen die je daar kan vinden. Ik heb stiekem ook al een beetje gekeken wat er gaat komen :oops:
     
  4. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    wil ik wel doen maar we hebben ook al een tijdje geen internet..speedlinq he... :oops:
     
  5. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Pff dat is balen steenbokje! Nou we houden je hier wel op de hoogte, geen probleem :p

    Ik zal zondag ook eens komen lezen hier, zaterdagavond hebben we een verjaardag :cry: Wel gezellig maar ook wel jammer. Ik neem het vaak op, maar van terugkijken komt niet veel. Ik moet erg veel werken de laatste tijd (vakantieperiode he 8) ) dus erg druk op het moment.... :rolleyes:
     
  6. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    OOoohhhhh ;)
     
  7. MollyM

    MollyM Bekend lid

    en iemand het gezien zaterdag? Ik nog niet maar wel opgenomen. Het was zo lekker weer dat ik nog niet gekeken heb. Is het spannend? :)
     
  8. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Ey

    nee niet echt spannend misschien heb je het ondertussen al gezien.

    Wel boeiend onderwerp!
     
  9. MollyM

    MollyM Bekend lid

    Half want toen was het tijd om de kleine op bed te gaan liggen. Wel interessant inderdaad, want Alex was behoorlijk kapot van de dood van Harry en nu zegt ie dat ie hem niet zal missen en dat het zo'n vervelende vent was (zal niet herhalen wat ie zei ;) ) en ik ben heel benieuwd of ie inderdaad die karl vermoord heeft ! Zo ver was ik gebleven.
     
  10. Salomina

    Salomina Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    ha meiden,

    ben ik weer terug van vakantie en zie ik dat de andere topic gesloten was. Balen.

    Maar goed. Niet vergeten te kijken vanavond he?

    Molly: heb je de aflevering wel uitgekeken?
     
  11. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Er gaat nog heeeeeeeel veel gebeuren! het topic Harry is echt nog niet afgesloten!
    Echt een superserie! helemaal geweldig! zit vanavond ook weer voor de buis!
     
  12. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Ben er vanavond niet maar ik neem het zeker op.
    Als ik dan vanacht thuis kom wil ik het zeker nog snel even zien :D Kan gewoon niet zonder deze serie
     
  13. Izzie

    Izzie Actief lid

    5 aug 2006
    383
    0
    0
    hmmm het is weer genieten :)
     
  14. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    hihi, ik kon me niet meer inhouden en heb alle afleveringen gedownload op internet en allemaal achter elkaar gekeken (toch wat doen in je verlof he?). Nu wel een beetje spijt van, want was toch echt mijn zaterdagavondserie..
     
  15. Izzie

    Izzie Actief lid

    5 aug 2006
    383
    0
    0
    wat een.... grrrr
     
  16. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    weer een leuke aflevering..
    maar fiona.. grrrrr.... heb er geen woorden voor ;)
     
  17. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Grr die Fiona helemaal mee eens! Ik heb hem net even gekeken en ze gaan toch niet trouwen moria heeft echt wel iets gezien en houd het misschien wel tegen wie weet :)
     
  18. Salomina

    Salomina Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Die Fiona is me ook eentje! Maar ik kan me wel een beetje bij haar indenken hoor. Zij gaat met Alex trouwen, maar zij voelt zich nog niet helemaal zeker. Als je kijkt hoe Alex met de andere meiden van Drovers omgaat, zou ik me ook onzeker voelen. Maar goed, ik ga het ook niet goed praten.
    ben echt benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren.

    o - en die Kevin! Dat is een verkeerde vent! Ik had het gelijk door.
     
  19. MollyM

    MollyM Bekend lid

    Ja erg he, ik niet (te goed van vertrouwen :) ) wel toen ze over dat boek begonnen dat hij het einde wist! En Fiona, oh zou mijn vriendin niet zijn. Hopelijk gaat de trouwerij niet door.

    Maar ik moet zeggen mannen die 'best mates' zijn met een knappe vrouw die niet de vriendin is daar zou ik ook niet graag mee trouwen :D

    Heb inderdaad de rest nog gekeken, moet zeggen dat ik stiekem al zo'n vermoeden had toen ze zeiden dat die er niet was en zo. Echt spannend.
     
  20. Salomina

    Salomina Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Die Fiona is echt niet goed wijs. Arme Stevie toch.
    Ben benieuwd naar volgende week
     

Deel Deze Pagina