Mijn verhaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Wonderbaby1978, 30 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonderbaby1978

    Wonderbaby1978 Nieuw lid

    30 aug 2017
    1
    0
    1
    Vrouw
    Ik ben nu 15 weken zwanger van mijn buurman 5 deuren verderop
    Na een relatie van bijna twee jaar die ik net beëindigd had kwam ik erachter dat ik zwanger was door de anti conceptie heen echt een ongeluk

    En de vader en zijn beste vriend reageerde zo: hij geen vader wil worden hij wil de verantwoording niet
    Waarop zijn beste vriend in haakte en zei zullen we een afspraak inplannen voor een abortus

    Doe ik een abortus zal hij mij steunen en kunnen we vrienden blijven volgens zijn zeggen lachen we er over een jaar om
    Doe ik geen abortus is de consequentie dat we geen vrienden blijven hij wil niks met mij of ons kind te maken hebben gaat het niet erkennen

    En nu heeft hij aangepapt met de achterbuurvrouw en lopen ze samen langs mijn huis zodra ze zien dat ik kijk draaien ze hun hoofd weg
     
  2. BakingSoda

    BakingSoda Bekend lid

    1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Moeilijk om er wat over te zeggen.... wat wil je zelf?
     
  3. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Wat wil jij? En wat boeit jou die man verder? Ik bedoel je maakt zelf uit of je abortus wilt of niet. Dat hij dan niet meer naar je omkijkt zou ik me echt niks van aantrekken.
    Dan toch lekker niet, als jij het zelf kan redden met een kindje dan heb je hem verder ook niet nodig. ;)
     
  4. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Lastige situatie. Ik zou je keuze niet laten afhangen van wat hij wil. Wat wil je zelf? Hoe is je situatie? Ben je stabiel en in staat om voor een kind te zorgen en het liefde en een goede toekomst te geven?
     
  5. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Die kerel ben je toch al kwijt dan, lomp gezegd, dus daar hoef je geen rekening mee te houden. Wat een laffe tosti.
     

Deel Deze Pagina