misselijkheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cindypascal, 3 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Ik ben al 2 weken missleijk en moe en sinds een kleine weekje ook sóchtends spugen.

    Met name kokhalzen maar er komtniks uit of soms wel maar zuur komt er uit
    De vk had me geadvieseerd om dus om de 2 uren wat te eten zodat de misselijkheid weggaat.

    Dat helpt dus af en toe niet altijd.

    IK heb echt om de 2 uurtjes honger echt niet meer normaal.

    En als ik niet vlug wat eet , moet ik kokhalzen of spugen.

    Dus ja mischien toch een kleine meid????

    kuzz loesmari
     
  2. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Na de eerste maanden constant te hebben overgegeven, ben ik nu weer misselijk en vooral in de ochtend moet ik weer overgeven. Steeds kleine beetjes eten helpt inderdaad. Volgens mij krijg ik heel de zwangerschap last van misselijkheid en braken. Maar ja hoort er nu eenmaal bij als wordt je er niet echt blij van.

    Jenny
     
  3. gemmajansen

    3 feb 2006
    39
    0
    0
    Vlaardingen
    Bij mijn vorige zwangerschap ben ik 7 maanden echt beroerd geweest. Nu gaat het nog, maar het begint al weer te komen. Toch merk ik dat een lege maag het alleen maar erger maakt!
    En idd, cola ligt (zonder cafeine) werkt bij mij ook, kwam ik vorige week achter.

    Grappig dat meer meiden daar baat bij hebben. :D

    Ik hoop zo dat ik nu niet zo onzettend misselijk word, ik heb net een nieuwe baan! :oops: En dan wil ik me natuurlijk niet ziek hoeven melden! Gelukkig werk ik smiddags, en kan ik wanneer mijn zoontje tussen-de-middag slaapt, er ook nog even induiken!

    ;)
     

Deel Deze Pagina