Misselijkheid ineens weg

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door DeNageltjes, 12 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeNageltjes

    DeNageltjes Actief lid

    24 sep 2009
    192
    10
    18
    Vrouw
    Huismama
    Gelderland
    Hoi hoi,

    Ik hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen..

    Ik ben nu een week enorm misselijk geweest, gelijk s ochtends vroeg en dan de hele dag door af en aan en s avonds weer erg en een paar keer gespuugd. Maar gisteren helemaal niet echt misselijk geweest, pas voor het naar bed gaan weer eventjes en nu weer heel normaal opgestaan.
    Ik maak me gelijk zorgen dat het niet meer goed zit..
    Overmorgen ben ik 8 weken zwanger en dinsdag krijg ik mijn eerste echo.

    Zijn er hier meer dames die ineens afnemende klachten hadden en waar het gewoon goed bij was?

    Liefs De Nageltjes.
     
  2. ConflictDiamond

    ConflictDiamond Bekend lid

    31 aug 2016
    516
    671
    93
    Symptomen wisselen van dag tot dag, het hoeft niets te betekenen. Zelf is bij mij de misselijkheid nooit echt weggeweest maar bijvoorbeeld mijn borsten deden soms dagenlang zeer en dan ineens was de pijn weg. En ook zo met buikpijn, dan was het er, en dan ineens niet meer.

    Het hoeft dus helemaal niets te zeggen! Kan zo maar zijn dat je morgenochtend ineens weer kotsmisselijk bent, of wie weet was dit het gewoon voor jou qua misselijkheid. Of is je lichaam inmiddels gewend aan de veranderende hormoonbalans..

    Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
     
  3. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Gefeliciteerd!
    Het enige wat je eigenlijk kan doen is de echo afwachten. Dan weet je dat alles in orde is.
    Symptomen kunnen steeds veranderen door de hormoonschommelingen.
     
  4. Mom101

    Mom101 Lid

    1 mrt 2018
    99
    58
    18
    Vrouw
    Ik ben even ver zwanger als jij, en toevallig stond vandaag in mijn app dat vanaf nu de placenta aan het werk gaat en dat ook invloed heeft op je hormonen. Ik ben zelf ook heel misselijk, en soms is het een dag minder en dan savonds weer erger etc.. het verschilt echt per dag! Maak je er niet te veel druk om hoor!
     
    DeNageltjes vindt dit leuk.
  5. DeNageltjes

    DeNageltjes Actief lid

    24 sep 2009
    192
    10
    18
    Vrouw
    Huismama
    Gelderland
    Dank jullie wel meiden voor de reacties. Ik hoop maar dat het nog terug komt, in ieder geval tot ik een goede echo heb gehad en weet dat het goed gaat. Pfff zenuwslopend weer dit hihi. Dit is mijn derde kindje maar gewoon weer net zo onzeker en bezorgd als bij de andere 2, gek he.

    Mom101 jij ook gefeliciteerd! Heb je al een echo gehad of ook nog wachtende?
     
  6. Mom101

    Mom101 Lid

    1 mrt 2018
    99
    58
    18
    Vrouw
    Ja ik begrijp je echt! Dit is mijn tweede maar ben misschien nog wel onzekerder dan bij de eerste!
    Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!! :)
    Ik heb al een echo gehad. Het hartje klopt :) ik ben nu weer net zo zenuwachtig voor de volgende echo in juni haha! Lekker zenuwslopend hè zo’n zwangerschap :D
    Wanneer heb je je echo?
     
  7. DeNageltjes

    DeNageltjes Actief lid

    24 sep 2009
    192
    10
    18
    Vrouw
    Huismama
    Gelderland
    Ooooh ja dat herken ik ook nog wel bij mijn tweede toen, je weet nu wat je hebt met een kindje en wat je dus ook weer krijgt. En daardoor is de angst dat het misgaat ook groter denk ik. Oef dan mag je nu weer even een poosje wachten tot de volgende echo. Wel super fijn dat je al een mooi kloppend hartje op de echo hebt gezien!! <3 Ik heb komende dinsdag de eerste echo, dus echt weer super spannend. De dagen gaan nu eindelijk wat sneller maar aan de andere kant nu ook weer extra langzaam hahaha.
     
  8. Mom101

    Mom101 Lid

    1 mrt 2018
    99
    58
    18
    Vrouw
    Ja dat denk ik ook inderdaad! Oh gelukkig heb je dinsdag al je echo, dat is al snel!! Laat maar even weten hoe het is gegaan :) komt vast helemaal goed!!
     
  9. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Bij mij verdween met 9 weken de misselijkheid. Helaas werd die ingewisseld voor vermoeidheid, die ik nog steeds heb.
     
  10. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier alleen week 7 misselijk geweest en spugen 2x
    Daarna weg, en komt het nu hooguit nog met vlagen dat ik een bleh gevoel heb.
    We hebben toch echt afgelopen week een fanatiek bewegend mensje gezien met de echo ;) het wil dus helemaal niet negatief zijn als het ineens niet meer aanwezig is
     
  11. DeNageltjes

    DeNageltjes Actief lid

    24 sep 2009
    192
    10
    18
    Vrouw
    Huismama
    Gelderland
    Wat goed om te horen dit, zo voel ik me dus precies hetzelfde. Vandaag toch ook nog heel even een hele vieze nare misselijkheidsvlaag gehad en daarna niet meer. Maar door jouw reactie krijg ik helemaal een goed gevoel. Dankjewel! Heb je wel tussendoor ook eens last van steekjes of iets gehad? Ik heb dat in de 4 weken dat we het nu weten maar een keer of 3 gehad en nu vandaag wel wat meer.
     
  12. DeNageltjes

    DeNageltjes Actief lid

    24 sep 2009
    192
    10
    18
    Vrouw
    Huismama
    Gelderland
    Ja dat zal ik zeker doen!
     
    Mom101 vindt dit leuk.
  13. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ze komen en gaan de kwaaltjes echt geen zorgen om maken, zo zei ik gister alleen in week 7 te hebben gespuugd ;) nou gister avond mocht ik weer ff boven de pot :) daarna was het ook weer klaar. Zo blijkt weer het komt en gaat hihi.
    Steekjes heb ik vaak met opstaan of draaien van een houding van de lies naar de baarmoeder. Zijn de banden die rekken omdat je baarmoeder langzaam groeit en dus heel normaal alleen even wat minder fijn op dat moment hihi
     
  14. DeNageltjes

    DeNageltjes Actief lid

    24 sep 2009
    192
    10
    18
    Vrouw
    Huismama
    Gelderland
    Die steken maken me nu wel weer bang, ik heb er echt last van, nu ook steeds weer. Geen menstruatiekrampen ofzo maar echt stekerig gevoel en brandend of schrijnend zeg maar. Als ik nog zo misselijk was geweest had ik ook alleen aan bandenpijn gedacht maar dit in combinatie met niet meer misselijk zijn maakt me echt bang..
     
  15. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Die steken horen er echt bij ;) je baarmoeder is zich gewoon al goed aan het voorbereiden probeer er echt niet te druk om te maken is heel lastig i know
     
  16. DeNageltjes

    DeNageltjes Actief lid

    24 sep 2009
    192
    10
    18
    Vrouw
    Huismama
    Gelderland
    Ik ben voor nu weer even gerustgesteld, net weer even boven de pot gehangen en vanuit mijn tenen gekokhalsd, kwam gelukkig nu geen spuug uit. En de pijn in mijn buik is ook al even weer over. Pfieuw doet me toch weer goed. Ik voel me ook echt stom dat ik mezelf zo bang maak, maar het blijft toch spannend hihi.
     
    Mom101 vindt dit leuk.
  17. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Niks stom aan hoor, gewoon weer even lekker omarmen dat kokhalzen :)
     
  18. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Hier rond de 8 weken ook een paar goede dagen. Gelijk in de stress omdat het op een punt was dat je hcg eigenlijk zon beetje op zn piek moet zitten. Na een paar dagen weer overgeven en moe. Toen had ik spijt dat ik niet van mn goede dagen genoten had.
     
  19. Mom101

    Mom101 Lid

    1 mrt 2018
    99
    58
    18
    Vrouw
    Haha dat had ik dus vandaag, ging de hele dag goed en ik begon me al weer zorgen te maken, en nu zit ik weer een partij misselijk te wezen :(
    Had ik er maar van genoten vandaag inderdaad haha!! Maar stiekem toch wel “blij” met de symptomen, is toch een bevestiging ofzo..
     
  20. Mom101

    Mom101 Lid

    1 mrt 2018
    99
    58
    18
    Vrouw
    Hoe is je echo gegaan vandaag?
     

Deel Deze Pagina