Meerdere keren hele vroege miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door sunshine1981, 1 dec 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine1981

    sunshine1981 Actief lid

    21 okt 2015
    255
    60
    28
    Vrouw
    Hoi dames,

    Vandaag ongesteld geworden na een paar dagen overtijd te zijn en positieve testen.
    Dit is al de tweede keer in bijna een jaar tijd dat ik positief test op nod en 2 dagen erna word ik ongesteld.
    Verder test ik nooit eerder dan nod, maar de twee keer dat ik getest had, had ik het gevoel dat ik zeker wist zwanger te zijn.
    Het gaat dan zo rond/net na de innesteling waarschijnlijk mis.
    Ik ben benieuwd of er dames zijn die dit ook hebben gehad meerdere keren, en hopelijk daarna wel een gezonde zwangerschap hebben gehad?

    Bij onze dochter, die inmiddels 7 is, wist ik het ook zeker. Dat was gelijk in de eerste ronde raak.

    Binnenkort krijgen we een doorverwijzing voor de gynaecoloog, ik heb zelf al een bloedonderzoek gehad waarbij de vruchtbaarheidshormonen zijn getest (was goed)

    Alvast bedankt voor de reacties!
     
  2. wish01

    wish01 Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hai

    Wat ontzettend heftig, hoop dat de volgende kleine blijft plakken. Goed dat je na de gyn gaat. Daar doen ze wat meer onderzoeken. Bij mij kwam daar een antistollingsprobleem uit, gelukkig kunnen ze daar veel mee. Ik heb ook een gezonde dochter op de wereld mogen zetten
    Sterkte!
     
  3. 1982Justme

    1982Justme Niet meer actief

    Hi, ik ben wel bekend met hele vroege miskramen. Heb er 6 gehad tussen de 5 en 6 weken. Heb toen ook allerlei onderzoeken gehad maar is nooit iets uit gekomen. Volgens gyn pure pech. Ik heb weleens gehoord dat sommige vrouwen niet zwanger kunnen zijn van jongens. Geen idee of het waar os maar dit is mijn 3e goede zwangerschap en 3e meid..
     
  4. Tinkerbell1987

    Tinkerbell1987 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Ook hier ervaring met vroege miskramen, zit nu midden in de 6e miskraam.
    Maar zoals je hieronder kunt lezen heb ik al 2 kindje mogen krijgen gelukkig!!
    We willen nog graag een 3de en ook nu was het weer snel raak maar heeft helaas weer niet zo mogen zijn, ik weet ook niet of ik het nog wel wil proberen mijn zoon is 8.5 en mijn dochter 4.5 en ben al zo blij dat ik hun mocht krijgen na al die miskramen dat ik twijfel of ik dat allemaal nog eens wil meemaken...
     

Deel Deze Pagina