Miskraam na 11 weken door hematoom

Discussie in 'Miskraam' gestart door niki86, 17 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

    niki86 Fanatiek lid

    30 jan 2010
    3.631
    524
    113
    Lieve Dames,

    Ik moet even van me afschrijven hoor.

    Vandaag zou ik 12 weken zwanger zijn.

    Net een week na onze positieve zwangerschapstest kreeg ik heftig bloedverlies. Maar aangezien ik geen krampen had geloofden mijn man en ik niet helemaal dat het een miskraam was. De volgende dag kregen we een echo en daar was een intact vruchtzakje te zien en een hematoom. We waren natuurlijk dolblij dat het geen miskraam was maar die hematoom was natuurlijk wel heel vervelend en onzeker. Een week daarna kreeg ik weer bloedverlies. De volgende echo was weer goed en het hartje klopte. Dolblij waren we. Maar helaas zat de hematoom er nog.

    De opvolgende weken heb ik nog4 bloedingen gehad (in onze vakantie van 2 weken) dus heel ontspannen genieten zat er niet bij. 2 dagen na onze terugkomst in NL kreeg ik ineens mega mega veel grote stolsels en bloedverlies. Zo erg dat het door het kraamverband langs mijn benen liep op het moment dat ik net bij de HA was om mijn hb te laten testen omdat ik na de laatste bloeding op vakantie al wat minder energie had. Toen heeft de HA me direct doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar aangekomen en na de echo (met een goed bewegende baby) ben ik opgenomen. Ik heb toen in korte tijd ruim een liter bloed verloren. Ik kon mn bed niet eens meer uit om naar het toilet te gaan. Ik ben best een nuchter persoon maar ik was echt heel bang voor mijn eigen gezondheid. Na 2 nachten mocht ik naar huis en heb ik ruim anderhalve werk als een wrak op de bank gelegen. Toen ik net weer wat op de been was kreeg ik begin avond een zeurend gevoel in mn onderbuik en weer stolsels. Kort daarna voelde ik met afvegen water 'knappen' en kort daarna hing het vruchtje er half uit. Het bewoog zelfs nog even. Het is gewoon bruut meegesleurd door die rot hematoom! 6 bloedingen overleefd en zelfs nog na die eerste heftige ziekenhuisopname zat ie nog lekker.

    2 dagen voor de miskraam hadden we nog een mooie echo en leek de hematoom iets kleiner te zijn geworden.

    Na een nacht in het ziekenhuis en weet bijna een liter bloed te hebben verloren, gelukkig geen curettage weer thuis en moeten we alles maar eens gaan verwerken. Het voelt zo ontzettend oneerlijk! Vooral omdat de baby gewoon hoogstwaarschijnlijk gezond was!! Aan de nub theorie zagen we dat het een klein mannetje was.

    Zo veel heb ik er lichamelijk voor over gehad en dan gaat het nog (relatief laat) mis...

    Heb nu 3 dagen na de miskraam uiteraard nog bloedverlies. Soms ineens weer wat meer en een stolsel erbij. Ik merk dat ik dan meteen weer snel in de stress schiet.


    Iemand een zelfde soort ervaring?
     
  2. JoyNoa

    JoyNoa Bekend lid

    7 mei 2017
    934
    316
    63
    Vrouw
    @niki86 ik las je verhaal hier nog eens. Jeetje wat heftig dat je het baby'tje gewoon nog wat hebt zien bewegen. Echt oneerlijk! Heel veel sterkte de komende tijd.
     
    niki86 vindt dit leuk.
  3. Rodaina

    Rodaina Bekend lid

    9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Wat heftig:( sterkte!
     
  4. Rodaina

    Rodaina Bekend lid

    9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Wat heftig:( sterkte!
     
  5. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    Wat verschrikkelijk om mee te maken. Heel veel sterkte..
     
  6. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Erg heftig...wil jullie veel sterkte wensen
     
  7. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.414
    4.736
    113
    Heel veel sterkte!
     
  8. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.889
    16.248
    113
    Wat verschrikkelijk heftig:(, heel veel sterkte!
     
  9. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Geen ervaring, heel veel sterkte
     
  10. Kristientje

    Kristientje Fanatiek lid

    11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Oh wat vreselijk zeg, traumatisch eigenlijk :( Hier op het forum zijn nog een aantal dames met een hematoom (waaronder ik) en 1 heeft daardoor ook haar kindje verloren.. zal even kijken in welk topic dat was, misschien kan zij je een beetje een hart onder de riem steken.

    Ik wens je in ieder geval een goed herstel, en heel veel sterkte!

    Edit: het was Cindy1977 van dit topic.
     
  11. niki86

    niki86 Fanatiek lid

    30 jan 2010
    3.631
    524
    113
    Thanks!
     

Deel Deze Pagina