Meegroei bh grote cupmaat

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Margha, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hallo,
    Vandaag ben ik in de prenetal geweest voor een meegroeibh maar helaas met niks thuis gekomen. waarschijnlijk heb ik maat 80/85 G maar deze hebben ze niet in deze maat :( wel gepast enz. maar was allemaal te klein. Livera was ik ook al geweest en daar hadden ze alleen eentje van 54 euro en dat voor die 2 maanden vind ik best veel. Een voedingsbh werd mij afgeraden nu al te kopen bij livera omdat je borsten nog best kunnen veranderen.
    Iemand een idee waar ik een meegroeibh in grote cupmaat kan vinden die niet al te duur is?
     
  2. FirstTimer

    FirstTimer Actief lid

    18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    je kan kijken bij Mammae die heeft ook een meegroei bh
     
  3. Poppe

    Poppe Bekend lid

    3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Als ik jou was zou ik juist wél meteen een voedingsbh (zonder beugel) kopen, zodat je een aardige kans hebt dat je hem na de bevalling ook nog kunt gebruiken.

    Het concept van een meegroeibh is volgens mij dat hij zonder beugel is, zodat het lekker comfortabel zit. Dat heb je met een voedingsbh zonder beugel ook, maar dan mét de bonusfeature van het 'voedingsklepje'.

    Dan kun je hem dus gebruiken van nu tot een tijdje na de geboorte, en is het minder erg om 50 euro aan uit te geven aan een goede.

    En als je weer een beetje bijgetrokken bent en blijft voeden, kun je over op voedingsbh's met beugel.

    Misschien online kopen:
    https://www.prettymum.nl/baby+aan+je+borst/borstvoedingslingerie#.UjjK8b7CSM8

    In Amsterdam echte winkel waar je kunt passen (ook grote maten):
    Borstvoedingscentrum Amsterdam

    Zelf heb ik trouwens nooit een meegroeibh gehad... Gewone BH's (wel grotere maat) tot het einde v.d. zwangerschap en daarna voedingsbh's. Het is dus verre van noodzakelijk tenzij je zelf vindt dat je gewone BH's niet ok zitten.
     
  4. Thauma

    Thauma Fanatiek lid

    14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Het idee van een meegroeibh is dat hij wat meerekt zodat je er wat langer mee kan doen. Dit gaat ten koste van de steun. Voor grote maten zijn ze er dus niet, of je zou er niets aan hebben.

    Ik heb daarom een stevige voedingsbh gekocht van Freya. Die is zonder beugel en kan je nu al aan, tijdens borstvoeding en ook nog gewoon erna, als je zou willen en als de maat nog goed is natuurlijk.
     
  5. Lotteke1980

    Lotteke1980 Bekend lid

    23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Ik heb vanaf 9 weken zwangerschap 2 meegroei-bh's gekocht van Anita Maternity in maat F (ik had D!). Deze heeft een beugel en groeit mee door de cups die meerekken. Bij Prenatal kon ik ook niet slagen.

    Ik draag ze nog steeds en blijven goed. Ook in de was.

    Ik vond ze prijzig en heb ze daarom bij positie-outlet gekocht (25 EURO). Een aanrader!

    Maar misschien is het een beter idee om gelijk te kijken bij de voedings-bh's?

    Succes in ieder geval!!
     
  6. Joes1

    Joes1 Actief lid

    16 jun 2013
    315
    1
    0
    mijn schoonzusje kon het redden met een sportbh van de hema in een grote maat. En zij had toen ook cupG.
     
  7. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Lastig zeg. Twijfel nu tussen gewone bh of voedings bh zonder beugel maar geven deze genoeg steun omdat er geen beugel in zit? Sport bh lijkt mij dat het dan een beetje tegen je lichaam word gedrukt en dat lijkt me juist niet zo prettig.
     
  8. Mamamama

    Mamamama Actief lid

    28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe doe je het dan eigenlijk met kleding wanneer je bijvoorbeeld 1-2 jaar borstvoeding geeft aan je baby? Kan je dan weer niet al je kleding aan althans de bovenkleding. Of til je dan je trui of jurk even omhoog? :)
    Thuis heb ik behoorlijk wat bhs waarvan sommige ook een afneembare clip hebben om bijvoorbeeld zonder bandjes te dragen of tussen de twee borsten in. Het middenstuk zeg maar. Weet niet of het handig zal zijn maar heb voor de zekerheid ook maar een voedingsbh aangeschaft. Heb overigens nog steeds dezelfde cupmaat min of meer, 75C. Denk niet dat het met 34 weken zwangerschap nog zal groeien.

    Misschien de V&D die hebben best wat lingeriemerken dacht ik.
     
  9. soura

    soura Bekend lid

    16 mei 2011
    623
    0
    16
    He

    Ik heb ook een grote maat. Toen bij mijn vorige zwangerschap was ik ook gaan kijken voor zo een meegroei bh. Uiteraard hoe groter de maat hoe duurder.

    Probleem is. Dat m'n borsten na de bevalling en door veel melk productie, zo zwaar werden dat een meegroei bh gewoon geen ondersteuning bood.
    Ik gebruikte een grote sportbh


    Ik heb de mijn ong een jaar geleden gekocht hier in Livera Antwerpen. Ook online waren er veel. Type grote meegroeibh. Alleen zoveel geld zou ik er nooit meer voor betalen
     
  10. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ik ben geslaagd bij een goede lingerie winkel. Ik heb een voedingsbh van anita met beugel genomen, deze zat steviger dan die zonder beugel. Ben dan ook uitgekomen op 85 I :$. Wist dat ze waren gegroeid maar zo erg. Ik heb nog een klein beetje ruimte over in de cup voor als ze nog meer groeien. Zij raadde me voor die acht weken een meegroei bh af omdat het zonde is van het geld voor die korte periode. Moet zeggen dat hij echt lekker zit.
     

Deel Deze Pagina