Met tranen in ogen wakker worden en meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door summertime1975, 18 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Goedemiddag allemaal.

    Ik zit met iets vreemds in me gedachten.
    Mijn laatste ongesteldheid was 8 februari dit jaar.
    Voor het eerst werd ik vanmorgen wakker met echte tranen in mijn
    ogen (echte droom ging over mijn familie en zoontje en was echt levensecht)
    en ik heb voor het eerst afgelopen vrijdagavond flinke duizelingen tot echt 3 x toe
    gehad.
    en de dagen daarna voel ik me vaak dissie en af toe lichte duizelingen ook gewoon rust in
    bed.
    Maar die duizelingen ik zag echt de huiskamer om me heen draaien.
    Ik zit niet aan de anticonceptie want ik wil nog steeds graag een wondertje
    in mijn buik.
    Wie herkent dit van een zwangerschap ik heb in januari nog kruitvat getest en ik was
    3 dagen ongesteld geweest. Normaal zeker 5 a 6 dagen.
    Mijn eetlust is normaal en drinken doe ik ook normaal.
    Laatste tijd voel ik ook soort blubjes in mijn buik of ik af en toe een slangetje voel
    zwemmen echt vreemd in ieder geval maar dus niet continu soms een dag niet en dan opeens
    weer wel.

    Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal xxx
     
  2. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Wanneer heb je voor het laatst getest? Als dat enige tijd geleden is zou ik anders weer opnieuw gaan testen. Realistische dromen komen wel vaak voor in de zwangerschap. Dat je weinig gebloed heb kan misschien ook een innesteling zijn geweest.
     
  3. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw

    In januari heb ik voor het laats getest maar bij mijn ongesteldheid zag ik een beetje dat donkere propjes dus ik d8 nu ben ik toch ongesteld 3 dagen niet meer.
    Bedankt voor je reactie
    Oja dat vergeet ik erbij te zetten die kruitvat test gaf ook iets raars aan van ipv een tweede streepje verticaal gaf hij een horizon lange streep aan zo vreemd dus ik d8 niet zwanger en verder ook niet meer getest.
     
  4. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Dan kan het nog alle kanten op, ik zal om je onzekerheid uit te sluiten opnieuw een test doen en als negatief is je nod afwachten
     
  5. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Wat bedoel je met 'een slangetje voel zwemmen'? Als in een baby voelen? Want dat kan natuurlijk niet. Je kan voor de zekerheid testen maar als je 8 februari nog ongesteld bent geweest dan zou je (normaal gesproken) je eisprong nog niet eens hebben gehad.
     
  6. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    ja ik ga dat ook dan zeker doen en ik ga dan een clearblue kopen want een kruitvat test heel vreemd wat ik mee maakte
     
  7. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Ja miss dat mijn darmen vreemd aan het doen zijn maar ik voelde dat echt soort van slangetje dus geen grapje wat ik neer geschreven heb. En het is ook te vroeg om een baby te voelen en heb zeker af en toe getest de afgelopen maanden omdat ik al een tijdje ermee bezig ben.
     
  8. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ik voel ook soms van die plopjes.. Dat het lijkt of de baby schopt maar dat kan totaal nog niet. Toevallig had MN vriend z'n hand op MN buik en voelde het ook. Dit kan dus een zenuwtrekje zijn. Misschien dat dit ook bij jou het geval is
     
  9. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Zou gewoon nog een testje doen. Maar als je niet zwanger bent is het waarschijnlijk toch je menstruatie geweest en zit je nog vrij vroeg in je cyclus.

    Realistische dromen heb ik zo vaak. Over vanalles, zelfs positieve zwangerschapstesten. Maar zwanger? Nope.
     
  10. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Waarschijnlijk idd je darmen. Verliep je laatste ongesteldheid van 8 februari wel gewoon normaal? Want als dat het geval is dan ben ik bang dat je momenteel niet zwanger bent. Je zou wel, bij een normale cyclus, vlak voor je eisprong zitten nu.
     
  11. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Of je ongesteldheid is een innestelingsbloeding geweest maar dit komt vaker niet dan wel voor. Ik zou even testen dan weet je waar je aan toe bent. Nb als het geen zwangerschap is en je zit voor je eisprong dan willen sommige testen pok een streepje geven .
     
  12. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Inmiddels een clearblue gekocht die zwanger of niet zwanger aangeeft en die doe ik dan morgenochtend vroeg met ochtend urine.
    Bedankt in ieder geval iedereen voor het mee denken en ik zal morgenochtend meteen laten weten wat de test aan geeft xxx fijne avond iedereen.
     
  13. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Maar de test gaat toch op hcg af??
     
  14. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Maar in je lh piek geeft hij vaak ook posi aan helaas.
    Dus ik zou vanavond ff testen.
     
  15. Chelsey88

    Chelsey88 Actief lid

    5 okt 2014
    472
    526
    93
    Ik zou het eerlijk gezegd zonde van zo'n dure test vinden.. lijkt me sterk dat je zwanger bent, beter uitgaan van je laatste bloeding en dan 4 weken later testen.
    Mocht het een innestelingsbloeding zijn geweest, ben je 2 weken verder.
     
  16. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ik zou ook test doen ‘meten’ is weten
     
  17. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    En heb je getest?
     
  18. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Ik heb nog niet getest vanmorgen stel het nog even uit.Gisteren wel een clearblue gekocht maar als jullie nu al zeggen dat ie vals miss positief aan geeft heb ik er nog niks aan
    Wat raden jullie mij aan nu??
    Nog steeds last van duizeligheid en veel last van mijn darmen.
    Bedankt voor je reactie x
     
  19. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Dank voor je reactie,ik heb nog niet getest Pfff ook best zenuwachtig en bang dat ie dan vals positief aan geeft dan heb ik er nog niks aan toch?
    Wat raad je me aan?
    Ik heb expres een clearblue gekocht met venster zwanger of niet zwanger hoef ik niet op die tuur lijntjes te kijken
    Nogmaals bedankt voor je reactie en ik hou je op de hoogte x
     
  20. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou een kv 2v5 kopen. Daar zitten er 2 in. Dan kan je er vandaag 1 doen en morgen nog 1 (of overmorgen). Bij een reactie op lh zal hij de 2e keer lichter of weg zijn. Bij een reactie op hcg zal hij de 2e keer duidelijker zijn.

    Maar als je nu al een week overtijd be t zal hij al flink duidelijk moeten zijn hoor :)
     

Deel Deze Pagina