Miskraam of niet!!!

Discussie in 'Miskraam' gestart door sofie21, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie21

    sofie21 Actief lid

    25 jan 2010
    301
    0
    0
    hoi meiden
    ik heb ik ging net plassen en toen had ik wat bloed bij het afvegen
    maar ik heb helemaal geen krampen betekend dit een miskraam of niet alvast bedankt
     
  2. Aloha

    Aloha Fanatiek lid

    29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    dat kunnen wij je niet vertellen daarvoor zou je echt je verloskundige moeten bellen. bloedverlies kan niets betekenen maar het kan ook een aankomende miskraam betekenen. ik zou even bellen als ik jouw was.
     
  3. Partyrocker

    Partyrocker Niet meer actief

    T kan vanalles zijn, maar bij een miskraam komt het bloed niet alleen bij het plassen, maar ook gewoon in je onderbroek zeg maar.

    Het kan bijv. een gesprongen adertje zijn of net zoals bij mij een blaasontsteking (had ik in de eerste instantie ook geen pijn bij alleen wat bloed).
     
  4. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Zolang het enkel bij afvegen is en blijft, is het geen miskraam. Bij een miskraam ga je echt vloeien.
    Dit kan natuurlijk wel het eerste begin zijn, maar doorgaans is wat bloed bij afvegen vaker van een gesprongen adertje o.i.d., dan dat het om een beginnende miskraam gaat.
    Zolang je niet vloeit en/of geen krampen/pijn hebt, hoef je je VK dus niet te bellen.
     
  5. Miek74

    Miek74 Fanatiek lid

    3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    In de helft van de gevallen van bloedverlies is er gelukkig niets aan de hand. Als er ook krampen bij komen is het wel een heel slecht teken.

    Ik hoop voor je dat er gewoon een adertje is gesprongen en dat je beeb lekker blijft plakken.

    Sterkte,
    Miek
     
  6. sofie21

    sofie21 Actief lid

    25 jan 2010
    301
    0
    0
    hai meiden,
    heb vanmorgen de verloskundige gebeld en die zij idd als het geen krampen zijn en alleen bij afvegen is is het meestal niks ernstigs ze zij dat ik even me urine moest laten testen
    dus ben vanmorgen bij de dokter geweest en ik
    heb een blaasontsteking
    gelukkig nou ja gelukkig iedergeval
    niks ergs was zo bang...
    maar alles is goed bedankt voor de reactie,s
     
  7. Miek74

    Miek74 Fanatiek lid

    3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    goed nieuws! wat een opluchting :)
    hopelijk ben je snel van de blaasontsteking af

    miek
     

Deel Deze Pagina