Miskraam? Ervaringen gezocht

Discussie in 'Miskraam' gestart door rosha, 25 jun 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosha

    rosha Niet meer actief

    Dag allemaal.

    Iets meer als een week terug een hele lichte streep. Daarna werd de streep donkerder maar dit ging erg langzaam.

    Vorige week zaterdag ben ik bloed gaan verliezen. Veel bruin bloed, vergelijkbaar met een menstruatie op de wat lichtere dagen (nu is dat bij iedereen anders maar toch..) ik bloed nog steeds (7 dagen dus)
    5 dagen geleden besloot ik te stoppen met testen, omdat ik er vanuit ging dat het niet goed zat.. nu toch weer een test gedaan, absoluut geen knaller maar wel weer donkerder.

    Iemand ervaring? Snap het gewoon niet.. heb vrijdag trouwens een echo.
     
  2. rosha

    rosha Niet meer actief

    IMG_9459.JPG
    Net getest..
     
  3. Rietje001

    Rietje001 Actief lid

    22 mei 2015
    133
    99
    28
    Vrouw
    Sudwest Fryslan
    Lastig om te zeggen. Zelf testte ik in de mk nog positief, maar dat zegt niets over jouw situatie.
    Het wordt toch de echo afwachten voor enige vorm van zekerheid, vrees ik...
     
  4. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Tsja, hierover kun je niet zoveel zeggen denk ik. Het kan twee kanten op. Ben benieuwd naar je echo aankomende vrijdag. Succes en sterkte!
     
  5. Alayna

    Alayna Actief lid

    25 jun 2017
    146
    37
    28
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ja dit kan echt alle kanten op. Bloeding wilt niet zeggen dat het mis is.
    Bij mijn miskraam had ik geen bloeding en moest het opgewekt worden, bij de zwangerschap die wel lukte verloor ik bloed vanaf 5.5 week. Soms weinig, soms meer, soms bruin en soms rood. En toch ligt het resultaat hier op schoot.
    Ik zou dus gewoon de echo afwachten dan weet je het zeker.
     
  6. piscean

    piscean Fanatiek lid

    12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Het lastige van een miskraam is, is dat je soms tot 8 weken daarna nog positief kan testen. Ik denk dat je je zelf alleen maar gek maakt door deze testen te doen. Ik zelf zit nu ook in een periode van onzekerheid maar het enige wat ik kan doen is afwachten tot ik zover zwanger ben dat de verloskundige een echo kan doen. Zij gaf ook aan het is 50/50. Heel veel succes
     

Deel Deze Pagina