Meerdere dagen bloedverlies, maar geen bevalling.

Discussie in 'De bevalling' gestart door Gruffalo123, 12 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Iemand die hier bekend mee is? Alvast sorry voor de smerige details :oops:.
    Afgelopen vrijdag flink wat bloed en slijmverlies gehad, voornamelijk bruin bloed, ook wat helder. Bij elkaar meer dan twee maandverbanden vol wat er in een uurtje uit kwam. Gedurende de dag toen nog veel bruinverlies en slijm. Ik dacht slijmprop en misschien dat er nu eindelijk wat ging gebeuren (heb vanaf 27 weken al voorweeën en vanaf toen rust vanwege dreigende vroeggeboorte).
    Rest van de dag niet meer voorweeën dan anders.
    Zaterdag nog steeds bruin bloed dus de VK gebeld, die gaf aan afwachten en als het weer helder rood werd bellen.
    Zondag meer en heftigere voorweeën met veel meer buik en rugpijn. Nog steeds bruin en roze slijm.
    Vanochtend weer helder rood bloedverlies met flink wat slijm. Bij elkaar weer een maandverband vol wat in 1 keer kwam. Sindsdien met afvegen roze/bruin slijm. Krampen/voorweeën blijven echt vervelend, maar nog geen echte weeën.
    Bij helderrood bloedverlies moest ik de VK weer bellen, dus weer gedaan en moet natuurlijk weer afwachten. Zolang het bloed er niet uitdrupt en ik geen heftige buikpijn heb komen ze niet.

    Ik word er wel een beetje moedeloos van. Zo lang rommelen en dan nu al dag vier met bloedverlies en nog steeds gebeurt er niets.

    Iemand die hier ervaring mee heeft? Ook zo lang bloedverlies voordat de bevalling begon?

    Baby is overigens nog goed actief. Die heeft het naar haar zin, ik alleen niet meer :roflmao:.
    Dit is trouwens mijn tweede kindje, eerste kwam met 36 weken al.
     
  2. Diro

    Diro Niet meer actief

    Geen ervaring met zo langdurig bloedverlies voordat het op gang komt, maar wil je even succes en sterkte wensen! Ik kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt, ik zou er ook onrustig van worden.
    Hopelijk komt ze snel!
     
  3. Pink06

    Pink06 Fanatiek lid

    21 nov 2016
    1.307
    692
    113
    Vrouw
    Geen ervaring helaas.. toch kan je best bij je VK aangeven dat je nu al ‘zoveel’ bloedverlies hebt dat je verdere actie wil ondernemen. Wat een verschil met je 36 weken baby trouwens!
     
  4. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Vannacht bijna de hele nacht wakker van de voorweeën en nog steeds bloed en slijmverlies. Straks naar de VK. Hopelijk nu eindelijk actie, ik ben op.
     
  5. 2Cupcakes

    2Cupcakes Actief lid

    3 okt 2017
    116
    37
    28
    Vrouw
    Ik help het je hopen!

    En zo niet, als je voor inleiding zou willen gaan, eisen dat ze je doorverwijzen. Als ze dat niet willen misschien via je huisarts een doorverwijzing regelen?
     

Deel Deze Pagina