Miskraam? Maar Clear Blue stijgt naar 3+... Toch zwanger!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Druffia, 6 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Hoi allemaal,

    Misschien dat ik deze topic schrijf om van me af te schrijven of misschien dat ik toch nog ergens stiekeme hoop heb en succesverhalen van anderen wil horen die misschien hetzelfde hebben meegemaakt...
    Gisterochtend begon bij mij plotseling bloedverlies(5+4) met stolsels te komen en gisteravond stopte dit. Alsof ik op mijn zware dag zat van een menstruatie. Ziekenhuis gebeld en vertelde dat zoals ik het beschreef het weer een miskraam zou zijn,
    Vandaag lichtrose nog bij het afvegen.
    Mijn vorige twee miskramen waren heftiger met het bloedverlies dan deze keer. Toen had ik veel meer stolsels , dat ging de hele week door en had ik voor mijn gevoel ook het vruchtje echt verloren.
    Maar voor mijn gevoel is deze keer nog niet alles eruit....Wel had ik echt flinke pijn gisterochtend, ik kon niet normaal zitten want ik had een enorme druk zitten op mijn ondergevel....in de loop van de dag verdween deze pijn.
    Nu had ik gisteren nog getest met een clear blue indicator en die gaf 2-3 aan, maar vanmorgen (niet met ochtendurine) gaf de clear blue 3+ aan...toch het ziekenhuis gebeld en nu moet ik vrijdag komen. Ik had nog een keer getest omdat ik altijd echt moet "zien" dat het echt voorbij is, omdat je natuurlijk altijd nog van alles voelt.....de vorige keren liepen mijn testen gelijk af...Momenteel echt een rollercoaster aan emoties hier....
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  2. Lana1986

    Lana1986 Fanatiek lid

    2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Wat ontzettend verdrietig dat je al zo lang bezig en nu weer in onzekerheid verkeert :(.

    Ik heb geen vergelijkbaar verhaal, maar wil je wel heel veel sterkte wensen! En ik hoop dat je vrijdag alsnog goed nieuws krijgt ondanks het bloedverlies. Sterkte!!
     
    Druffia vindt dit leuk.
  3. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik had met 7+3 en 7+6 2 keer een zware bloeding met stolsels! Mijn hoofd zei toen (vooral de eerste keer) miskraam... mijn hart zei dat het niet over was en dat klopte want ik ben vandaag 15 weken zwanger. Bij mij was een hematoom de schuldige..... ik moet erbij vermelden dat ik niet echt pijn had. Een beetje kramp maar meer ook niet.

    Hopelijk zit heg toch goed! Ik duim voor je
     
    Druffia vindt dit leuk.
  4. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Wat verwarrend Druffia! Is inderdaad wel gek dat hij oploopt.

    Ik heb bij mijn miskraam ook maar een dag echt bloedverlies gehad. Achteraf kon ik wel merken dat de krampen etc ook allemaal gestopt zijn na verlies van het vruchtje.

    Ik heb geen idee hoe snel het HCG uit je lichaam verdwijnt. Wel fijn dat je vrijdag hopelijk meer duidelijkheid krijgt. Sterkte met deze situatie!
     
    Druffia vindt dit leuk.
  5. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Bedankt voor jullie reacties dames. Vanmorgen nog steeds een 3 + op de test...vind het wel heel spannend zo, wil mezelf echt heel goed beschermen, maar kan er niks aan doen en begin tot weer een beetje hoop te krijgen...
    Ik voel me gewoon nog zo zwanger , pijnlijke borsten en kan veel geuren niet aan, gisteravond nog gespuugd...of het is toch nog niet allemaal weg...
    nu maar afwachten tot morgen....
     
  6. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Hee meid, wat een vervelende situatie zeg :( Die onzekerheid kan zo slopend zijn!

    Heb je al met het ziekenhuis overlegd? Misschien kun je bloed laten prikken om te zien of je hcg oploopt of afloopt?

    Wilde je in ieder geval even een dikke digitale knuffel geven en hoop met je mee dat je snel duidelijkheid hebt! :thumup:
     
  7. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    @Rosje83 ik mag morgenvroeg komen voor een echo. Ze gaven me geen hoop voor de telefoon hoor. Ze wenste me veel sterkte en zei dat de echo was om te kijken of alles goed weg was...ik was allang blij dat ik dan mag komen. Zit de hele week al thuis om de verdriet, en wil het een soort van af kunnen sluiten en niet in de onzekerheid zitten...

    Ik zie in je handtekening dat je niet meer zwanger bent? wat ontzettend verdrietig zeg...ook heel veel sterkte en een dikke digitale knuffel terug. Het is allemaal niet makkelijk zo...
     
  8. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    @Druffia ja zou het inderdaad toch even na laten kijken hoor, groot gelijk. Gelukkig willen ze je daarbij gewoon helpen en hopelijk stelt het je een beetje gerust. En nog beter zou natuurlijk een wondertje zijn, daar duim ik voor :thumup:

    Hier inderdaad helaas ook mis gegaan. Gelukkig nu vakantie, dus kunnen samen even in alle rust verdrietig zijn.

    Hou je ons op de hoogte?
     
    Druffia vindt dit leuk.
  9. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ik hoop voor je dat er nog een vruchtje zit. Ik heb gehad dat ik met zeven weken 1 vruchtje ben verloren. Andere is mooi blijven zitten. Wat bij mij opviel was dat ik tussen het bloeden door wel steeds veel crème witte afscheiding had. Sterkte
     
    Druffia vindt dit leuk.
  10. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Succes morgen!!
     
    Druffia vindt dit leuk.
  11. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Heel veel succes morgen! Wat een emotionele rollercoaster, ik duim!
     
    Druffia vindt dit leuk.
  12. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Dankjewel meiden!! Laat morgen weten hoe het is gegaan!
     
  13. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Druffia vindt dit leuk.
  14. Lysje90

    Lysje90 Actief lid

    29 jan 2017
    156
    13
    18
    @Druffia Hoe is de echo gegaan? We zaten in dezelfde uitgerekende groep :(
     
  15. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Hoi Dames,

    Oooh daar kom ik nu pas aan, maar dat komt omdat we een hele tour hebben moeten maken naar een aantal familieleden, WANT we hebben een echo gehad met een mini wondertje in mijn buik! Ze hadden me tussen de verkeerde echo -ronde-groep gepland,dus niet met de beste apparatuur ,dus we dachten hartactie te zien, maar het kon ook een bloedvat zijn. Omdat het nog zo vroeg is, moet ik volgende week vrijdag weer komen, met meer tijd en ander apparaat!
    Ik ben gewoon nog zwanger!!!
     
    Jess93, Raket78, LolaBloem en 9 anderen vinden dit leuk.
  16. Melief

    Melief Niet meer actief

    WoW jeetje lees dit nu pas! Wat een wonder zeg, wat duim ik hard dat je volgende week een mooi kloppend hartje ziet!!!
     
    Druffia vindt dit leuk.
  17. Lysje90

    Lysje90 Actief lid

    29 jan 2017
    156
    13
    18
    Wat een goed nieuws!! Weer even afwachten tot volgende week maar dit beloofd al veel goeds :D Gefeliciteerd !!
     
    Druffia vindt dit leuk.
  18. LVtje

    LVtje Fanatiek lid

    20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw

    Oh hemel wat een achtbaan zeg.
    Maar wat fijn!! Hopelijk vrijdag weer een prachtige echo met een kloppend boontje
     
    Druffia vindt dit leuk.
  19. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Waaaauuuwwww! Gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn zeg!

    Misschien inderdaad toch twee eitjes dat er nu nog een over is. Las dat verhaal gisteren en mijn moeder heeft dat bij mij ook gehad, dus dat zou zeker kunnen!

    Hoe dan ook, blijf voor je duimen dat het gewoon helemaal goed gaat komen meid! Ga jij even fijn je weekend in ;)
     
    Druffia vindt dit leuk.
  20. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Wat fijn!! Hopelijk blijft het goed gaan!! :D
     
    Druffia vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina